האם משהו רכש cfmoto 650 mt?
והאם יש איתו בעיות
האם משהו רכש cfmoto 650 mt?
והאם יש איתו בעיות
בהתחשב בעובדה שהכלים הגיעו לארץ לפני חודשיים+- הסיכוי שתמצא פה מישהו שאכן רכש אותו שואף ל-0.
וגם אם תמצא חד קרן כזה, הסיכוי שהתפתחה בעיה בחודש שהוא מחזיק את הכלי עוד יותר נמוך (נכון שהכל יכול להיות אבל לא הייתי מפתח ציפיות).
ראיתי שיש מבצע על הנינגה 650 ב 45,000 מה שהופך את הcfmoto לפחות מושך
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
הם לא משחקים באותה הליגה באמת. הסיני הוא סיני עם אפס רקורד בארץ ובבחינת חתול בשק. האם זה שווה 13%? הקהל יגיד. אני מניח שאתם שם בעופר אבניר לא טיפשים ועשיתם את החישובים שלכם.
הם לא משחקים באותה הקטגוריה הייתה הכוונה. לא בגלל ארץ הייצור. (עד לא מזמן, "תוצרת תאילנד" הייתה בדיוק איפה שעכשיו נמצאת "תוצרת סין").
הכוונה היא שה-650 הירוק הוא אופנוע עם פיירינג, בתנוחת רכיבה כביכול ספורטיבית ומיועד לרוכבים שאוהבים את המראה, מחפשים "ביצועים" (במסגרת מגבלות הקטגוריה) ובעלי שאיפות ספורטיביות. ה-MT לעומת זאת, הוא סוג של אופנוע אדוונצ'ר עם תנוחת רכיבה זקופה. מיועד לרוכבים שמחפשים רכיבות תיור ארוכות טווח עם ציוד ובנוחות רבה לרוכב ולמורכב.
בדרך כלל, 2 התחומים הללו לא "מדברים" אל אותו הלקוח. זו הכוונה הייתה שהם "לא באותה קטגוריה" ועל כן ההשוואה ביניהם לא ממש ברורה.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
עדיף חתול בשק של אבניר מחתול בשק של מטרו. כולם זוכרים את פרשיית השסתומים בדגמי ה-650 שך קוואסאקי וההתנערות של מטרו מהנושא. איכות הבניה של קוואסאקי תאילנד, כאחד שראה מקרוב על מספר כלים במספר סגמנטים של חברים קרובים/משפחה - טובה אך אינה מעולה, בייחוד במחלקת הגימור ועמידות החומרים לאיתני הטבע (ומדובר על כלים שתמיד מכוסים/מקורים).
גם אם המפעל היה באמצע מונגוליה קוואסאקי לא היו שמים עליו חותמת אם הוא לא היה עומד בסטנדרטים של יצרן יפני מכובד. העולם קטן על יצרנים בקנה מידה כזה.
בואינג הפסיקה את הייצור של אחד מדגמי המטוסים שלה כתוצאה מתאונות שנגרמו מכשלים טכניים. מאות נהרגו. התעשיות לא חפות מטעויות. מה שקרה תוקן ונעשתה הפקת לקחים. היום אין בעיות עם המנועים האלה וגירסתו הסינית פועמת גם ב cfmoto 650 ללא רקורד של בעיות עפ"י מיטב ידיעתי.
בואינג לא הפסיקה את הייצור של ה-Max בגלל כשלים טכניים. ליתר דיוק באוינג בכלל לא הפסיקה את הייצור של הסגנון מטוסים.
הנשיא טראמפ הפסיק את הייצור שלהם, בגלל שבאוינג היא חברה תחת פיקוח ממשלתי אמריקאי - הכל נעשה בצו נשיאותי דחוף לאחר התרסקות מספר 2.
בבאוינג MAX אין כשל טכני ולו אחד. יש בעיה בתכנון וייצור שלו, תוך כדי עבירה פלילית על חוקי התעופה האמריקאים והבין לאומיים ברמה שהטייסים לא היו מיודעים לציוד החדש שהותקן (MCAS) ולכן לא ידעו איך לתפעל אותו (יותר נכון לנתק במקרה של באגים).
בכל מקרה הדוגמה לא נכונה.
Sent from my MI CC 9 using Tapatalk
יש לי cfmoto 400gt
אני יכול להגיד לך ככה, השלדות של cfmoto הן של קוואסקי.
השלדה של ה 650 ו של ה 400 הן אותה שילדה בדיוק (של קוואסקי).
המנוע של ה 400 שייך לקימקו.
ככל הנראה גם המנוע של ה 650 הוא של קימקו אבל מצריך בדיקה.
למרות היותם זולים הם מאוד כיפים ונוחים מאוד לרכיבה.
איזה בעיות יש להם? לא ידוע - הם ממש חדשים על הכבישים עד רמת הבעיה של למצוא להם איבזור בעולם כולו (כולל סין).
דעתי האישית?
אני מעדיף אחריות של עופר אבניר + cfmoto.
מאשר אחריות של מטרו-מוטור + kawasaki.
בנוסף,
קימקו יותר אמינה במנועים מקווסאקי אז אני מרוצה ממה שיש.
Sent from my MI CC 9 using Tapatalk
דווקא המנוע של ה400 הוא מתוצרת קוואסקי. (לפחות ככה רושמים במבחן של וואלה רכב), https://cars.walla.co.il/item/3373361
כתוב שם שהמנוע של ה400CF שייך במקור לקוואסקי ER400 שזה בעצם האח הקטן של הer6 (אותו הזכירו בשרשור), בחיפוש בגוגל עולה כי הER400N נמכר אך ורק ביפן בין השנים 2011-12 וזהו.
אז תתקן שיש לך אחריות של עופר אבניר, ומנוע של קוואסקי (שלטענתך הוא פחות אמין מהקימקו שחשבת שיש לך, שוב, לטענתך)
מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
שוקן 16 תל אביב