ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
<br>
<br>
רכבתי על הטרייסר 3 פעמים:

1. רכיבת מבחן מול הורסיס סיבוב של שעתיים נס הרים בית שמש ואחותו-סולו. הורסיס ניצח בכל.
2. קרואטיה סלובניה כ-1800 ק"מ 14 יום בזוג מגוון אדיר של דרכים ועיירות.
3. יומיים בגרמניה לפני שהחלפתי לאפריקה בגלל...שהוא היה בלתי נסבל.

מסקנות:

1. ככלי חדש עם כמה מאות ק"מ לבד היה נוח לשעתיים אבל הורסיס היה טוב יותר
2. אפשר לעשות איתו הכל, אבל במחיר מסוים.
3. כלי שעשה 16000 ק"מ הרגיש שבור לחלוטין עד בלתי נסבל.

מתלי הורסיס עולים על המתלים של הטרייסר בכמה דרגות, הבלימה טובה יותר, המנוע חזק יותר והפלסטיקה איכותית יותר.
אין צורך לבחוש בהילוכים בורסיס כי המנוע גמיש וסלחן לא כך בטרייסר.

מנוע הורסיס מוציא 120 כ"ס 4-בשורה. הכי חזק בחבורה מעל 6000 סל"ד הוא מרגיש עצמתי וספורטיבי מתחת ניתן לרכוב איתו במוד
מנהלה כייף ולא מאיים בכלל כאילו יש לך 2 אופנועים.

בזוג הורסיס מרווח ביותר לא מתרשם מתוספת משקל סופג מהמורות בלי חשבון ואם תלחץ עליו תגלה שניתן לרכוב היטב בשתיים
הטרייסר ייסר אותך על התוספת במשקל ותשלם בריקוד סטפס על ההילוכים.

אני ממליץ לך לא להאמין לי ולאף אחד אחר לצורך העניין ולנסות את שניהם.
ברור שהוא צריך לנסות את שניהם, קח בחשבון שהורסיס הוא ליטר אמיתי ופול סייז, הטרייסר הוא 850 ומבחינת הגודל, הנוחות והבולמים הוא לא ברמה של הורסיס.
הבלמים מספיקים בעיניי, המנוע סופר גמיש ומהווה שילוב מושלם בין הפרקטיות של 2 צילינדר בנמוכים לאטרף של 4 צילינדר בגבוהים, יעיד ההילוך השלישי המטורף שלו, אפשר לא להעביר מ 30 עד 150 קמ"ש.