אהלן חברים יש לי ktm 300 2001 2 פעימות
הקלאץ שלי הידראולי והוא קשה החלפתי שמן והקלאץ עדיין קשה.
יש איזה דרך לרכך קלאץ הידראולי?
אהלן חברים יש לי ktm 300 2001 2 פעימות
הקלאץ שלי הידראולי והוא קשה החלפתי שמן והקלאץ עדיין קשה.
יש איזה דרך לרכך קלאץ הידראולי?
הרכות או הקושי של קלאץ הוא פונקציה של הקפיצים בסלסלת הקלאץ.
לפעמים היצרן שם קלאץ הידראולי כדי להתגבר על קפיצים קשיחים יותר שהוא שם ולא בהכרח כדי לעשות ידית רכה יותר.
פתרון זול לפי מה שאני יודע אין, יש חברות שמיצרות סלסלות קלאץ חליפי שחלקם נותנים רכות בידית
https://rekluse.com/product/clutch-basket/
כמו שדרזדנר כתב,הרכות היא פונקציה של קפיצים בקלץ'.
בנוסף,אולי יש לך מגרעות בסלסלה של הקלץ'...אפשר לשייף אותם ולבטל את המדרגות.
סלסלת קלץ' של רקלוס יותר טובה מהמקורית בגלל החומר שהיא עשויה,
מה שאני מציע לך,פתח את הקלץ',תראה אם יש מדרגות ובמידת הצורך תשייף את זה בזווית ישרה במינימום שאפשר...לא יותר מידי,שלא יהיה לך "חופש".
קפיצים חלשים יותר יכולים לגרום להחלקה ולבלאי גבוה,תשאר עם קפיצים סטנדרטיים.
מעבר לזה אם אתה רוצה קלץ' רך,הייתי קונה ידית של midwest clutch lever
אם אתה רוצה להשתגע אז לך על clake one clutch
אגב,לדעתי בשנתון שלך זה משאבה של מגורה 9.5 מ"מ,בשנתונים יותר מתקדמים זה 10.5 מ"מ.
בהצלחה!
נערך לאחרונה על ידי Ey@l; 19-01-2020 בשעה 17:26.
שכחתי...
לפני הכל,תבדוק שהצינור לא פחוס בדרך מהמשאבה העליונה לתחתונה...
שלא תקנה ידית אוסטרלית במליון דולר סתם...
קודם כל תודה על התשובה.
הצינור לא מקופף או משהו כזה
בקשר למה שרשמת לי לקנות אני מריץ חיפוש באיבי זה נותן לי ידית קלאץ רגילה
האם קושי הלחיצה לא תלוי ביחס בין הבוכנות של המאסטר והסלייב למשל, או באיזשהו יחס אחר?