עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 29 מ 29

אשכול: חזרה לאופנוע לאחר 10 שנים

  1. #16
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2018
    הודעות
    47
    נסעתי טיפה על האופנועים האלו, לדעתי אי אפשר להשוות בין Sv650 לבין Z650. הקוואסאקי מרגיש חלש יותר, גימור פחות טוב והתנהגות הכביש שלו, בעיקר ההיגוי והבולמים מרגישים מוזר. זו רק דעתי ואין לי נסיון רב.
    לגבי רכיבה על נייקד, תנסה. אני נוסע קרוב ל200 ק"מ ביום על נייקד, ואף פעם לא הרגשתי טוב יותר.

  2. #17
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    10 סנט שלי:

    מצטרף לכרובי להמלצות שלו.

    לגבי הNC כלי מצויין לתנועת פרוורים אבל אם ירדת מZ הNC עשוי להיות קצת אנמי ועל כביש 6 בוודאות הוא דורש סבלנות ( הוא ייתן מענה סביר שם למי שאין לו בעייה לרוץ על 130).

    הנסיון שלי עם קוואסאקי לא מלהיב ( אומנם מדובר בכלי קצת יחודי GTR1400 ) ואני לא חושב שאחזור אליהם.

    כל הסוזוקים שהיו לי היו מעולים ( והיו לי כמה כולל נבלות שסרבו למות) יהיה זה שיקפוץ ויאמר רומנטיקה וקישקושים דומים בפועל האופנועים הכי טובים שהיו לי היו סוזוקי ( עם דגש על GS500E והבאנדיט 1200S).

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי itaytsa צפיה בהודעה
    לא נעול, פשוט העלות אטרקטיבית..
    אופנוע 650 חדש בעלות של 40k זה מעניין..
    נראה שאין אפילו אחד שימליץ עליהם, מוזר.. לא מתאים לקאוואסקי..
    כמו שאמרו, אתה קצת תקוע בקונספטים של 20 שנה אחורה...
    בוא אני אעשה לך את זה פשוט.
    Z650 זה ה-GPZ500 החדש. אותו מנוע טווין מקבילי, אותם רכיבי שלדה/מתלים בסיסיים, אותן מידות קטנות שנועדו להקל על רוכבים חדשים - ואותו מחיר רכישה שנמוך משמעותית מאופנועים "כבדים". אותו סיפור אגב, עם ה-SV650 של סוזוקי - זאת אינטרפרטציה מודרנית (ומאוד מוצלחת לטעמי) ל-GS500. אם זה מה שאתה מחפש, קח נסיעת מבחן. אם עברת את השלב הזה בחיים, דפדף הלאה.
    ה-Z900 הוא האינטרפרטציה המודרנית ל-ZZR שהיה לך. אופנוע עם מנוע 4 צילינדר חזק אך נשלט, נוחות סבירה אך לא ברמה של מכונת תיור, יכולת ספורטיבית נאה - אבל לא ברמה של סטופרספורט. זה כנראה כבר כיוון יותר הגיוני עבור רוכב מנוסה - בעיקר אם תסתכל גם על אופנועים מתחרים של יצרנים אחרים (למה להעדיף קאוואסקי? היפאנים עם ההנדסה הכי מגעילה, מנסיוני האישי כמכונאי).

    אחרי שסגרנו את הפינה הזאת, אתן בכמה משפטים את השינוים שקרו בשוק בעשור-וחצי האחרונים...
    ובכן - היום יש הכל מהכל, ובקטגוריות הביניים-פלוס - אין אופנועים גרועים. לא יפאנים ולא אירופאים.
    אתה יכול לרכוש ק.ט.מ, ב.מ.וו, אפריליה, דוקאטי - ולהשתמש בהם ככלי יומיומי. יש מוסכים שיטפלו, יש חלקים זמינים, ויש מבחר של כלים משומשים טריים בני שנה-שנתיים, אם תקציבך לא מאפשר לרכוש חדש.
    כמו כן, אם האופנוע נועד לשמש ככלי תחבורה יומיומי - כדאי לשקול במקביל לנייקדים גם אדוונצ'רים עם נטיית כביש, קטגוריה שהייתה בחיתוליה בימי ה-ZZR שלך. אני מבין שאלה כלים שפחות מדברים עליך מבחינת מראה, אבל תן צ'אנס לפחות ברמה של נסיעת מבחן. אתה תופתע עד כמה הכלים האלה נוחים, פרקטיים - ובו זמנית מהנים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    Cbr650r
    מצטרף להמלצה


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    (למה להעדיף קאוואסקי? היפאנים עם ההנדסה הכי מגעילה, מנסיוני האישי כמכונאי).
    מעניין, במה זה מתבטא? איך אתה מדרג את היפניות?

