ציטוט נכתב במקור על ידי Aprilia צפיה בהודעה
אם "שווה" בעיניך מתבטא "רק" בכסף אז מדוע אתה לא נוסע רק בתחב"צ? זה הרי "הכי שווה" מבחינת כסף.
או שאתה לא מבין ש"כלכלית" אתה עושה הרבה מאוד חישובים בראש שלך שהם לאו דווקא "כסף". אתה מתחשב בנוחות שלך, בבריאות הנפשית שאופנוע נותן לך, באיכות חיים ובעוד דברים שלא יסולאו בפז.
וזה הכל רציונלי חביבי.
אולי לך זה לא רציונלי או כלכלי להחליף כלי שנתון 2019 ל-2020, כי אתה מתייחס לאופנוע כנכס שאמור להניב לך רווח, או לפחות לא לאבד מערכו (עובדה תמוהה לכשעצמה, כי חוץ מאופנוע אספנות אני לא מכיר אופנועים שערכם עולה עם הזמן). אבל יש אנשים שזה בהחלט רציונלי ובהחלט כלכלי בשבילם להחליף כלי שנתון 2019 לכלי שנתון 2020, בעיקר כשלכלי משנתון 2020 יש יותר מה להציע מקודמו, ולא מדובר רק "בהרגשה טובה".
כי תחבורה ציבורית היא לא אמינה בשום צורה.
אם אני לא יכול לסמוך עליה, ערכה הכלכלי בעיניי שווה 0 אחד גדול.

אני לא רשמתי בשום צורה שכלי אמור להניב רווח, אשמח אם תפנה אותי לאיפה אני רשמתי כזה דבר.
כן, אופנוע זה "נכס" אבל נכס שמאבד מערכו, וזה בסדר ככה זה עובד.
אבל הפות"ש רכש כלי חדש מהניילונים (אני מניח ככה) וכבר ספג את ירידת הערך הרצינית.
עכשיו הוא ימכור אותו, יוסיף כסף בהכרח ומיד שהכלי ייעלה לכביש הוא יספוג שוב ירידת ערך.
וזה מבלי להתייחס לעובדה שאולי הוא משתמש במימון לצורך זה.
אז כמו שרשמתי,כלכלית ורציונלית אין שום היגיון בלהחליף שנתון 2019 ב2020.

כל שנה יוצאים כלים חדשים, לפי ההיגיון שלך צריך להחליף כל שנה כלי כי תמיד יש שיפורים ושידרוגים.
אני לא מכיר את הכלי ואת השידרוגים בדגם החדש אבל זה לא יישנה את דעתי-החלפת כלי 2019 בכלי 2020 היא לא כלכלית.