עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 29

אשכול: חזרה לאופנוע לאחר 10 שנים

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2019
    הודעות
    12

    חזרה לאופנוע לאחר 10 שנים

    מתלבט באיזה כלי לבחור,
    בעבר היה לי ZZR600 ומתלבט בין Z650 ל Z900
    רוצה כלי חזק אבל שיהיה גם סלחן, אמור לשמש לנסיעה לעבודה - 70 ק"מ ביום (35 כל כיוון)
    מזכיר שלא רכבתי 10 שנים
    גובה - 1.70, משקל 70 קילו

    האם הכלים האלה מתאימים?
    מוזמנים להמליץ על כלים נוספים..

    מעדיף כלי חדש
    תקציב - עד 60K מקסימום
    נערך לאחרונה על ידי itaytsa; 08-02-2020 בשעה 20:27.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    מה הגובה שלך?

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2019
    הודעות
    12
    1.70

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    לא היית מעדיף להמשיך עם תוצרת יפן? למה דווקא הדגמים האלו?
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    מיקום
    פה ושם
    הודעות
    124
    היי, ברוך השב,
    הייתי ממליץ לך על קבוצת ה MT-07 / MT-09 או בקונפיגורציה היפה יותר ה XSR-700 או XSR-900.
    אופנועים חזקים פשוטים, נטו אופנוע במחיר סביר.
    גם אני חזרתי לאחר הפסקה של 6 שנים (האחרון היה CBR600RR) ל XSR-900.
    בהצלחה!
    Four wheels move the body, but two move the soul
    I refuse to tiptoe through life only to arrive safely at death

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    70 ק"מ ביום זה לא מעט ונייקד לא יהיה מאוד נוח למרות שהמימדים שלך לא מהווים בעיה מיוחדת עם כלים נמוכים.
    אם אדוונצ'ר בא בחשבון אז הייתי מסתכל על הNC750X - סביר שתמצא כזה מיד יבואן בתקציב שלך.
    בנייקדים, הCB650R עומד בתקציב שלך כחדש והוא אופנוע מעולה.

    בין הZ650 לZ900 - ה900 כמובן עדיף. להבנתי ב2020 הם הוסיפו לכלי בקרות אלקטרוניות שהיו חסרות לו מאוד אבל סביר להניח שהמחיר יעלה.

    בטווח של ה50-60K אין יותר מדי אופציות מוצלחות לאופנועים חדשים. באיזור ה60-70K אתה כבר יכול למצוא מבחר מכובד מאוד של כלים מצוינים.

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2019
    הודעות
    12
    Z לא תוצרת יפן?

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2019
    הודעות
    12
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    לא היית מעדיף להמשיך עם תוצרת יפן? למה דווקא הדגמים האלו?
    Z לא תוצרת יפן?

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2019
    הודעות
    12
    ומה לגבי הכלים שהצעתי?

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי itaytsa צפיה בהודעה
    Z לא תוצרת יפן?
    גם ה-650 וגם ה-900 תוצרת תאילנד. מנסיון עם כמה כלים שלהם מתאילנד - הגימור לא בשמיים ולא משנה איך נשמר, הוא מתחיל להחליד די במהרה.

