לא לחזק. אלא להגביה טורים.
אם יש בכלי הזה קרב' אז יש עליו בורג לכיוון הטורים. הבורג בסכ"ה בורר את מצב סגירת המצערת ושולט על כמה היא תהיה פתוחה (הפרפרית בתוך הקרבורטור) במצב בו המצערת עצמה (ז"א הידית) סגורה עד הסוף. לפעמים הכיוון של זה זה מבורג שנמצא על הקרבורטור ולפעמים עושים לו הארכה למקום יותר נגיש.
סיבוב הבורג הזה ברבע עד שמינית סיבוב יכול להעלות את הטורים לרמה טובה יותר ויש מצב שזו כל הבעיה.
אחרי העלאת הטורים יש לוודא שהטורים במצב שהמנוע כבר בטמפ' עבודה לא גבוהים מדי.
זה לא סותר את הבדיקה שהציע מודלה. אם יש לך גישה ויכולת להתעסק עם הבורג טורים אז לדעתי זו הבדיקה הכי פשוטה בינתיים.
האם כשהקטנוע מגיע לטמפ' עבודה, על סרק, עובד עגול ויציב או שקצת מגמגם (אם כי לא נכבה)?



ציטוט ההודעה בתגובה