אם הוא לא מניע לבד אבל מניע עם כבלים 90% שהמצבר גמור.
אתה יכול עם וולטמטר לבדוק מה המתח שלו במנוחה ובהנעה ואחרי הנעה ולראות מה מצב המצבר והטעינה.
יש לך יותר פרטים כאן: http://fullgaz.co.il/forums/showthre...A9%D7%99%D7%9D
חברים שלום,
אני חדש בקהילת הדו גלגלי מזה כחודש וחדש באתר.
רכשתי את הכלי דיאלים 125 יד שניה שנתון 2016 לפני כחודש. בסך הכל אני מרוצה.
לפני כשבוע הקטנוע נא נדלק , תחילה חשבתי שמדובר בסוללה חלשה במפתח החכם, החלפתי סוללה מיידית ולא ראייתי שיפור לאחר ההחלפה.
הייתי צריך לחבר את המצבר עם כבלים למצבר של רכבי .
מאותו היום לא התקשתי עם הטענות של הקטנוע והמצבר עובד תקין מלבד שבבוקר לוקח 3 ניסיונות להצלחת התנעה.
3 ימים לאחר המקרה הקטנוע נכבה לילאחר 500 או 700 מטר ממקום החניה לאחר שעמד כ8 שעות , המוע שווק. מיד לחצתי על הסטטר,התניע- והמשכתי בנסיעה.
היום כ 5 ימים לאחר המקרה הדבר קרה שוב, נסיעת בוקר לאחר כמה שעות של חניה , ב500 מטרים הראשונים , מנוע שווק . לאחר מכן לחציה מהירה על הסטארטר והמשך רגיל במנסיעה. היום היה קר מהרגיל וגשום .
משותף ל2 המקרים הוא שכיבוי המנוע התרחש מיד לאחר הנסיעה במאות מטרים הראשונים, אני שזה חושש שזה יקרה לי בכביש מהיר .
יודגש כי נורת המנוע chek בצהוב נדלקה לאחר שדמם .
פרטים נוספים: הקטנוע עבר 32K, באוקטובר האחרון עבר טיפול 8000 הכולל שמנין אטם מסנן שמן ואוויר וביולי הקודם עבר מיישר ,שמן, דיסקית אטימה לבורג ריקון מכלול מהמהב שמ'( טיפול 4000)
האם זה קשור למצבר, הכביכול חלש?
האם יש קשר למזג האוויר?
שאלתי מישהו ואמר שיכול להיות שזה שילוב של החיישן + מזג האוויר ולא צריך להתרגש מזה.
במקום אחר קראתי שאולי מדובר בטורים נמוכים ויש לחזק בורג בקבורטור...(?)
תודה לעונים!
אם הוא לא מניע לבד אבל מניע עם כבלים 90% שהמצבר גמור.
אתה יכול עם וולטמטר לבדוק מה המתח שלו במנוחה ובהנעה ואחרי הנעה ולראות מה מצב המצבר והטעינה.
יש לך יותר פרטים כאן: http://fullgaz.co.il/forums/showthre...A9%D7%99%D7%9D
לא לחזק. אלא להגביה טורים.
אם יש בכלי הזה קרב' אז יש עליו בורג לכיוון הטורים. הבורג בסכ"ה בורר את מצב סגירת המצערת ושולט על כמה היא תהיה פתוחה (הפרפרית בתוך הקרבורטור) במצב בו המצערת עצמה (ז"א הידית) סגורה עד הסוף. לפעמים הכיוון של זה זה מבורג שנמצא על הקרבורטור ולפעמים עושים לו הארכה למקום יותר נגיש.
סיבוב הבורג הזה ברבע עד שמינית סיבוב יכול להעלות את הטורים לרמה טובה יותר ויש מצב שזו כל הבעיה.
אחרי העלאת הטורים יש לוודא שהטורים במצב שהמנוע כבר בטמפ' עבודה לא גבוהים מדי.
זה לא סותר את הבדיקה שהציע מודלה. אם יש לך גישה ויכולת להתעסק עם הבורג טורים אז לדעתי זו הבדיקה הכי פשוטה בינתיים.
האם כשהקטנוע מגיע לטמפ' עבודה, על סרק, עובד עגול ויציב או שקצת מגמגם (אם כי לא נכבה)?
לגבי מה שמודלה כתב, הוא מניע ללא כבלים . רק פעם אחת!! בשלושה שבועות האחרונים הוא נזקק לכבל. אין לי אפשרות לבדוק עם מד זרם את המתח.
לגבי קרבורטור גם אין לי מושג אם קיים בדגם הזה.
כמו כן איך אוכל לבדוק טורים אם אין מד בלש בלוח שעונים.
אדגיש כי אני זוכר שהמניע נכבה בגלישה והורדת מהירות לפני רמזור
כשיש נורת check engine אין קרבורטור והכיוונון של הטורים הוא אוטומטי.
כדאי להתחיל מהקוד תקלה שבגללה נדלקה הנורה וגם לבדוק מרווחי שסתומים.
סטרטר חזק מעיד שהמצבר והטעינה תקינים.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 09-02-2020 בשעה 18:19.
לכל מוסך יש מחשב של דיאלים ?
או שעלי ללרכת רק למכרזי?
שוב כותב בשביל העדכון,
היום , בפעם השניה השבוע , ב400 מטר הראשונים של הנסיעה שהקטנוע קר ועמד כל הלילה , במצב האטה\ גלישה לרמזור עד עצירה מוחלטת כיבוי של המנוע + נורת צ'ק אינגין.
לאחר מכן מתניע בנגיע והמשך הנסיעה סטנדרטי לחלוטין .
לאחר שיחה עם אחד המוסכים המורשים בת"א ,שהיה מאד אדיב בשיחה, טען שניתן יהיה לתקן בהחפלת פלאג+ ניקוי מצערת , במידה ולא אז החלפת חישן אוויר שיעלה כ 700 שח.
מה דעתכם?
האם ניתן להתחיל בפלאג ללא ניקוי מצערת , או ניקוי מצערת ללא פלאג? ולהתקדם שלב שלב או שחייבים את שניהם יחד?
בשביל ניקוי מצערת תסיר את הצינור של האייר בוקס ותנקה את האזור הזה.
מקדימה וגם מהצד השני של הפרפר (החלק שיפתח כשתתן גז - תשאיר אותו פתוח בצורה שתתן לך גישה לנקות שם)
https://www.car-auto-repair.com/wp-c...Yourself-6.jpg
פלאג לא נשמע כמו הבעיה ולא נדרש להחליף בשביל לנקות.
טריבל תודה אעדכן