שלום חברים

לפני מספר ימים החלטתי להתחדש בזוג כפפות.
עשיתי קצת מחקר באינטרנט , ראיתי ביקורות ורציתי להזמין מ Revzilla
אבל אז ראיתי באתר של אי.די מוטורספורט ( יבואן revit ) את הדגם שמעניין אותי

בדרך כלל אני לא נוהג לקנות בארץ בגלל המחירים, וגם תמיד יש לי מן הרגשה
כזאת שבחנות מנסים לדחוף לי דברים שאני לא צריך .. אבל לא משנה, נחזור
לסיפור.

אמרתי לעצמי , טוב , החנות קרובה לעבודה, המחיר לא מוגזם מידי אז החלטתי
לקנות שם. חזרתי למשרד , ובסןף יום העבודה עליתי על האופנוע ולאחר דקות
בודדות הרגשתי כי הכפפות לוחצות לי במרווחים בין האצבעות.
לא נעים לרכב ככה, זה מוציא אותי מהריכוז, אז עצרתי בצד והחלפתי
לזוג הישן.

לאחר החגים חזרתי לחנות וביקשתי להחליף למידה גדולה יותר, אך מסתבר
שאין מידה יותר גדולה במלאי. כמובן ...

מצאתי כפפות אחרות שהתאימו לי, אך המחיר שלהן היה נמוך יותר מאלו שקניתי.
ביקשתי להחליף ולהחזיר לי את ההפרש, אבל אז הגיע בעל החנות ומסר כי הכפפות
שלי משומשות והוא לא יחזיר לי זיכוי מלא, ומה שאני אקבל זה את מחירן פחות 35%.
הבהרתי לו כי השתמשתי בהן לדקות בודדות ואני מחזיר כי הן לא מתאימות לי
במידה.

אמרתי לו כי זה לא היחס שהייתי מצפה לו, ושאני לא מתכוון לקנות במקום בעתיד
אם לא אזכה ליחס הוגן אבל זה לא ממש הזיז לו, את כספו הוא כבר קיבל ממני.

אני לא חושב שאני אחזור לקנות עוד פעם בארץ כי ניסיון העבר
מראה שאין לי שום בעיה להחליף מוצר שנקנה בחו"ל.
פעם הזמנתי נעליים מ Revzilla , היו גדולות מידי, שלחתי בחזרה
וקיבלתי זוג חדש בלי שאלות בכלל.

אותו דבר אם מכנס רכיבה שהזמנתי מאיביי, שבכלל קיבלתי את השני מבלי
שהייתי צריך לשלוח את הראשון בחזרה.

חשוב לציין שאני כותב את הפוסט הזה לא בקטע של לבכות, או להתלונן
סתם מספר סיפור שקרה לי.
קניתי שם בעבר וקיבלתי יחס הולם (הגיוני כשאני בא לשים שם כסף )
היחס שקיבלתי לאחר הקנייה הוא זה שהיה מזלזל...
אז יצא ששילמתי יותר, וגם קיבלתי שירות גרוע, זה הכל.