ציטוט נכתב במקור על ידי israel צפיה בהודעה
לא צריך לעניין אותך איך הוא רצה את הכסף.
לפני שאתה מתקדם כדאי לבדוק אם יש איזושהי הסטוריה, כלי שטופל במקום אחד במשך תקופה ארוכה יש לך אופציה לראות אם הוא טופל כראוי או הוזנח וזה יתרון משמעותי בבדיקת כלי.
2 דברים חשובים ממש
א.בדוק משכון (אין לי מושג איפה ואיך).
ב.בדוק את האופנוע אצל מומחה,על הדרך הוא יבדוק גם ניירת, גם מספרי שלדה ומנוע, גם תקינות רוב הרכיבים,גם ישלול פגיעה משמעותית מתאונה, ועוד.
אלו דברים שרק עם נסיון בתחום יודעים מה לבדוק ו"מריחים"עסקאות בעייתיות.
בנוסף במידה וימצאו ליקויים כלשהם תוכל לנגן למוכר על זה ואולי להוריד עוד כמה גרושים ולכסות את הבדיקה.

1. רצוי במעמד העברת הבעלות לבצע העברה או מזומן או איך שנוח לו
2. בדואר בעלות של 60 שקל או דרך האינטרנט
3. ממוחה - שים לב שהממוחה בעל השם אכן בודק את המנוע ולא רק וויזואלי וכמובן שאותו מומחה מכיר את הכלי.
יש מומחים שבודקים שילדה ומנוע בודקים וויזואלית ואפילו לא טורחים לפרק את הפלסטיקה ( ממרומי שנותי עברתי את זה אצל המומחה הכי גדול מרומניה איטליה או מאיפה שהמקורות שלו).
ייתכן שהוא אמר לי שזו הבדיקה המלאה שלו אבל כנראה (לא בטוח) שמההתלהבות והסמ"קים לא שמתי לב למה שנאמר וחתמתי.

אני אוסיף שעדיף לגשת עם חבר שקצת מבין ושידע בבדיקה ראשונית עצמית לפני המכון לצנן לך את ההתלהבות מהכלי במידת היותו לא "מוצלח".