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    135
    להלן רשימת יצרני האופנועים בתאילנד:
    1.הונדה 1700000 כלים בשנה
    2.ימאהה 600000
    3.סוזוקי 550000
    4.קאווסאקי 260000
    5. Cfmoto מייצרים 100000
    6.טריומף 120000
    7.דוקאטי 10000
    8.בנלי 20000
    9.קיוואי ו sym יחד 60000 אופנועים בשנה.

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי קובי צפיה בהודעה
    להלן רשימת יצרני האופנועים בתאילנד:
    1.הונדה 1700000 כלים בשנה
    2.ימאהה 600000
    3.סוזוקי 550000
    4.קאווסאקי 260000
    5. Cfmoto מייצרים 100000
    6.טריומף 120000
    7.דוקאטי 10000
    8.בנלי 20000
    9.קיוואי ו sym יחד 60000 אופנועים בשנה.
    רק חשוב לציין שהמותגים בסעיפים 3, 5,7, 8 ו-9 אולי מייצרים בתאילנד, אבל שום דבר מהדגמים האלו לא מגיע לשוק הישראלי (רובם גם לא לשוק האירופאי). הווה אומר, עבור השוק התאילנדי בלבד.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    מעניין, במה זה מתבטא? איך אתה מדרג את היפניות?
    ימאהה, סוזוקי - ישר ולעניין. אופנועים שבנויים בצורה הגיונית ולא מקשים על המכונאי ללא סיבה.
    הונדה - תלוי מאוד בדגם. יש דגמים שאשכרה נבנו בשביל המכונאי (סילוור-ווינג למשל, מדווחי הבעלים), ויש דגמים מורכבים הנדסית (VFR750, CBR1000) שבנויים בצורה דחוסה שמקשה על הטיפול.
    קאוואסאקי... תמיד דוחפים איזה יציאה מגעילה. השיא היה ב-ZZR600 של חבר, שבו נאלצנו להוריד מנוע מהשלדה כדי לכוון שסתומים (המכסה לא יכל לעבור בתוך השלדה - היה חוסר של כמה מילמטרים!).
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קובי צפיה בהודעה
    להלן רשימת יצרני האופנועים בתאילנד:
    1.הונדה 1700000 כלים בשנה
    2.ימאהה 600000
    3.סוזוקי 550000
    4.קאווסאקי 260000
    5. Cfmoto מייצרים 100000
    6.טריומף 120000
    7.דוקאטי 10000
    8.בנלי 20000
    9.קיוואי ו sym יחד 60000 אופנועים בשנה.
    זה מה שנקרא לאנוס את הסטיסטיקה.
    אגב לפי זה אני יכול לטעון שVW גם מייצרת רכבים בסין והרבה אבל זה לא רלוונטי שמדברים על הרכבים שנמסרים ללקוחות מחוץ לסין.

    לעניין קוואסקי ותאילנד, יש לא מעט טענות לגבי איכות הכלים שמגיעים משם, יכול להיות שאחרים משקיעים יותר כסף ביצור שם ומקבלים מוצרים איכותיים יותר

  10. #25
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    ימאהה, סוזוקי - ישר ולעניין. אופנועים שבנויים בצורה הגיונית ולא מקשים על המכונאי ללא סיבה.
    הונדה - תלוי מאוד בדגם. יש דגמים שאשכרה נבנו בשביל המכונאי (סילוור-ווינג למשל, מדווחי הבעלים), ויש דגמים מורכבים הנדסית (VFR750, CBR1000) שבנויים בצורה דחוסה שמקשה על הטיפול.
    קאוואסאקי... תמיד דוחפים איזה יציאה מגעילה. השיא היה ב-ZZR600 של חבר, שבו נאלצנו להוריד מנוע מהשלדה כדי לכוון שסתומים (המכסה לא יכל לעבור בתוך השלדה - היה חוסר של כמה מילמטרים!).

