הnmax עלול להיות לך קטן מידי.
אני 1.81 ויש קצת צפיפות.
אבל כן, הוא אמין מאוד, לפחות אצלי (4 שנים, 0 תקלות).
גם צריכת דלק מעולה (1:45 ממוצע).
יתרון משמעותי גם שבעיר הוא מעולה, בודדים המקומות בהם לא הצלחתי להשתחל איתו.
בוקר אור לכולם, מקווה שתוכלו לתת את דעתכם המנוסה:
בן 24, 183 מחפש קטנוע לתקופת הלימודים.
אין צורך לצאת לכבישים מהירים, רוב הנסועה תתבצע בתוך העיר צפי גג 20-30 קמ ביום.
יש קסדה, מעיל וכפפות ברמה טובה.
התקציב לקטנוע (יד 2) הוא עד 10,000 שקל.(יכול לגלוש טיפה מעבר)
אני מחפש משהו שיהיה אמין, עלות אחזקה חודשית יחסית נמוכה (בכל זאת גם סטודנט גם תל אביב)
כרגע עיניי מופנות לעבר xmax-125 (אהבתי את העיצוב)
ואולי הnmax שפחות אהבתי את העיצוב אבל שמעתי שאמין מאוד.
אשמח להמלצות לכלי ראשון שכזה, לא פוסל כלים ב250 שעומדים בקריטריונים (אולי איזשהו אופנוע קטן?למרות שפחות סביר בטווח מחיר)
אשמח לדעתם ותודה מראש!
נערך לאחרונה על ידי Idozor; 22-01-2020 בשעה 09:39.
הnmax עלול להיות לך קטן מידי.
אני 1.81 ויש קצת צפיפות.
אבל כן, הוא אמין מאוד, לפחות אצלי (4 שנים, 0 תקלות).
גם צריכת דלק מעולה (1:45 ממוצע).
יתרון משמעותי גם שבעיר הוא מעולה, בודדים המקומות בהם לא הצלחתי להשתחל איתו.
אין לי מושג מול האקסמקס כי לא רכבתי עליו.
מבחינת עלויות:
דלק-100₪ בחודש (תדלוק פעם בשבוע, עלות ממוצעת של 25₪-30₪).
טיפולים- כל 6,000 ק"מ שטיפול 18,000 הוא גדול ועולה 1,800₪+- (הקטנים עולים 250₪-300₪).
אם אתה רוכב 30 ק"מ ביום אז תגיע ל18,000 כל שנה וחצי בממוצע.
מישהו? משהו? חחחח
אני אמליץ בזהירות על XEVO 250.
קודם כל, לטעמי האישי הוא יפה... עד כמה שהמונח הזה תופס לקטנוע שאינו וספה.
שנית, יש לו מרווח טיפולים גדול (לצמצם או לא - זאת החלטה שלך), הוא איכותי ובנוי טוב.
שלישי - יש לו תא מטען גדול, הוא נוח ומתנהג טוב על הכביש.
רביעי ואחרון ואחרון - הוא נמכר בכמויות גדולות מאוד לאורך השנים, כמעט ללא שינוי כלשהו. זה אומר שא' - למוסכים יש היכרות טובה איתו, וב' - יש מבחר עצום של כלים משומשים ממגוון שנתונים, חלקם שמורים ועם ק"מ נמוך.
באחת העבודות שלי היה בחור שקנה כזה חדש ב-2010, לתקופת הלימודים. הוא סיים את הלימודים והמשיך לרכב על הקטנוע, שהגיע עד אז לכ-60-70 אלף ק"מ.
הבחור דיווח על אמינות כמעט מוחלטת ועלויות אחזקה הגיוניות מאוד.
בקיצור, הייתי מחפש משהו כזה:
https://www.yad2.co.il/s/c/h3gxcf
וכמובן, שאם התקציב מאפשר - עדיף לשלם כמה אלפים יותר ולעלות בשנתון.
נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 24-01-2020 בשעה 12:59.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
Xevo אחלה קטנוע, נפח הטענה ושימושיות ללא מתחרים. מהירות סופית גבוהה יחסית וכנל מהירות שיוט.
באזור ה60 אלף מתחילות צרות מכיוון הגיר וההינע הסופי. לכן כדאי למצוא קטנועים צעירים בגיל ובק"מ. להקפיד על שמן לפי הוראות יצרן ולא לזרוק פנימה איזה 10-40 מינרלי מזדמן.
בבחינת קטנועים תראה שלהרבה יש שריקה מהגיר. אני נסעתי עם שריקה כזאת במשך עשרים אלף ק"מ לפני שנהיה נזק, אבל אם יש אפשרות למצוא אחד שלא שורק- עדיף.
אם פחות אכפת לך מנראות ויכולות דינמיות אפשר גם להרכיב ארגז נוסף, ואז יש לך נפח הטענה של אוטו.
אופניים חשמלים
פספסתי את הקטע שבו אתה לא מתכנן לצאת מהעיר.
אולי אין צורך ב250.
אני בהחלט מבין את זה וכדי לנצל אני באמת ארצה משהו שיהיה אפשר לנצל... אבל אני נכנס לתקופה שלדעתי המינימום זה המקסימום ו, בגלל זה הרעיון ל125 במיוחד כשאני לא מתכנן לצאת מהעיר.
בקטגוריה של עד 250 כשבתאכלס האופציות שאני רואה לנגד עיניי הן:
Xmax/nmax 125
Xmax/xevo 250
בתקציב של עד 10.. לא אקבל תמורה טובה יותר לכסף אם אלך על הנמוכים אבל בשנתונים יותר גבוהים ועם פחות קמ לראש יותר שקט?
תכלס אין כמעט הבדל בתחזוקה ובצריכת דלק בין 125 ל 250. הביטוח זהה. הייתי הולך על 250
Tracer 900