    ג'וני - אני חושב שלמישהו שרכב על ZZR ושוקל Z900, ה-NC לא יספק את הסחורה, עם כל האהבה שיש לי לדגם הזה. כיוון אחר לשקול הוא דווקא הטרייסר 700, אופנוע מעולה עם מרווח טיפולים גדול ומימדים לא מאיימים. הוא אופנוע כביש לכל דבר, עם בסיס גלגלים קצר והיגוי זריז וכיפי. למי שמחפש את החוליגן הנשלט - זה ה-אופנוע. כמובן שיש גם את דגם ה-900, אבל לרוכב חוזר הייתי ממליץ לטבול את הרגליים במים עם ה-700 קודם.
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2018
    הודעות
    63
    כאחר שהיה לו cbr650r למשך חצי שנה ו16,000 ק"מ אני יכול להעיד שהוא כלי חזק יחסית לסגמנט בנפחים האלו
    והוא נהנה ממנוע 4 צילינדרים. כך שאפשר לרכב מאוד רגוע בתחום סל"ד עד 8000 ומעל הוא מרגיש מאוד חזק וספורטיבי (הקו האדום מתחיל ב12,500)
    כיוון שאתה חוזר לרכב הוא כלי נוח לרכב גם רגוע
    כלי צפוי ו70 קמ ליום זה ממש לא בעיה איתו
    הייתי ממשיך להחזיק בו אם איזה אידיוט לא היה עוצר עלי במקום ברמזור האדום
    נסעתי על משפחת הmt והz הם הרבה פחות ליניארים בהתנהגות

    בועז



    Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי itaytsa צפיה בהודעה
    Z לא תוצרת יפן?
    תאילנד. שניהם.
    מציע לך לשקול גם אופנועי מותגים אחרים שיזכירו לך את שאהבת באופנועים לפני 10 שנים.
    ההינעלות שלך על 2 הדגמים האלו, ואי הכרותך עם ארץ הייצור שלהם, מראה שלא עשית מספיק שיעורי בית בשביל לדעת מה קורה בשוק כיום
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2019
    הודעות
    12
    לא נעול, פשוט העלות אטרקטיבית..
    אופנוע 650 חדש בעלות של 40k זה מעניין..
    נראה שאין אפילו אחד שימליץ עליהם, מוזר.. לא מתאים לקאוואסקי..

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי itaytsa צפיה בהודעה
    לא נעול, פשוט העלות אטרקטיבית..
    אופנוע 650 חדש בעלות של 40k זה מעניין..
    נראה שאין אפילו אחד שימליץ עליהם, מוזר.. לא מתאים לקאוואסקי..
    שוב: אתה לכוד בקונספטים של לפני 10 שנים.
    למרות שאני עובד בסוזוקי, לא אמליץ לך אוטומטית על הסוזוקי SV650 (יפני אמיתי וגם נמכר באותו המחיר), ואומר לך במפורש: בדוק את כל המגוון שזמין כיום באופנעי קטגורית הביניים. אתה תופתע מהממצאים ואח"כ, צא לרכיבת מבחן להתרשמות משל עצמך. תבין מדוע ממליצים על דגמים מסויימים, ושותקים לגבי אחרים
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה

    ג'וני - אני חושב שלמישהו שרכב על ZZR ושוקל Z900, ה-NC לא יספק את הסחורה, עם כל האהבה שיש לי לדגם הזה. כיוון אחר לשקול הוא דווקא הטרייסר 700, אופנוע מעולה עם מרווח טיפולים גדול ומימדים לא מאיימים. הוא אופנוע כביש לכל דבר, עם בסיס גלגלים קצר והיגוי זריז וכיפי. למי שמחפש את החוליגן הנשלט - זה ה-אופנוע. כמובן שיש גם את דגם ה-900, אבל לרוכב חוזר הייתי ממליץ לטבול את הרגליים במים עם ה-700 קודם.
    הוא רוצה כלי סלחן ושוקל Z650...

אשכולות דומים

  1. חזרה לנהיגה אחרי שנים
    על ידי assaf7419 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 10-02-2020, 12:05
  2. חזרה לאופנוע
    על ידי shmuel בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 27-12-2019, 20:08
  3. חזרה לאופנוע נייקד?
    על ידי Dudsan בפורום כללי
    תגובות: 42
    הודעה אחרונה: 18-07-2019, 11:35
  4. חזרה לרכיבה אחרי כמה שנים (ראנר 50)
    על ידי oriko30 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 31-01-2017, 21:32
  5. חזרה לדו"פ אחרי פרידה של שש שנים
    על ידי ROG בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 06-09-2015, 16:49

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO