יש לי פילטר של k&n שיש לו "ראש" 17. לפילטר הנוכחי אין ראש, ואין לי כרגע כלי כדי לשחרר אותו.
מה קורה אם מחליפים רק שמן, ואת הפילטר שמים בהפרש של כמה ימים? האם הפילטר הישן משחרר ג'יפה חזרה לשמן?
 
			
			יש לי פילטר של k&n שיש לו "ראש" 17. לפילטר הנוכחי אין ראש, ואין לי כרגע כלי כדי לשחרר אותו.
מה קורה אם מחליפים רק שמן, ואת הפילטר שמים בהפרש של כמה ימים? האם הפילטר הישן משחרר ג'יפה חזרה לשמן?
לא. השמן המשומש שיש בו יתערבב עם השמן החדש.
אבל החלקיקים הזרים שנתפסו בפילטר יישארו שם.
שים לב שיש כלים שכשפותחים את הפילטר שמן נשפך כל השמן. במקרה כזה החלפה של הפילטר בלבד בעוד כמה ימים עשויה להיות מאתגרת, מלכלכת וחוטאת למטרה.
לדעתי תחכה כמה ימים ותחליף את שניהם יחד או שתשיג בוקסה 17 ממישהו.
פילטר חיצוני? מה הבעיה לתפוס חזק, אפשר עם מגבת, ולנסות לסובב?
או,
אופציה שהרבה מוסכים עושים:
לתקוע בו מברג ולסובב?
מה שפילטר סתום עושה הוא א' - פוגע ביעילות השימון כי הזרימה פחות טובה ומעמיס על המשאבה,
ב'- בשלב מסוים, אם הוא סתום לגמרי, נפתח בו מעקף שמאפשר זרימת שמן ומונע הרעבה של המנוע. המעקף הזה, כשמו כן הוא, ובעצם המערכת עובדת ללא פילטר.
כנרטה שמכמה ימים זה לא יקרה, אבל אין שום סיבה לעשות את זה.
 
			
			קראתי שעדיף להחליף שמן אחרי רכיבה טובה, ובסופ"ש אולי גשם ועניינים, בגלל זה חשבתי להפריד..
בוקסה 17 יש לי, אבל הפילטר הנוכחי הוא לא K&N. זה שקניתי כן, אז מהפילטר הבא אני כבר מסודר.
אני באמת אנסה עם מגבת/מברג.
תודה!
אגב, במה אתם אוספים את השמן? אצלי כרגע יש כמה מיכלי יוגורט של 1.5L שאספתי מהעבודה. צריך למסור למוסך גם את הפילטר או רק את השמן?
 
			
			אגב, במה אתם אוספים את השמן? אצלי כרגע יש כמה מיכלי יוגורט של 1.5L שאספתי מהעבודה. צריך למסור למוסך גם את הפילטר או רק את השמן?[/QUOTE]
תעבור במחזורית של בקבוקים - תקח שתי מיכלים של מרכך כביסה.
אם אתה מרגיש שצריך לרחם על העצים ברחוב תקח למוסך את השמן, אם לא העץ הקרוב למקום מגוריך.
 
			
			 
			
			 
			
			לתקוע מברג זה רעיון רע מהסיבה שאם מישהו לפניך סגר את הפילטר חזק מדי אתה תקרע אותו ותשאר עם גזיר של מה שהיה פעם פילטר ועכשיו קשה מאוד לשחרר.
Sent from my GM1913 using Tapatalk