מה הגובה שלך?
מתלבט באיזה כלי לבחור,
בעבר היה לי ZZR600 ומתלבט בין Z650 ל Z900
רוצה כלי חזק אבל שיהיה גם סלחן, אמור לשמש לנסיעה לעבודה - 70 ק"מ ביום (35 כל כיוון)
מזכיר שלא רכבתי 10 שנים
גובה - 1.70, משקל 70 קילו
האם הכלים האלה מתאימים?
מוזמנים להמליץ על כלים נוספים..
מעדיף כלי חדש
תקציב - עד 60K מקסימום
נערך לאחרונה על ידי itaytsa; 08-02-2020 בשעה 20:27.
מה הגובה שלך?
1.70
לא היית מעדיף להמשיך עם תוצרת יפן? למה דווקא הדגמים האלו?
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
היי, ברוך השב,
הייתי ממליץ לך על קבוצת ה MT-07 / MT-09 או בקונפיגורציה היפה יותר ה XSR-700 או XSR-900.
אופנועים חזקים פשוטים, נטו אופנוע במחיר סביר.
גם אני חזרתי לאחר הפסקה של 6 שנים (האחרון היה CBR600RR) ל XSR-900.
בהצלחה!
Four wheels move the body, but two move the soulI refuse to tiptoe through life only to arrive safely at death
70 ק"מ ביום זה לא מעט ונייקד לא יהיה מאוד נוח למרות שהמימדים שלך לא מהווים בעיה מיוחדת עם כלים נמוכים.
אם אדוונצ'ר בא בחשבון אז הייתי מסתכל על הNC750X - סביר שתמצא כזה מיד יבואן בתקציב שלך.
בנייקדים, הCB650R עומד בתקציב שלך כחדש והוא אופנוע מעולה.
בין הZ650 לZ900 - ה900 כמובן עדיף. להבנתי ב2020 הם הוסיפו לכלי בקרות אלקטרוניות שהיו חסרות לו מאוד אבל סביר להניח שהמחיר יעלה.
בטווח של ה50-60K אין יותר מדי אופציות מוצלחות לאופנועים חדשים. באיזור ה60-70K אתה כבר יכול למצוא מבחר מכובד מאוד של כלים מצוינים.
Z לא תוצרת יפן?
ומה לגבי הכלים שהצעתי?
גם ה-650 וגם ה-900 תוצרת תאילנד. מנסיון עם כמה כלים שלהם מתאילנד - הגימור לא בשמיים ולא משנה איך נשמר, הוא מתחיל להחליד די במהרה.
ג'וני - אני חושב שלמישהו שרכב על ZZR ושוקל Z900, ה-NC לא יספק את הסחורה, עם כל האהבה שיש לי לדגם הזה. כיוון אחר לשקול הוא דווקא הטרייסר 700, אופנוע מעולה עם מרווח טיפולים גדול ומימדים לא מאיימים. הוא אופנוע כביש לכל דבר, עם בסיס גלגלים קצר והיגוי זריז וכיפי. למי שמחפש את החוליגן הנשלט - זה ה-אופנוע. כמובן שיש גם את דגם ה-900, אבל לרוכב חוזר הייתי ממליץ לטבול את הרגליים במים עם ה-700 קודם.
3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
106,200KM and counting
Not all who wander are lost
כאחר שהיה לו cbr650r למשך חצי שנה ו16,000 ק"מ אני יכול להעיד שהוא כלי חזק יחסית לסגמנט בנפחים האלו
והוא נהנה ממנוע 4 צילינדרים. כך שאפשר לרכב מאוד רגוע בתחום סל"ד עד 8000 ומעל הוא מרגיש מאוד חזק וספורטיבי (הקו האדום מתחיל ב12,500)
כיוון שאתה חוזר לרכב הוא כלי נוח לרכב גם רגוע
כלי צפוי ו70 קמ ליום זה ממש לא בעיה איתו
הייתי ממשיך להחזיק בו אם איזה אידיוט לא היה עוצר עלי במקום ברמזור האדום
נסעתי על משפחת הmt והz הם הרבה פחות ליניארים בהתנהגות
בועז
Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
לא נעול, פשוט העלות אטרקטיבית..
אופנוע 650 חדש בעלות של 40k זה מעניין..
נראה שאין אפילו אחד שימליץ עליהם, מוזר.. לא מתאים לקאוואסקי..
שוב: אתה לכוד בקונספטים של לפני 10 שנים.
למרות שאני עובד בסוזוקי, לא אמליץ לך אוטומטית על הסוזוקי SV650 (יפני אמיתי וגם נמכר באותו המחיר), ואומר לך במפורש: בדוק את כל המגוון שזמין כיום באופנעי קטגורית הביניים. אתה תופתע מהממצאיםואח"כ, צא לרכיבת מבחן להתרשמות משל עצמך. תבין מדוע ממליצים על דגמים מסויימים, ושותקים לגבי אחרים
![]()
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא