בתכריכים אין כיסים.
אף אחד לא יגשים את החלומות שלי עבורי.
שתי מסקנות שהגעתי אליהן בתקופה האחרונה.
תוצאה- אדולף צריך ללכת!
למען האמת בתחילה עוד השתעשעתי במחשבה להשאיר אותו (בסך הכל אופנוע מהנה מאוד) ולרכוש בנוסף אופנוע ספורט.
למה ספורט? אדולף אופנוע מעולה, בפניות הוא קצת פחות, הוא גם נוטה לבצע ריקודי בטן במהירות גבוהה, ככה זה כשנולדת עם שלדה של אופנוע שטח ובולמי ספגטי.
אם כך אנא אפנה?
אופנועי ספורט יפנים נפלו בעריכה- הייתי בעלים של שניים שהיו מעולים ובאותה עת תמיד חשו כפשרה.
נשארתי עם אירופאים.
משהו בתצורת המנוע ובכלל בעיצוב הכללי של הבימר לא עושה לי את זה.
אז...זה חייב להיות איטלקי, שוב... אחרי 8 שנים בהן הייתי הבעלים של שלושה אופנועי ספורט מבית אפריליה, החלום הוא בכלל על איטלקי אחר.
טלפון זריז למומחה אביעד אברהמי, שחזר בדיוק מן ההשקה של הפניגלה V 2 ו...הבחור לגמרי עף על האופנוע, אחרי מספר דקות שיחה אני לגמרי מבין מדוע, סיימנו את השיחה עם ההבנה (לפחות שלי שזה יהיה האופנוע הבא)
עכשיו רק נותר להעביר את הנושא לאישורה של זו שבאמת מקבלת החלטות אצלנו בבית, אופס שוד ושבר, ניין לא יקום ולא יהיה!
ברעד אני תוהה (בלחישה) מדוע, "כי אני מכירה אותך, אתה תראה זאת כפשרה, תצטער עליה בעוד מספר חודשים ואז שוב טרייד, שוב אובדן כסף על ההחלפה.
יש לך חלום לך איתו" פסקה, תכלס מאחל לכל אחד מדהימה שכזו, לגמרי ברור לי מדוע התאהבתי בה, מדוע היא חשה כלפי את אותו הדבר כבר לא אבין לעולם.
נסעתי עם החלום לכיוון תל אביב, נזהר לא לספר לאדולף מה מטרת הנסיעה.
זו אולי הזדמנות טובה לספר מדוע קיבל את שמו, למען האמת זה היה השם הראשון שקפץ לי לראש, באיזה שם אחר ניתן לקרוא למי שנולד באוסטריה ויש לו בולמים שחברת האם מתגאה בהם ונקראים "White Power"?
מגיע ליבואן, מקבל הצעת מחיר לטרייד (הוגנת מאוד לטעמי) מסכם פרטים, חותם על מסמכים והביתה, את אדולף אני כבר משאיר שם- קיבלתי הצעה להמשיך ולרכוב איתו עד שיגיע האופנוע החדש, וויתרתי – ממילא האופנוע אינו משמש אותי ביום יום.
לקראת אמצע דצמבר אני מקבל טלפון שבניטו יוצא משערי המפעל ויעלה להפלגה הקרובה לארץ הקודש כבר בסוף השבוע הקרוב, אם עד עכשיו לא הצלחתי לעצום עין בלילות הפרפרים בבטן מאיצים ובכללי אני מטפס על הקירות.
לאחר מספר ימי הפלגה בהם אני עוקב אחרי מסלול האונייה מספר פעמים ביום זה קורה, הוא באשדוד, השגתי בדרך לא דרך את סדר פריקת האונייה ועכשיו צריך להמתין שיפרקו ממנה 2650 רכבים שהגיעו, המכולות עם האופנועים כמובן ממוקמות אי שם בסוף בלאט.
עוברים מספר ימים מורטי עצבים בהם אני בקשר מתמיד עם הסוכנות, ולבסוף אני מקבל טלפון, תגיע אנחנו רוצים לשלוף אותו מן הארגז.
עוזב הכל מאחור ואץ לפגוש את הילד.
בניטו בארגז.jpg
בניטו בארגז 2.jpg
בניטו פריקה.jpg
פריקה קדימה.jpg
על אדמת הקודש.jpg
כמה שהוא אדום.jpg
איטלקים, חוסר תכנון ומה שביניהם.
בפניגלה החדש הוחלפה השלדה לזו של דגם ה R.
בדוקאטי דיברו הרבה על הצורך בחיבור טוב יותר של הרוכב והתחושה שמגיעה מכיוון הגלגל הקידמי, מתברר שהשלדה הקדמית (בפניגלה השלדה מחוברת למנוע, בחלקה הקידמי נמצא משולש ההיגוי ובית המייסבים) דגם הR נהנה משלדה גמישה יותר ועל כן הוחלט כי מעתה ישווקו כל דגמי ה V4 עם אותה שלדה.
אבל שוד ושבר, עכשיו יש גם צורך לקבל אישור תקינה ממשרד התחבורה ואלה עובדים בקצב משלהם, לאחר שגם הנושא הזה נפתר צצה בעיה חדשה, הרושם המתקבל הוא שבדוקאטי הזדרזו כל כך לשלוח את האופנועים החדשים ולא הספיקו לדאוג שגם מערכת הדיאגנוסטיקה תזהה את הדגם.
על מנת למנוע מן הסוכן לשחרר אופנוע עם גרסת תוכנה לא מעודכנת לא ניתן למסור אותו מבלי לחברו למערכת הדיאגנוסטיקה, שלל נורות אדומות מוודאות שאף אחד לא יתפתה.
האיטלקים בכלל בחופש לרגל השנה החדשה.
מבעס, היבואן מצידו עשה כל אשר יכל, עכשיו צריך להמתין שאנשי התוכנה ישובו מן החופש.
עוד מספר ימים מורטי עצבים וזוללי הספגטי החליטו לחזור לעבודה, הבינו מה הבעיה ופתרו אותה, עכשיו אפשר לצאת לדרך.
בסוכנות מן הצד.jpg
גשם, איך לא, המחשבה לצאת לרכיבה ראשונה בגשם, 214 כוחות סוס וצמיגים להם המינימום הנדרש של חריצי ניקוז מים על פי החוק, לא ממש עושה לי נעים בגב, עד הבית יש לי למעלה מ 100 ק"מ.
אלי הבעלים של הסוכנות מודיע שהביתה כך אני לא נוסע ומזמין גרר, לפחות אני אגיע יבש :-)
מקבל שלל הסברים על כל מערכות האלקטרוניקה, המסכים ולדרך...
על הנגרר.jpg
נגרר 2.jpg
כמובן שאפילו טיפת גשם אחת לא ירדה בחזרה והכבישים היו יבשים לחלוטין.
אנצל את הבמה להודות לאנשי ליגל על חוויה אדירה, לי,גל ואלבז שעשו הכל כדי שארגיש בשמיים ואלי שלא נח לרגע עד שפתר את בעיית התוכנה.
מתנצל על ההצקות היום יומיות שלי :-)
תודה שהוכחתם לי ש"שרות אינה מילה גסה"
מחכים שיגמר הגשם.jpg
בסך הכל לא מקום רע עד שיחלוף הגשם
חווית הרכיבה הראשונה בהמשך :-)