תוצאות 1 עד 15 מ 29

אשכול: חזרה לאופנוע לאחר 10 שנים

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2019
    הודעות
    12
    לא נעול, פשוט העלות אטרקטיבית..
    אופנוע 650 חדש בעלות של 40k זה מעניין..
    נראה שאין אפילו אחד שימליץ עליהם, מוזר.. לא מתאים לקאוואסקי..

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי itaytsa צפיה בהודעה
    לא נעול, פשוט העלות אטרקטיבית..
    אופנוע 650 חדש בעלות של 40k זה מעניין..
    נראה שאין אפילו אחד שימליץ עליהם, מוזר.. לא מתאים לקאוואסקי..
    שוב: אתה לכוד בקונספטים של לפני 10 שנים.
    למרות שאני עובד בסוזוקי, לא אמליץ לך אוטומטית על הסוזוקי SV650 (יפני אמיתי וגם נמכר באותו המחיר), ואומר לך במפורש: בדוק את כל המגוון שזמין כיום באופנעי קטגורית הביניים. אתה תופתע מהממצאים ואח"כ, צא לרכיבת מבחן להתרשמות משל עצמך. תבין מדוע ממליצים על דגמים מסויימים, ושותקים לגבי אחרים
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,693
    ציטוט נכתב במקור על ידי itaytsa צפיה בהודעה
    לא נעול, פשוט העלות אטרקטיבית..
    אופנוע 650 חדש בעלות של 40k זה מעניין..
    נראה שאין אפילו אחד שימליץ עליהם, מוזר.. לא מתאים לקאוואסקי..
    כמו שאמרו, אתה קצת תקוע בקונספטים של 20 שנה אחורה...
    בוא אני אעשה לך את זה פשוט.
    Z650 זה ה-GPZ500 החדש. אותו מנוע טווין מקבילי, אותם רכיבי שלדה/מתלים בסיסיים, אותן מידות קטנות שנועדו להקל על רוכבים חדשים - ואותו מחיר רכישה שנמוך משמעותית מאופנועים "כבדים". אותו סיפור אגב, עם ה-SV650 של סוזוקי - זאת אינטרפרטציה מודרנית (ומאוד מוצלחת לטעמי) ל-GS500. אם זה מה שאתה מחפש, קח נסיעת מבחן. אם עברת את השלב הזה בחיים, דפדף הלאה.
    ה-Z900 הוא האינטרפרטציה המודרנית ל-ZZR שהיה לך. אופנוע עם מנוע 4 צילינדר חזק אך נשלט, נוחות סבירה אך לא ברמה של מכונת תיור, יכולת ספורטיבית נאה - אבל לא ברמה של סטופרספורט. זה כנראה כבר כיוון יותר הגיוני עבור רוכב מנוסה - בעיקר אם תסתכל גם על אופנועים מתחרים של יצרנים אחרים (למה להעדיף קאוואסקי? היפאנים עם ההנדסה הכי מגעילה, מנסיוני האישי כמכונאי).

    אחרי שסגרנו את הפינה הזאת, אתן בכמה משפטים את השינוים שקרו בשוק בעשור-וחצי האחרונים...
    ובכן - היום יש הכל מהכל, ובקטגוריות הביניים-פלוס - אין אופנועים גרועים. לא יפאנים ולא אירופאים.
    אתה יכול לרכוש ק.ט.מ, ב.מ.וו, אפריליה, דוקאטי - ולהשתמש בהם ככלי יומיומי. יש מוסכים שיטפלו, יש חלקים זמינים, ויש מבחר של כלים משומשים טריים בני שנה-שנתיים, אם תקציבך לא מאפשר לרכוש חדש.
    כמו כן, אם האופנוע נועד לשמש ככלי תחבורה יומיומי - כדאי לשקול במקביל לנייקדים גם אדוונצ'רים עם נטיית כביש, קטגוריה שהייתה בחיתוליה בימי ה-ZZR שלך. אני מבין שאלה כלים שפחות מדברים עליך מבחינת מראה, אבל תן צ'אנס לפחות ברמה של נסיעת מבחן. אתה תופתע עד כמה הכלים האלה נוחים, פרקטיים - ובו זמנית מהנים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. חזרה לנהיגה אחרי שנים
    על ידי assaf7419 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 10-02-2020, 13:05
  2. חזרה לאופנוע
    על ידי shmuel בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 27-12-2019, 21:08
  3. חזרה לאופנוע נייקד?
    על ידי Dudsan בפורום כללי
    תגובות: 42
    הודעה אחרונה: 18-07-2019, 12:35
  4. חזרה לרכיבה אחרי כמה שנים (ראנר 50)
    על ידי oriko30 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 31-01-2017, 22:32
  5. חזרה לדו"פ אחרי פרידה של שש שנים
    על ידי ROG בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 06-09-2015, 17:49

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO