ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
ימאהה, סוזוקי - ישר ולעניין. אופנועים שבנויים בצורה הגיונית ולא מקשים על המכונאי ללא סיבה.
הונדה - תלוי מאוד בדגם. יש דגמים שאשכרה נבנו בשביל המכונאי (סילוור-ווינג למשל, מדווחי הבעלים), ויש דגמים מורכבים הנדסית (VFR750, CBR1000) שבנויים בצורה דחוסה שמקשה על הטיפול.
קאוואסאקי... תמיד דוחפים איזה יציאה מגעילה. השיא היה ב-ZZR600 של חבר, שבו נאלצנו להוריד מנוע מהשלדה כדי לכוון שסתומים (המכסה לא יכל לעבור בתוך השלדה - היה חוסר של כמה מילמטרים!).

לא זוכר מי אמר או כתב אבל קוואסאקי זה הסיטרואן של האופנועים היפנים בכל הקשור למורכבות הכלי.

הGTR מייצג נפלא את האימרה הזאת שלצורך כיוון שסתומים צריך לפרק חצי אופנוע ולהטות את המנוע.

כדי להגיע למצבר צריך לפרק מספר פלטות.

פילטר אוויר גם מצריך עבודת פירוק לא פשוטה.

חלקי חשמל כגון רילאים שיושבים בכל מני צדדים של האופנוע בקיצור שיטרואן לשמו ואם להודות באמת לפחות הקאווא שלי לא ממש הראה אמינות.
ייתכן גיל ייתכן טיפול של קודמיי.