עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 25

אשכול: cfmoto 650mt

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2020
    הודעות
    1

    cfmoto 650mt

    האם משהו רכש cfmoto 650 mt?
    והאם יש איתו בעיות

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    בהתחשב בעובדה שהכלים הגיעו לארץ לפני חודשיים+- הסיכוי שתמצא פה מישהו שאכן רכש אותו שואף ל-0.
    וגם אם תמצא חד קרן כזה, הסיכוי שהתפתחה בעיה בחודש שהוא מחזיק את הכלי עוד יותר נמוך (נכון שהכל יכול להיות אבל לא הייתי מפתח ציפיות).

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    54
    ראיתי שיש מבצע על הנינגה 650 ב 45,000 מה שהופך את הcfmoto לפחות מושך

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי 4x4 צפיה בהודעה
    ראיתי שיש מבצע על הנינגה 650 ב 45,000 מה שהופך את הcfmoto לפחות מושך
    א. הם לא "משחקים" באותה קטגוריה
    ב. ה-MT מגיע עם זוג ארגזים בנפח 60 ליטרים, מגן מנוע היקפי, מגני ידיים ומשקף גבוה מתכוונן.
    ג. גם אחרי ההוזלה, עדיין התאילנדי יקר יותר ב-13% מהסיני.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    הם לא משחקים באותה הליגה באמת. הסיני הוא סיני עם אפס רקורד בארץ ובבחינת חתול בשק. האם זה שווה 13%? הקהל יגיד. אני מניח שאתם שם בעופר אבניר לא טיפשים ועשיתם את החישובים שלכם.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    הם לא משחקים באותה הליגה באמת. הסיני הוא סיני עם אפס רקורד בארץ ובבחינת חתול בשק. האם זה שווה 13%? הקהל יגיד. אני מניח שאתם שם בעופר אבניר לא טיפשים ועשיתם את החישובים שלכם.
    הם לא משחקים באותה הקטגוריה הייתה הכוונה. לא בגלל ארץ הייצור. (עד לא מזמן, "תוצרת תאילנד" הייתה בדיוק איפה שעכשיו נמצאת "תוצרת סין").
    הכוונה היא שה-650 הירוק הוא אופנוע עם פיירינג, בתנוחת רכיבה כביכול ספורטיבית ומיועד לרוכבים שאוהבים את המראה, מחפשים "ביצועים" (במסגרת מגבלות הקטגוריה) ובעלי שאיפות ספורטיביות. ה-MT לעומת זאת, הוא סוג של אופנוע אדוונצ'ר עם תנוחת רכיבה זקופה. מיועד לרוכבים שמחפשים רכיבות תיור ארוכות טווח עם ציוד ובנוחות רבה לרוכב ולמורכב.
    בדרך כלל, 2 התחומים הללו לא "מדברים" אל אותו הלקוח. זו הכוונה הייתה שהם "לא באותה קטגוריה" ועל כן ההשוואה ביניהם לא ממש ברורה.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    הם לא משחקים באותה הליגה באמת. הסיני הוא סיני עם אפס רקורד בארץ ובבחינת חתול בשק. האם זה שווה 13%? הקהל יגיד. אני מניח שאתם שם בעופר אבניר לא טיפשים ועשיתם את החישובים שלכם.
    עדיף חתול בשק של אבניר מחתול בשק של מטרו. כולם זוכרים את פרשיית השסתומים בדגמי ה-650 שך קוואסאקי וההתנערות של מטרו מהנושא. איכות הבניה של קוואסאקי תאילנד, כאחד שראה מקרוב על מספר כלים במספר סגמנטים של חברים קרובים/משפחה - טובה אך אינה מעולה, בייחוד במחלקת הגימור ועמידות החומרים לאיתני הטבע (ומדובר על כלים שתמיד מכוסים/מקורים).

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    135
    גם אם המפעל היה באמצע מונגוליה קוואסאקי לא היו שמים עליו חותמת אם הוא לא היה עומד בסטנדרטים של יצרן יפני מכובד. העולם קטן על יצרנים בקנה מידה כזה.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    ציטוט נכתב במקור על ידי קובי צפיה בהודעה
    גם אם המפעל היה באמצע מונגוליה קוואסאקי לא היו שמים עליו חותמת אם הוא לא היה עומד בסטנדרטים של יצרן יפני מכובד. העולם קטן על יצרנים בקנה מידה כזה.
    צודק. רק תזכור לומר את זה לכל אותם אומללים שקנו את אחד מה 650ים (סדרה שלמה של אופנועים) שהמנוע שלהם החליט לקרוס לתוך עצמו.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קובי צפיה בהודעה
    גם אם המפעל היה באמצע מונגוליה קוואסאקי לא היו שמים עליו חותמת אם הוא לא היה עומד בסטנדרטים של יצרן יפני מכובד. העולם קטן על יצרנים בקנה מידה כזה.
    לקוואסקי יש הרבה פאשלות, זה לא רק השסתומים זה גם חלודה שמופיעה גם שהאופנוע לא ראה גשם ויש עוד לא חסר.
    המצב לא רע שם אבל גם לא טוב ונראה שה"חותמת" היא בדמיון הרוכשים.

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    135
    בואינג הפסיקה את הייצור של אחד מדגמי המטוסים שלה כתוצאה מתאונות שנגרמו מכשלים טכניים. מאות נהרגו. התעשיות לא חפות מטעויות. מה שקרה תוקן ונעשתה הפקת לקחים. היום אין בעיות עם המנועים האלה וגירסתו הסינית פועמת גם ב cfmoto 650 ללא רקורד של בעיות עפ"י מיטב ידיעתי.

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי קובי צפיה בהודעה
    בואינג הפסיקה את הייצור של אחד מדגמי המטוסים שלה כתוצאה מתאונות שנגרמו מכשלים טכניים. מאות נהרגו. התעשיות לא חפות מטעויות. מה שקרה תוקן ונעשתה הפקת לקחים. היום אין בעיות עם המנועים האלה וגירסתו הסינית פועמת גם ב cfmoto 650 ללא רקורד של בעיות עפ"י מיטב ידיעתי.
    בואינג לא הפסיקה את הייצור של ה-Max בגלל כשלים טכניים. ליתר דיוק באוינג בכלל לא הפסיקה את הייצור של הסגנון מטוסים.
    הנשיא טראמפ הפסיק את הייצור שלהם, בגלל שבאוינג היא חברה תחת פיקוח ממשלתי אמריקאי - הכל נעשה בצו נשיאותי דחוף לאחר התרסקות מספר 2.

    בבאוינג MAX אין כשל טכני ולו אחד. יש בעיה בתכנון וייצור שלו, תוך כדי עבירה פלילית על חוקי התעופה האמריקאים והבין לאומיים ברמה שהטייסים לא היו מיודעים לציוד החדש שהותקן (MCAS) ולכן לא ידעו איך לתפעל אותו (יותר נכון לנתק במקרה של באגים).


    בכל מקרה הדוגמה לא נכונה.

    Sent from my MI CC 9 using Tapatalk

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    יש לי cfmoto 400gt
    אני יכול להגיד לך ככה, השלדות של cfmoto הן של קוואסקי.
    השלדה של ה 650 ו של ה 400 הן אותה שילדה בדיוק (של קוואסקי).
    המנוע של ה 400 שייך לקימקו.
    ככל הנראה גם המנוע של ה 650 הוא של קימקו אבל מצריך בדיקה.

    למרות היותם זולים הם מאוד כיפים ונוחים מאוד לרכיבה.
    איזה בעיות יש להם? לא ידוע - הם ממש חדשים על הכבישים עד רמת הבעיה של למצוא להם איבזור בעולם כולו (כולל סין).

    דעתי האישית?
    אני מעדיף אחריות של עופר אבניר + cfmoto.
    מאשר אחריות של מטרו-מוטור + kawasaki.

    בנוסף,
    קימקו יותר אמינה במנועים מקווסאקי אז אני מרוצה ממה שיש.

    Sent from my MI CC 9 using Tapatalk

  14. #14
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    יש לי cfmoto 400gt
    אני יכול להגיד לך ככה, השלדות של cfmoto הן של קוואסקי.
    השלדה של ה 650 ו של ה 400 הן אותה שילדה בדיוק (של קוואסקי).
    המנוע של ה 400 שייך לקימקו.
    ככל הנראה גם המנוע של ה 650 הוא של קימקו אבל מצריך בדיקה.

    דעתי האישית?
    אני מעדיף אחריות של עופר אבניר + cfmoto.
    מאשר אחריות של מטרו-מוטור + kawasaki.

    בנוסף,
    קימקו יותר אמינה במנועים מקווסאקי אז אני מרוצה ממה שיש.

    Sent from my MI CC 9 using Tapatalk

    דווקא המנוע של ה400 הוא מתוצרת קוואסקי. (לפחות ככה רושמים במבחן של וואלה רכב), https://cars.walla.co.il/item/3373361
    כתוב שם שהמנוע של ה400CF שייך במקור לקוואסקי ER400 שזה בעצם האח הקטן של הer6 (אותו הזכירו בשרשור), בחיפוש בגוגל עולה כי הER400N נמכר אך ורק ביפן בין השנים 2011-12 וזהו.

    אז תתקן שיש לך אחריות של עופר אבניר, ומנוע של קוואסקי (שלטענתך הוא פחות אמין מהקימקו שחשבת שיש לך, שוב, לטענתך)
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    מנוע של קימקו שלדה של קוואסקי, מעניין.
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    וכמו שאומר אחד השכנים שלי הטריפולתאי מנתניה שהיום הוא בכיר בחברת חשמל - "שהלכתי סתם ברחוב פעם אחת בערב בנתניה כשהייתי בן 18, עצרו על ידי מדורניקים ואחרי שאלה~שתיים הכניסו לי מכות, וואלה אולי היה מגיע לי, וחבל שאין אותם היום!!!"
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    מאז שהחלפתי הנאצי מניע כמו כלום בכל טמפ' שלא תהיה ובכל מצב.
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תעבור לאשכול הבא סבא

אשכולות דומים

  1. CFMOTO: סדרת דגמי רטרו-מודרני חדשה בנפח 700 סמ"ק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 08-11-2019, 08:45
  2. רכיבה ראשונה: CFMOTO 400NK נייקד
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 28-10-2019, 09:13
  3. מותג האופנועים CFMOTO מושק בישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-09-2019, 08:11

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO