עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 30

אשכול: פעם ראשונה רכיבה בהרכבה עם רוחות צד.

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772

    פעם ראשונה רכיבה בהרכבה עם רוחות צד.

    אהלן, אני רוכב על קטנוע קימקו דאון טאון 300 מזה כשנתיים

    היום לראשונה רכבתי בזמן רוחות צד כאלו חזקות שהרגשתי שאני ממש מחליק.
    הייתי עם מורכב, היה כל כך קשה שכמעט ולא הצלחתי לעבור נתיבים.

    לא זכור לי שבעבר הרגשתי כזה חזק את הרוחות צד, אולי כי זה פעם הראשונה בהרכבה עם רוחות צד, לא יודע. לא יודע מה הייתי עושה אם זה היה בזמן גשם שוטף.

    אשמח לקבל עצות מבעלי ניסיון לעניין הרכיבה עם רוחות צד.
    תודה!
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    וכמו שאומר אחד השכנים שלי הטריפולתאי מנתניה שהיום הוא בכיר בחברת חשמל - "שהלכתי סתם ברחוב פעם אחת בערב בנתניה כשהייתי בן 18, עצרו על ידי מדורניקים ואחרי שאלה~שתיים הכניסו לי מכות, וואלה אולי היה מגיע לי, וחבל שאין אותם היום!!!"
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    מאז שהחלפתי הנאצי מניע כמו כלום בכל טמפ' שלא תהיה ובכל מצב.
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תעבור לאשכול הבא סבא

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    שתי אסכולות-
    האחת שמביאה טיעונים פיזיקליים חכמים שטוענת שככל שתרכב יותר מהר תרגיש יותר יציב.
    השניה, מביאה טיעונים חכמים מהחיים, שטוענת שתרכב לאט ובזהירות ותרגיש יותר יציב.

    השלישית-
    החפצת חיים, שאומרת שכשיש רוחות צד חזקות וכביש חלק, עדיף להשאר בבית.

    מה עושים? תחליט אתה.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    בוא נצא מנקודת הנחה שאני לא רכבתי כדי לקנות מלבי, עכשיו אני על הכביש בהרכבה וצריך להגיע בחתיכה אחת לכל בנאדם.

    אשמח לשמוע דעות, לא יודע להגיד אם נסיעה מהירה או איטית יותר היא בטוחה יותר, אני מניח שכשאתה נוסע מהר יותר אתה יציב יותר, אבל כשאתה מכניס למשוואה רוחות צד, הכול משתנה(לפי דעתי, אני לא מדען).
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    וכמו שאומר אחד השכנים שלי הטריפולתאי מנתניה שהיום הוא בכיר בחברת חשמל - "שהלכתי סתם ברחוב פעם אחת בערב בנתניה כשהייתי בן 18, עצרו על ידי מדורניקים ואחרי שאלה~שתיים הכניסו לי מכות, וואלה אולי היה מגיע לי, וחבל שאין אותם היום!!!"
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    מאז שהחלפתי הנאצי מניע כמו כלום בכל טמפ' שלא תהיה ובכל מצב.
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תעבור לאשכול הבא סבא

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אני טוען שאם אתה לא שולט בקטנוע עדיף להוריד מהירות, גם אם זה ל40 קמ"ש.
    יש שיחלקו עלי.
    (במקרה קיצון אחד יצא לי לרכב עם אופנוע צר וגבוה על כביש חלק ברוחות שגרמו לאחורי להחליק הצידה).

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    הבנתי.
    מה לגבי ההחזקה של הכידון?
    בשלב מסויים הרגשתי שאני מחזיק את הכידון ממש ממש חזק, אז הרפתי.
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    וכמו שאומר אחד השכנים שלי הטריפולתאי מנתניה שהיום הוא בכיר בחברת חשמל - "שהלכתי סתם ברחוב פעם אחת בערב בנתניה כשהייתי בן 18, עצרו על ידי מדורניקים ואחרי שאלה~שתיים הכניסו לי מכות, וואלה אולי היה מגיע לי, וחבל שאין אותם היום!!!"
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    מאז שהחלפתי הנאצי מניע כמו כלום בכל טמפ' שלא תהיה ובכל מצב.
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תעבור לאשכול הבא סבא

  6. #6
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    מחקו לי את הדיון בעוף. בקטנה.
    אם היית טייס הייתי אומר לך לקזז. לא ביגי

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    סע לאט, ואם יכול בשוליים.
    זה מה שאני עושה.
    מעדיף את זה מאשר שמשב רוח יעיף אותי לנתיב שנוסעת בו משאית.
    חורף קודם משה רוח ביציאה מתחת לגשר כמעט סיימתי בתוך החומה שיש בשוליים.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    הבנתי.
    תודה!
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    וכמו שאומר אחד השכנים שלי הטריפולתאי מנתניה שהיום הוא בכיר בחברת חשמל - "שהלכתי סתם ברחוב פעם אחת בערב בנתניה כשהייתי בן 18, עצרו על ידי מדורניקים ואחרי שאלה~שתיים הכניסו לי מכות, וואלה אולי היה מגיע לי, וחבל שאין אותם היום!!!"
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    מאז שהחלפתי הנאצי מניע כמו כלום בכל טמפ' שלא תהיה ובכל מצב.
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תעבור לאשכול הבא סבא

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    סע לאט, ואם יכול בשוליים.
    זה מה שאני עושה.
    מעדיף את זה מאשר שמשב רוח יעיף אותי לנתיב שנוסעת בו משאית.
    חורף קודם משה רוח ביציאה מתחת לגשר כמעט סיימתי בתוך החומה שיש בשוליים.
    ואם משב רוח מעיף אותך לתוך המעקה?

    אם הרוח חזקה ו/או פרצי רוח חזקים ופתאומיים, אני מעדיף לרכב בנתיב הימני/אמצעי, למצוא מקום נוח ומרוחק יחסית מהרכבים מסביב, אם יש כאלה (סוג של בועה פנויה בתנועה) ולרכב במהירות שמאפשרת לי להשאר בבועה הזו.
    לא צריך להחזיק את הכידון חזק, זה לא עוזר לאף אחד.
    להיות מוכן כל הזמן לתקן עם פקודת היגוי אם משב רוח מנסה להזיז אותך חזק מדי מהמסלול.

    באופן כללי, לגבי מהירות הנסיעה - אין תשובה חד משמעית, תלוי באופנוע, בכישורים שלך, ברוח עצמה ועוד.
    תרכב במהירות שמרגישה לך נוחה. לא לאט מידי שהמשב רוח מטלטל את האופנוע ולא מהר מידי שלא תספיק להגיב אם המשב רוח גורם לאופנוע לסטות בחדות.
    אצלי זה יוצא באיזור השיוט הרגוע הרגיל בכל מקרה- סביבות ה110 קמ"ש.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    השכת ושכת.
    רכבתי פעם בסערת חול אימתנית בערבה עם אישתי.
    (מאפשר לשושני להשלים פערים)


    היה זה קיץ סגרירי, הגלים טולטולו ובקיצור עברנו עשרות ק"מ בהטיה משמעותית נשענים על הרוח.
    זה היה מלחיץ אבל כיוון הרוח היה עקבי למדי ואני זוכר שרכבתי באזור 80 כי פחדתי.
    השנקל שלי- אם יש משבי רוח חזקים שמשנים כיוון (סביבה אורבנית, מנהרות, גשרים) תשקול אם לעצור ולהגיע בביטחה עם מונית.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    המשבי רוח שמשנים כיוון, זה היה הבעיה.

    שמתי 4 ווינקרים ולמזלי הכביש היה ריק, זה היה באמת מפחיד.
    אולי בגלל שלא הייתי לבד.
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    וכמו שאומר אחד השכנים שלי הטריפולתאי מנתניה שהיום הוא בכיר בחברת חשמל - "שהלכתי סתם ברחוב פעם אחת בערב בנתניה כשהייתי בן 18, עצרו על ידי מדורניקים ואחרי שאלה~שתיים הכניסו לי מכות, וואלה אולי היה מגיע לי, וחבל שאין אותם היום!!!"
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    מאז שהחלפתי הנאצי מניע כמו כלום בכל טמפ' שלא תהיה ובכל מצב.
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תעבור לאשכול הבא סבא

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    תתחיל מזה שתבדוק אוויר בשני הגלגלים ותמלא לפי הוראות הייצרן.

    אח"כ במידה וניתן לכוון את הבולם האחורי שלך (לא מכיר את הקטנוע) תקשיח.

    דבר שלישי תדריך את המורכב/ת שלך לשבת נכון ולא לשמש מפרש או משקולת על הזנב.

    תתאמן ברכיבה זוגית בימים טובים ולא במזג אוויר קשה כי אתה אחראי עכשיו על שתיים!

    תעשה הכל בהדרגתיות עד שתצבור ביטחון.

    כל הדינמיקה משתנה כשאתה מכפיל את המשקל על האופנוע במיוחד במנועים קטנים וחלשים.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    מה הכוונה לשבת נכון?
    כל הרכיבה היינו מכופפים קדימה כאילו שזה סופרספורט.
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    וכמו שאומר אחד השכנים שלי הטריפולתאי מנתניה שהיום הוא בכיר בחברת חשמל - "שהלכתי סתם ברחוב פעם אחת בערב בנתניה כשהייתי בן 18, עצרו על ידי מדורניקים ואחרי שאלה~שתיים הכניסו לי מכות, וואלה אולי היה מגיע לי, וחבל שאין אותם היום!!!"
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    מאז שהחלפתי הנאצי מניע כמו כלום בכל טמפ' שלא תהיה ובכל מצב.
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תעבור לאשכול הבא סבא

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
    מה הכוונה לשבת נכון?
    כל הרכיבה היינו מכופפים קדימה כאילו שזה סופרספורט.
    רוב המשקל צריך להיות בין הגלגלים כמה שיותר, הרוכבים צריכים לנוע ביחד לאותו כיוון כל פעם כאילו מדובר בגוף אחד.

    חשיבות קריטית ללחץ אוויר למשקל מלא וכיוון מתלים, והרבה תרגול.

    רוב הרכיבות המשמעותיות שלי בארץ ובחו"ל הן בזוג, לכן קניתי אופנוע מתאים להרכבה, ויש לי רוכבת מוכשרת שמבינה
    עניין, הרכיבה איתה נוחה ומהירה ודווקא תוספת המשקל עוזרת לי להיות מהיר בסיבובים, (למנוע זה לא באמת משנה).
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    שאלת המשך (אולי דפ"רית, סליחה מראש) - האם יהיה שינוי מורגש אם מורידים את פלסטיקת האדוונצ'ר ב-1.90 שעוטפת/מסתירה את המזלגות באופנועים עם הסידור הזה, כאשר מדובר ברוחות צד חזקות?

    האם הפלסטיק הזה לא נותן לרוח הצד עוד שטח מגע לדחוף בדיוק באיזור הרגיש?

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: ק.ט.מ 790 דיוק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 21-07-2018, 22:15
  2. תגובות: 49
    הודעה אחרונה: 02-12-2016, 20:41
  3. רכיבה ראשונה: AJP PR5 250 PRO
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 24-04-2016, 14:28
  4. רכיבה ראשונה - נפילה ראשונה
    על ידי PR5EX בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-01-2016, 22:01
  5. תופעה בהרכבה (בעיטה בהחלפת הילוך)
    על ידי Eran_k בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 13-10-2015, 08:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO