עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 23

אשכול: ייעוץ במעבר לאופנוע ראשון

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2019
    הודעות
    3

    Exclamation ייעוץ במעבר לאופנוע ראשון MT07 A1

    שלום לכולם!!
    סוף סוף הגיע הזמן והיכולת שלי להגשים את החלום ולעבור לאופנוע.
    עד היום רכבתי על קטנוע NMAX 125 כבר 5 שנים.
    חדשה בתחום של ההילוכים למען האמת ורגע לפני שאני רוכשת את הכלי החדש, אני מתלבטת מאוד.
    מתלבטת בין הMT07 מוגבל לבין MT03.
    שניהם אופנועים נהדרים, עשיתי נסיעת מבחן על 03 וקצת התאכזבתי מההילוכים הקצרים.
    רציתי לשאול מה הדעות במעבר לבין הקטנוע שלי לבין ה07 או לכלי אחר בנפח הזה, השימוש שלי הוא בעיקר לעבודה והביתה וכמובן הרצון להתחיל ולטייל קצת בסופ"שים, כל יום נוסעת 20 ק"מ כל כיוון בכביש מהיר (איילון) וממש ממש מעט בעיר תל אביב.
    גובה 1.55 משקל 60 ק"ג.
    אציין שהציעו לי לרכוש MT07 לאחר שיתקינו בו קיט הנמכה שינמיך אותו לגובה שיתאים לי, לא עושה נסיעת מבחן על 07 כיוון ולא רוצה בגלל שגבוה לי מעט.
    אשמח לשמוע תגובות, הארות והצעות.
    המשך יום מקסים לכולם!!
    נערך לאחרונה על ידי רוז; 31-12-2019 בשעה 12:04.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    אני לא חושב שMT07 מוגבל הוא קניה מוצלחת במיוחד, לא באופן כללי ולא באופן ספציפי למישהו במימדים שלך.
    אני גם לא חושב שההילוכים הקצרים של הMT03 צריכים להפריע לך. זה מנוע קטן והוא בנוי כדי שימשכו איתו הילוכים - זה חלק מתהליך הלימוד שצריך לעבור עם האופנוע הזה ותהליך לימוד דומה קיים עם כל אופנוע חדש.
    את שוקלת רק אופנועים של ימאהה אבל בקטגוריות האלה יש טובים מהם וכנראה שעדיף לקנות Z400 ולא MT03 או MT07.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2019
    הודעות
    3
    אשמח לפירוט מדוע לא קניה מוצלחת בעיניך.

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לא יודע למה בעיניו,
    אבל כדי ללמוד ולצבור נסיון (בעיני) כדאי אופנוע שהשליטה עליו קלה. וחשוב מזה, כשקטנים (מדבר מפוזיציה), יש יתרון לאופנועים ששוקלים מעט. כך, אם עשית טעות, ואת צריכה להוריד רגל, יותר קל להצליח להחזיק את האופנוע.

    אחרי תקופה שבה מרגישים ששולטים בהילוכים ובמשקל האופנוע, אפשר להתקדם.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    כי זה חבל על הכסף. זה אופנוע שבו את משלמת לא מעט בשביל המנוע וכשאת קונה אותו מוגבל אז את לא מקבלת את המנוע כי הוא מוגבל.
    כל המערכות האחרות באופנוע הזה הם די גרועות ואת עוד צריכה לשפוך עליו כסף בשביל קיט הנמכה...

    לצורך פרופורציה, אגב, את יכולה לקחת את הSV650 המוגבל לנסיעת מבחן. הוא אופנוע דומה יחסית לMT07 (אותו קונספט של מנוע טווין מצוין בגודל דומה שמשודך לאוסף מערכות גרועות מסביב) אבל המושב שלו נמוך כמו זה של הMT03. עדיין, הZ400 יהיה קניה עדיפה.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    141
    Duke390אחלה כלי ללמוד



    Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    רק שהמושב של הדיוק 390 די גבוה. הייתי מציע לה CB300R שכל כך חביב עלי אבל גם המושב שלו גבוה מדי עבורה.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    182
    אם את פתוחה לאופנוע קאסטום אז ההונדה רבל יתאים לך מבחינת מימדים וידידותיות ככלי ראשון שאפשר לגדול איתו

    Sent from my Mi A1 using Tapatalk
    It's not about the speed. It's about the ride!

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2019
    הודעות
    3
    תודה רבה על התגובות.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    תשקלי גם Z300, אופנוע נהדר. יש לי ידידה טובה שכבר שנה וחצי רוכבת על אחד עם תמהיל נסיעות דומה מאוד לשלך והיא מאוד מרוצה. לדעתי האישית הוא גם נראה הרבה יותר טוב מהימאהה.

    עוד אופציה ונק' פשרה מעניינת זה ה-CB500F של הונדה. מנוע קצת יותר גדול עם הילוכים קצת יותר ארוכים, לינארי ונשמע שמתאים לך.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    כי זה חבל על הכסף. זה אופנוע שבו את משלמת לא מעט בשביל המנוע וכשאת קונה אותו מוגבל אז את לא מקבלת את המנוע כי הוא מוגבל.
    כל המערכות האחרות באופנוע הזה הם די גרועות ואת עוד צריכה לשפוך עליו כסף בשביל קיט הנמכה...

    לצורך פרופורציה, אגב, את יכולה לקחת את הSV650 המוגבל לנסיעת מבחן. הוא אופנוע דומה יחסית לMT07 (אותו קונספט של מנוע טווין מצוין בגודל דומה שמשודך לאוסף מערכות גרועות מסביב) אבל המושב שלו נמוך כמו זה של הMT03. עדיין, הZ400 יהיה קניה עדיפה.
    שאר המערכות ב-MT-07 ממש לא "גרועות". וזה בדיוק מה שאתה משלם עליו כשאתה קונה אופנוע פול-סייז מוגבל.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    כי זה חבל על הכסף. זה אופנוע שבו את משלמת לא מעט בשביל המנוע וכשאת קונה אותו מוגבל אז את לא מקבלת את המנוע כי הוא מוגבל.
    כל המערכות האחרות באופנוע הזה הם די גרועות ואת עוד צריכה לשפוך עליו כסף בשביל קיט הנמכה...

    לצורך פרופורציה, אגב, את יכולה לקחת את הSV650 המוגבל לנסיעת מבחן. הוא אופנוע דומה יחסית לMT07 (אותו קונספט של מנוע טווין מצוין בגודל דומה שמשודך לאוסף מערכות גרועות מסביב) אבל המושב שלו נמוך כמו זה של הMT03. עדיין, הZ400 יהיה קניה עדיפה.
    שאר המערכות ב-MT-07 ממש לא "גרועות". וזה בדיוק מה שאתה משלם עליו כשאתה קונה אופנוע פול-סייז מוגבל.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    שאר המערכות ב-MT-07 ממש לא "גרועות". וזה בדיוק מה שאתה משלם עליו כשאתה קונה אופנוע פול-סייז מוגבל.
    גרועות למדי. בלמים באיכות נמוכה מתוצרת עצמית, בולמי זעזועים מהסוג הנחות ביותר ואפס אלקטרוניקה. על האושר הזה אתה נדרש לשלם 56K מופקעים בטרלול. בארה"ב ההפרש במחיר בינו לבין הSV650 עומד על 100 דולר. בארץ, ה100 דולר האלה הפכו למשהו שמגרד את ה10,000 שקל.
    5000 שקל מפרידים בינו לבין הCB650R (גם הוא בר הגבלה) וההונדה נמצא בספירה אחרת לגמרי מבחינת איכות המכלולים. עוד דוגמאות לנייקדים מוגבלים עם מכלולים איכותיים? F800R, דיוק 690 והאחיות 701 לבין הוסקוורנה, שיבר 900, מונסטר 797 ואני מניח שיש עוד.
    אז לא. זה ממש לא מה שאתה משלם עליו כשאתה קונה אופנוע פול-סייז מוגבל אלא רק כשאתה קונה אופנוע פול-סייז מהזן הפושטי ועל אלה מומלץ בחום לוותר ובמקום זה לקנות אופנועים לא מוגבלים שיעלו פחות ויתאימו הרבה יותר.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    שאר המערכות ב-MT-07 ממש לא "גרועות". וזה בדיוק מה שאתה משלם עליו כשאתה קונה אופנוע פול-סייז מוגבל.
    לא בדיוק.
    אתה קונה אופנונ תקציב במובן הכי מילולי שיש, שגולת הכותרת שלו היא מנוע מדהים. אם אתה מגביל אותו אתה מאבד גם את היתרון היחסי שלו על פני השאר והופך אותו לאופנוע תקציב שנחות מרוב שאר החברים שלו.
    מעבר לכל אלו, קניה של ימאהה מוגבל בארץ אומר שאין סיכוי נראה לעין שיהיה אפשר לשחרר לו את המגבלה בעתיד באופן חוקי, אז למעשה נשארת קירח מכל הכיוונים (אני מקריח בעצמי אז מותר לי להגיד את זה ).

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    לא בדיוק.
    אתה קונה אופנונ תקציב במובן הכי מילולי שיש, שגולת הכותרת שלו היא מנוע מדהים. אם אתה מגביל אותו אתה מאבד גם את היתרון היחסי שלו על פני השאר והופך אותו לאופנוע תקציב שנחות מרוב שאר החברים שלו.
    מעבר לכל אלו, קניה של ימאהה מוגבל בארץ אומר שאין סיכוי נראה לעין שיהיה אפשר לשחרר לו את המגבלה בעתיד באופן חוקי, אז למעשה נשארת קירח מכל הכיוונים (אני מקריח בעצמי אז מותר לי להגיד את זה ).
    לא מדוייק.
    צריך להשוות תפוחים לתפוחים.
    נכון\ ה-MT-07 הוא לא דוקאטי ולא MV. הוא גם לא מתיימר להיות כזה.
    עם זאת, הוא אופנוע מאוזן וטוב - מערך המתלים/שלדה בלמים שלו יודע להתמודד עם עומסים שמנוע מספק גם בגרסה לא מוגבלת.
    זה בניגוד לMT-03, שמלכתחילה לא תוכן להתמודד עם העומסים האלה. כמה שהרכיבים של ה-07 בסיסיים (שבימינו זה ממש לא אומר גרועים) אותם רכיבים ב-03 יהיו זולים ופשוטים עוד יותר. כך שבכל פרמטר "אופנועני" (כל עוד לא מכניסים שיקולי תקציב ותמורה למחיר) ה-07 יעלה על ה-03, גם אם מדובר בגרסה מוגבלת הספק.
    האם זה שווה את פער המחירים, בהינתן העובדה שאתה משלם על "מנוע שלם" ומקבל חצי ממנו?
    אין לי תשובה חד-משמעית, וכנראה שזה כבר עניין אישי. אני (ממרומי ניסיוני) הייתי מתפשר על איכות האופנוע הראשון, ושם את הכסף בצד כדי לא לסכן אותו על "כלי מעבר".
    אם זאת, יצא לי לראות לא מעט אנשים שנשארים הרבה שנים במגבלות ה-A1 ללא כוונה לשדרג. במקרה כזה, יש הצדקה להשקיע יותר באופנוע כדי להינות ממכונה איכותית יותר.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. ייעוץ לאופנוע ראשון
    על ידי Ayzenico בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 20-06-2019, 01:52
  2. התלבטות במעבר לאופנוע דו"ש
    על ידי שמאי בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 09-07-2018, 11:21
  3. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 18-05-2017, 12:36
  4. ייעוץ לקטנוע ראשון
    על ידי Tal dimant בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 30-09-2016, 22:55
  5. ייעוץ לגבי כלי ראשון a1
    על ידי naor6096 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 24-06-2016, 13:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO