עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 19

אשכול: אופנוע A1 ראשון

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2020
    הודעות
    4

    אופנוע A1 ראשון

    אהלן כולם,

    לאחר 15 שנים עם רישיון A2 נאלצתי להיפרד מהג'וירייד 125 שלווה אותי מ-2008 (נגנב מתחת לבית).
    אז ניצלתי את ההזדמנות והחלטתי לעלות ל-דרגת A1.
    בהתחלה אמרתי שאעשה על אוטומט כי בטוח בטוח אקנה קטנוע אבל איכשהו השתכנעתי ללמוד על ידני (Z400) ופתאום אני מוצא את עצמי מחפש אופנוע...

    הקריטריונים - משהו סבבה למתחילים, אופנוע כביש, אוהב בעיקר נייקדים, צריך להיות זריז ומתמודד טוב במרחב עירוני.
    אני גר ועובד בת"א (גובה 1.85 - הבנתי שזה משנה) והאופנוע ישמש בעיקר לנסיעות לעבודה ובסופ"ש קצת בשביל הפנאי.

    שמתי עין על הונדה CB300R - נראה לי כמו בחירה ממש טובה אבל (!!) אז חשבתי שאולי זה קצת טיפשי 'לחצות' את רף הביטוח בשביל עוד 36 סמ"ק ולכן אני מחפש משהו מעניין ב-250 סמ"ק.

    הסתכלתי על הבנלי לאונצ'ינו 250 - נראה ממש אחלה (חיצונית) - לא מצאת הרבה כתיבה עליו בעברית (מניח בגלל שהוא יחסית חדש) - ראיתי בעיקר חוות דעת מהודו ביו טיוטב (סותרות תאגב) - בקיצור אם למישהו יש תובנות עליו אשמח לשמוע.

    ובכללי אשמח לעוד המלצות לאופנועי 250 למתחילים, ו/או אם אתם חושבים שאין כאלה שהייתם ממליצים עליהם אלא רק על חזקים יותר (300 וצפונה) אשמח לשמוע גם עליהם.

    תודה מראש!

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    דווקא עם הגובה שלך, ועוד עם שימוש עירוני בעיקר - הייתי הולך על דו"ש או אדוונצ'ר... יש להם יתרונות רבים על אופנועי נייקד - מתלים ארוכי מהלך שמסייעים לבתמודד עם אספלט עירוני שבור, שדה ראיה מעולה עקב הישיבה הגבוהה, ומרווח גחון שמאפשר לעלות/לרדת כל מדרכה שתמצא בלי לגרד את הגחון.
    לחלקם (האלה שפונים יותר לכיוון הדו"ש), יש גם יכולת שטח מסויימת, שתאפשר לך להשתעשע קצת בשבילים ובסינגלים - ובכך לשפר משמעותית את רמת הרכיבה שלך.
    אם זה מדבר אליך, קרא קצת על הונדה CRF250 RALLY, קאוואסאקי ורסיס 300, ב.מ.וו G310GS והונדה CB500X.
    תראה האם משהו מהם מדבר אליך.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    נשמע שאתה מחפש אופנוע בסגנון רטרו סקרמבלר/קפה רייסר.

    הCB300R הוא כלי נהדר. היה לי כזה ואני יכול להמליץ עליו בחום אבל אני מבין את הטענה שלך לגביו. בכל מקרה אני ממליץ לך לקחת אותו לנסיעת מבחן כי הוא אופנוע קל מאוד והמנוע שלו מרגיש יותר גדול ממה שזה נראה על הניר.
    הבנלי הקטן הוא אופנוע עם סימני שאלה גם בנוגע לאיכות המוצר וגם בנוגע לשירות של היבואן הקטן מאוד שלו.
    הHPS 300 של FB מונדיאל הוא גם אופנוע 250 סמ"ק (אל תתן לשם לבלבל אותך) בסגנון שאתה אוהב רק הרבה יותר יפה מהבנלי. גם הביקורות עליו לא נהדרות.

    בגזרת החזקים יותר שנראים כמו שאתה אוהב אבל עם יותר כח, אתה תמצא את ההוסקוורנות 401 ואלה אופנועים מודרניים שמגיעים מיצרן אירופאי "נחשב" (KTM). אני מכיר את הפלטפורמה מהדיוק 390 והיא צריכה להיות מצוינת מבחינת ההתנהגות שלה (וקצת פחות מצוינת מבחינת האמינות שלה אבל היבואן רציני).
    יש פאנטיק קבלרו (סקרמבלר 500 סמ"ק) שנחשב חביב ויש את הרויאל אנפילד אינטרספטור 650. למרות המנוע הגדול יחסית, מדובר בכלי A1 לא מוגבל והביקורות עליו מצוינות.

    יש גם חיות מוגבלות יקרות עוד יותר (XSR700, CB650R וכו) אבל לטעמי זה חבל על הכסף.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2020
    הודעות
    4
    תודה על ההתייחסות! מבין את ההערות שלך לעניין היתרונות של האדוונרצרים/דושים - אסתכל למרות שאני באמת נוטה לאלה של הכביש יותר.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2020
    הודעות
    4
    היי ג'וני לגמרי הבנת את הכיוון שלי. באמת הסתכלתי גם על ההוסקוורנה השחור (לא זוכר את השם שלו בגרמנית) אבל אני נוטה ללכת יותר על כלי של ביגינרז, משהו יותר צנוע גם מבחינת סמק וכוח וגם מבחינת מחיר. לכן ההוסקוורנה והדיוק 390 ובטח הדגמים מעליהם שהזכרת נראים כרגע קצת גדולים עליי.
    באמת שלנוכח התקנות ביטוח המגוכחות האלה הייתי מצפה שיהיו יותר אלטרנטיבות בגזרת ה250..

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    כל הכלים האלה הם כלים של מתחילים...
    יש אלטרנטיבות של 250 סמ"ק, רק שעניין הביטוח הוא מאפיין ייחודי של ישראל ורוב היצרנים המוכרים עזבו את הסגמנט לטובת כלים גדולים יותר.

    מבחינת הסטייל, הבנלי והמונדיאל.
    אם עוזבים את הסטייל אז אופציות נוספות בכיוונים אחרים יהיו הויסטרום 250 של סוזוקי, הCRF250 שקטקוב הזכיר, הדיוק 250 (אני חושב שליבואן נשארו יחידות בודדות ששוכבות במחסן כיד יבואן) וכנראה שהכלי המעניין יותר, לטעמי, הוא הCF-MOTO NK250 שלמרות שהוא סיני, הוא מגיע מיצרן סיני "נחשב" והוא זול מאוד, מאובזר למדי ועם הגב של אבניר.

    מה שכן, חשוב שתקח אותם לנסיעות מבחן ותראה מה נוח לך. אתה לא נמוך וחלק מהכלים האלה מיועדים לאנשים קטנים.
    נערך לאחרונה על ידי JohnnyDough; 30-01-2020 בשעה 21:56. סיבה: המילה "גזרה" - פג זמנה.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    דעתי בנוגע לביטוח בלבד.
    ההבדל הוא 1,200₪ בשנה, כלומר כ-100₪ לחודש
    אם זה משהו שאתה יכול לעמוד בו, תעלה בנפח.
    בטח אם מתכנן לטייל איתו.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    182
    לדעתי הגובה שלך משחק כאן תפקיד חשוב. אני 1.87 ועל אופנוע קטן סובל מהר מאוד מחוסר מקום.

    ממליץ לך לשקול בחום את סדרת ה 500 של הונדה (דגש על ה CBX כמו שקטקוב אמר מעלי). יש גם את הוורסיס 300 שיוכל להתאים כאדוונצ'ר ראשון.

    עוד משהו חשוב, בעיקר בשימוש עירוני, למי שרגיל לקטנוע, זה פרקטיות. ארגז אחורי על נייקד זה זוועה. על אדוונצ'ר פחות.

    אם בכל זאת חשקה נפשך בקאסטום יש את הוולקן של קוואסאקי והרבל של הונדה. יכול להמליץ בחום על הרבל כאופנוע ראשון נהדר, סלחן ונשלט מאוד.

    Sent from my Mi A1 using Tapatalk
    It's not about the speed. It's about the ride!

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    יש לך גם את האדוונצ'ר 250 של בנלי (TRK251 אני חושב ששמו).
    נייקד, לטעמי לפחות, יהיה לך קטן ולא נוח כשמדובר על נפחים כאלה. אדוונצ'ר יתאים לך יותר.

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2020
    הודעות
    1
    יש לי בנלי 500 לאונצ'ינו ככלי ראשון אני נהנה עליו בכל רגע יד 2 הם לא כזה יקרים זה רק הביטוח חובה יקר 4800 שח אבל פורסים לתשלומים אבל ב 3 חודש עשיתי עליו 3K קילומטר והוא סבבה לגמרי חשוב שתאהב את הכלי ויהיה לך חשק לצאת לטייל איתו אחרת אם לא יתאים לך תתבאס ותמכור מהר

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי vetal צפיה בהודעה
    יש לי בנלי 500 לאונצ'ינו ככלי ראשון אני נהנה עליו בכל רגע יד 2 הם לא כזה יקרים זה רק הביטוח חובה יקר 4800 שח אבל פורסים לתשלומים אבל ב 3 חודש עשיתי עליו 3K קילומטר והוא סבבה לגמרי חשוב שתאהב את הכלי ויהיה לך חשק לצאת לטייל איתו אחרת אם לא יתאים לך תתבאס ותמכור מהר
    הנקודות והפסיקים נפלו לך מהתיק בזמן שרכבת על הבנלי?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2019
    הודעות
    15
    שמע ה300 של הונדה חמוד ואמין ודי זול , הקטע הוא שאני לא רואה טעם בלעבור את מדרגת ה250 סמק בשביל כלי די חלש ושלא עולה בביצועים מה250..
    ה250nk מאוד שווה לבדוק מחיר מצחיק ודיל הזוי בכללי, וחברה עם גב כלכלי טוב ככה שאפשר לישון טוב (שנתיים אחריות)

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2019
    הודעות
    15
    אני אומר בעצם שאם כבר לעבור את ה250 ולשלם יותר בביטוח אז ללכת על ה500 של הונדה, מניסיון מאוד ממולץ וכל שאלה על ה500 שלהם אני אענה בכיף. יש לך גם z300/400 אחלה אופציות שבעולם ה400 בכלל רמה אחרת..

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Eazy__e צפיה בהודעה
    שמע ה300 של הונדה חמוד ואמין ודי זול , הקטע הוא שאני לא רואה טעם בלעבור את מדרגת ה250 סמק בשביל כלי די חלש ושלא עולה בביצועים מה250..
    ה250nk מאוד שווה לבדוק מחיר מצחיק ודיל הזוי בכללי, וחברה עם גב כלכלי טוב ככה שאפשר לישון טוב (שנתיים אחריות)
    מעניין האם אתה ממליץ מניסיון.
    רכבתי על ה-400 ושני ה-650 בהשקה.
    בוא נגיד, שיש סיבה למחיר הנמוך. זה לא מקרה של "אותו דבר בפחות כסף", אלא אופנועים פשוטים, פחות מגומרים ופחות מהנים מהמתחרים המוכרים - ובהתאם, גם זולים יותר.
    כבונוס, מקבלים אמינות לא ידועה.
    יש כאלה שהטרייד-אוף יקרוץ להם, ויש כאלה שלא.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2020
    הודעות
    4
    תודה לכולם על ההכוונה והעזרה.
    חושב שלעת אתה אשאר בגזרת ה250 - מניח שאם וכאשר "אדבק בחיידק" וארצה עוד כוח אחליף במהרה...
    ה-250NK בהחלט נראה דיל משתלם מאוד, אבל למען האמת אני פשוט עף על הסטייל של הבנלי לאונצ'ינו 250. לא יודע להסביר את זה. השבוע אלך לנסיעת מבחן לראות איך מרגיש ובינתיים מחפש בנרות מי שמחזיק אחד כזה כדי להבין קצת על אמינות, תחזוקה, תקלות וכמובן ביצועים.
    לעניין הביצועים, לפי הביקורות ביו טיוב אני מבין שמדובר בכלי לא חזק בסגמנט אבל אני מניח שללבל שלי כרגע זה מספיק.

אשכולות דומים

  1. התייעצות לגבי אופנוע אופנוע ראשון (כ"ע)
    על ידי asaf_wisse בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 02-12-2018, 08:45
  2. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 21-11-2018, 07:21
  3. תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 22-05-2018, 16:16
  4. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 22-03-2017, 16:10
  5. אופנוע ראשון לרוכב גבוהה (אופנוע כביש 250 סמ"ק)
    על ידי BassOutcast בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 15-11-2015, 15:17

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO