WhatsApp Image 2020-01-21 at 14.47.01.jpg
WhatsApp Image 2020-01-21 at 15.28.34.jpg
מבריק כאילו הרגע תלשו את הניילונים מהמושב
3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
106,200KM and counting
Not all who wander are lost
יפה
פינק'תותו..
זה גם טוב לפיירינגים/משטחי פלסטיק צבועים? .. מעניין איך זה עובד, כי על פניו רוב הגדול של התכשירים האלו שעושים רסטורציה הם סוג של פוליש - מורידים שכבת צבע/כיסוי הלקה, וזה ממש לא להיט (לא מתכוון למשטחים שהיו מוזנחים שנים כן...)
לוקי - אני מתעניין בחומר, לא מעוניין לשפשף עוד את הגרמני יתר על המידה (כי הוא לא צריך, וכולה פעם ב.. ספריי/נוזל סיליקון של WURTH וקצת ווקס/STP/SUN OF A GUN)
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
אתה אולי מלך המשפשפים.
לא ראיתי אופנוע יותר משופשף משלך.
אתה משפשף עד להרפיה מלאה.
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אני מכיר הרבה משחות ותרסיסים שגורמים לאופנוע להראות ככה. השאלה אם זה מחזיק יותר משבוע.
ברוך השש
אחרי 17 שנות נישואים כל מה שנשאר זו השפשפת.
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
זה בסדר גמור, הפלסטיקים בארץ במיוחד בקיץ מצרכים רענון כל חודש אחרת הם מתייבשים הופכים לפריכים ומתפוררים.
החומרים הטובים מחזירים להם קצת נוזלים שומרים על הגמישות ונותנים מראה טוב.
חלק מהכייף זה לרכוב על אופנוע נקי ונראה חדש אחלה חשוב באמת להקפיד על מוצרים יעודים מבית טוב.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
איך הוא מבריק:
מן הסתם חומרים שיצאים מהשפורפרת.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
תיקונים, תיקונים ועוד תיקונים.
שלוש וחצי שבועות עם כריסי. עד כה נצברו 1200 ק"מ באוכף. היום נמשך פרוייקט יישור הקו - בוצע כיוון שסתומים, החלפת נוזל קירור ולקינוח החלפת רפידות בלם לקרמיות של SBS. מסתבר שבוכנה אחת מה-3 בקליפר הקדמי תקועה וחברי המכונאי עמל על זה עשרות דקות כדי לשחרר במעט אותה. כולי תקווה שזה ישתחרר תחת עומס כמו שהחבר מקווה ושלא נצטרך להחליף בוכנה ואטמים.
מסתבר שהבולם הקדמי רטוב בצד אחד, גם זה על הפרק, אולי על הדרך אחליף לשמן יותר צמיגי. הותקנו פנסי ערפל עם מפסק, נראה מדהים. מחר אשים סטריפים לבנים על הג'אנטים שהזמנתי, ואתקין את תושבות הארגז, בתקווה גם לאסוף את הארגז מרעננה בהמשך היום. לאט לאט נבנה פה אדוונצ'ר מדוגם. יישור הקו לא זול בלשון המעטה, אבל כדי לדגם אופנוע בן 8 שמתחיל להתקרב למאה אלף ק"מ, צריך להשקיע קצת זמן ואהבה, שלא לדבר על כסף.
חברה טובה קפצה השבוע לבקר והתרשמה מהאופנוע החדש. ציינה שמזכיר סופרמוטו מאחור ושהרבה יותר מתאים לי במימדים. שיחה משעשעת שהייתה לנו:
היא: "הוא ממש יפה, בתמונות הוא נראה יותר...איך לאמר, בוגר?"
אני: "זו הדרך שלך לאמר משעמם מבלי לאמר משעמם?"
היא: "....טוב, כן"
היות והגברת רוכבת על Z300 כשנה וחצי אך אינה בעלת רשיון ללא הגבלה (או גובה מספיק כדי להגיע בבטחה לקרקע), הרכבתי אותה. טענה כי מאוד נוח אבל שוב אותו הפידבק - העדר הארגז מוריד מהבטחון. פתיחת מצערת אגרסיבית בין רמזורים השאירה את שנינו צוחקים ברמזור הבא כמו ילדים קטנים. לאט לאט משכנע את הגברת לשקול CB500X, זה עובד. כיף שיש חברים שרוכבים.
אחרי האבזור הנוכחי, אעדכן בתמונותאמרתי כבר שאני אוהב את הבייק הזה?
רפידות קרמיות פחות טובות. לדעתי
נכון שזה לא כלי ספורטיבי, אבל עדיין.. כלי כבד ומספיק כדי שתפנק את עצמך ואותו עם רפידות SINTERED
רק מציע
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
וואלה, נראה דנדש.