    לא זוכר מי אמר או כתב אבל קוואסאקי זה הסיטרואן של האופנועים היפנים בכל הקשור למורכבות הכלי.

    הGTR מייצג נפלא את האימרה הזאת שלצורך כיוון שסתומים צריך לפרק חצי אופנוע ולהטות את המנוע.

    כדי להגיע למצבר צריך לפרק מספר פלטות.

    פילטר אוויר גם מצריך עבודת פירוק לא פשוטה.

    חלקי חשמל כגון רילאים שיושבים בכל מני צדדים של האופנוע בקיצור שיטרואן לשמו ואם להודות באמת לפחות הקאווא שלי לא ממש הראה אמינות.
    ייתכן גיל ייתכן טיפול של קודמיי.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  11. #26
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    ימאהה, סוזוקי - ישר ולעניין. אופנועים שבנויים בצורה הגיונית ולא מקשים על המכונאי ללא סיבה.
    הונדה - תלוי מאוד בדגם. יש דגמים שאשכרה נבנו בשביל המכונאי (סילוור-ווינג למשל, מדווחי הבעלים), ויש דגמים מורכבים הנדסית (VFR750, CBR1000) שבנויים בצורה דחוסה שמקשה על הטיפול.
    קאוואסאקי... תמיד דוחפים איזה יציאה מגעילה. השיא היה ב-ZZR600 של חבר, שבו נאלצנו להוריד מנוע מהשלדה כדי לכוון שסתומים (המכסה לא יכל לעבור בתוך השלדה - היה חוסר של כמה מילמטרים!).
    וואו.

    אני הבנתי שגם בימרים מסדרת F800 היו יחסית נוחים - הכל עם ברגי טורקס במקומות נגישים, אמור להיות פינוק.

  12. #27
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2019
    הודעות
    12
    תודה רבה לכולם על התגובות..
    לאור התגובות, אני חושב לבחון גם את SV650 ו GSXS750

    מה חושבים?

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי itaytsa צפיה בהודעה
    תודה רבה לכולם על התגובות..
    לאור התגובות, אני חושב לבחון גם את SV650 ו GSXS750

    מה חושבים?
    בהחלט.
    תוסיף גם את הימאהה MT-07/09.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #29
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    ציטוט נכתב במקור על ידי itaytsa צפיה בהודעה
    תודה רבה לכולם על התגובות..
    לאור התגובות, אני חושב לבחון גם את SV650 ו GSXS750

    מה חושבים?
    היה לי gsr750 במשך 5 שנים.
    אמין מאוד, טיפולים ודלק..., אפילו לא מילאתי שמן...
    היו לי איתו 2 בעיות מהותיות-
    1. המראות שלו פשוט גרועות! סתם תופסות מקום.
    2. הוא חמוד. הוא כמעט הכל, אבל בצורה נחמדה - בכל מקום חסר לו משהו...,
    הוא לא עושה שום דבר בצורה מושלמת חוץ מלהיות בינוני.


    חייב להודות שסעיף 2 התחיל אצלי בתור יתרון, ככלי רכב יום יומי הוא שירת אותי בצורה מושלמת.

    sv650 ישעמם אותך מיד, אם כבר תנסה את הgsxs, שלא ממש מאיים...


    אני עברתי לאופנוע בסגנון הישיבה של הורסיס,והוי סטורם - הגב שלך יגיד לך תודה.

אשכולות דומים

  1. חזרה לנהיגה אחרי שנים
    על ידי assaf7419 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 10-02-2020, 12:05
  2. חזרה לאופנוע
    על ידי shmuel בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 27-12-2019, 20:08
  3. חזרה לאופנוע נייקד?
    על ידי Dudsan בפורום כללי
    תגובות: 42
    הודעה אחרונה: 18-07-2019, 11:35
  4. חזרה לרכיבה אחרי כמה שנים (ראנר 50)
    על ידי oriko30 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 31-01-2017, 21:32
  5. חזרה לדו"פ אחרי פרידה של שש שנים
    על ידי ROG בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 06-09-2015, 16:49

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO