בסופו של דבר, כל הכלים שהזכרת יתנו לך המון פאן ברכיבה.
יש עוד מותגים חוץ מימאהה-
יש סיבה שאתה נשאר עם מותג, במקום להגדיר לעצמך סגנון מועדף,
ואז לראות מה יש בשוק?
לאמל"קים שביניכם - קפצו לסוף הסיפור.
אז ככה:
לפני כשבוע מכרתי את ה07 שלי אחרי שלפני שנה קרעתי ממנו את הניילונים, הוא התחיל קצת לשעמם אותי.
ידעתי שאחריו אתקדם ל09, אבל גיליתי שהמנוע שלו לא הולך יד ביד עם הבלמים, כמו לנסות לבלום האמר בסגנון פרד פלינסטון - ולכן קיימת גרסת הSP, אז ננעלתי...
...עד שפגשתי אותו ברחוב, האח הבכור עם המנוע שהוא הכבשה השחורה במשפחת הנייקד, ה10.
ניגשתי לרוכב, אדם בוגר, התחלנו לדבר - הוא אמר, כששאלתי מה כדאי לי, ששני הכלים אמנם חוליגנים חולניים, ההבדל ביניהם הוא שה10 לא יהרוג אותי, וה09 יוודא שאמכור אותו כמו כל הילדודס ביד2 - אחרי שעתיים וחצי מהקנייה, בגלל שבא לו להשאיר אותי מרוח באופן שווה על הכביש, כמו סנדוויץ' טוב.
אז יצאתי מנקודת הנחה שהוא בוודאי ימליץ על הגרסה המשופצרת, שוב, הSP. באופן מפתיע הוא דווקא המליץ על ה10 ה"רגיל" בגלל שאין לו התערבות עם הבלמים הסמי-אוטומטיים, עובדה נוספת, עוד משהו, וכו' (אני לא זוכר, הייתי בסוף יום העבודה ועייף, אז סיכמתי את זה בראש ככה: חוויית הרכיבה הנעימה יותר היא על ה10).
אבל אני קצת בספק לגביו, גם בגלל המראה הזבובי שלו מנגד לדרקון המשולש, וגם כי עליתי פעם על הקטאנה, והבנתי שאולי 4 קשיות זה קצת שמן מדי להשתחלות בתנועה עם צפיפות תחבורה מהגבוהות בעולם וקצת חזק מדי למדינה שבה כדי להגיע מקצה לקצה, אין מספיק מרחק להעביר אפילו להילוך שני.
הסוף כבר כאן!!! - לסיכומו של דבר, אני מתלבט בין 2 (4) כלים:
MT-09: הכי זול מבין כולם, ועם אפשרות לבחור צבע - ראיתם את צביעת האפור מט החדשה של ימאהה?! האבה האבה! - אחרי הכל, גם היופי חשוב.
MT-09SP: אתם יודעים, אוהלינס וזה, גרסה משופרת בדיוק לפי מה שהדוקטור הציע למטרופל כדי להישאר שפוי, אמנם לא הצביעה הכי אש... אבל יפהפייה! שלא תחשבו שאיבדתי את זה.
MT-10: וול, למה לעבור דרך ה09 כשאפשר לדלג לטופ ולהישאר שם? מה גם ששמעתי עליו רק טוב מאז שהתחלתי לבדוק מי מה ומו.
MT-10SP: אה... אם כבר אז כבר? אני חושב שזה די מסביר את עצמו, הוא משופר ומוודא שיש לי יותר סיכוי שאשתי לא תישאר אלמנה עשירה ובודדה, מי יכול לדמיין את עצמו עם הון מהביטוח?! הרגשה נוראית...
אשמח לקבל כל דעה ותגובה!
בסופו של דבר, כל הכלים שהזכרת יתנו לך המון פאן ברכיבה.
יש עוד מותגים חוץ מימאהה-
יש סיבה שאתה נשאר עם מותג, במקום להגדיר לעצמך סגנון מועדף,
ואז לראות מה יש בשוק?
תנסה את ה z900
z900 של 2020 מגיע עם מערכות מעודכנות (לד, TFT, בקרת החלקה). אני לא יודע אם מטרו כבר מוכרים אותו אבל זה שווה בדיקה מולם.
דיוק 790 חוליגני, מאובזר היטב ומגיע כחבילה מאוזנת למדי מהמפעל.
F900R צריך להגיע בקרוב. היצרן מכוון אותו להתחרות ישירות בMT09, הביקורות טובות (בניגוד לF800R אותו הוא מחליף) והמכלולים איכותיים בהרבה. גם שווה שאלה מול דלק מוטורס.
מונסטר 821 - מאובזר עם מכלולים איכותיים.
הסטריט טריפל גם צריך להגיע מתישהו בקרוב לארץ אבל לא ברור מתי יתחיל השיווק שלהם.
הבלמים בMT09 בסדר גמור אם כבר זה הבולם האחורי שלא עומד בקצב אבל בכל מקרה זאת חבילה שעולה על היכולות שלך בכביש, כנראה במסלול תתחיל להרגיש את זה.
בכל מקרה אם אתה רוצה בלמים, בולמים שילדה ועוד מהשורה הראשונה אז מותגים אירופים לרוב יספקו לך מה שאתה מחפש.
אני חושב שכמו ש MT09 שיש לו נטיה לבעוט את הרוכב כך גם ה MT10 הרגיל.(לא רכבתי על ה SP)
זה מזכיר לי דווקא רכב אמרקאי שהיה לי MALIBU פעם ראשונה נפגשתי עם מנוע חזק מדי לרכב. פשוט המנוע מפרק את הרכב והרכב הולך לאיבוד בכל הכוח שיש לו. 270 סוסים.
לעומת זאת הייתה לי אלפה עם רק 230 סוסים. והרגישה פי מליון יותר בטוחה והיה אפשרי להוציא מהרכב הרבה פאן.
רכבתי בנס הרים עם ה 09 וה 10 שרציתי לקנות. מה אגיד לך אחד האופנועים היותר מפחידים שרכבתי עליהם. אולי אני לא מכיר את האופנוע ולא רכבנו מספיק זמן יחד (שעתיים)אבל הדבר הזה מפחיד. יש מנוע חזק מאוד ושאר הרכיבים לתחושתי לא עומדים בקצב שהמנוע מכתיב.
יש משהו במשפחה הזאת של ה MT שמאוד לא מאוזן חוליגני יש מי שמתחבר אבל אותי זה ממש הפחיד. (רכבתי על חולגנים בעבר שמשמעותית הפחידו פחות).
אני רוכב על הונדה CBR1100 וחשבתי לעבור ל MT של ימהה .
משפחת ה MT שייכים לקטוגורית אופנוע תקציב.
יאמר לזכותו שבתוך העיר הוא ממש נפלא (MT10).מנוע חזק עם פאן פקטור וגם נראה טוב..
נערך לאחרונה על ידי ziki; 17-02-2020 בשעה 09:57.
כאחד שרוכב על הטרייסר 900 אני מסכים עם דרזדנר, אין בעיה עם הברקסים, הם טובים, ברור שיכולים להיות יותר נושכים,זה לא ברמבו אבל הם נותנים מספיק בטחון.
שקלת את הטרייסר במקום ה 09 נייקד?
המנוע של ה 10 הוא עולם אחר מול הטריפל, אבל זה עדיין לא 4 צילינדר סטנדרטי.
Tracer 900
[QUOTE=Paz;162109]כאחד שרוכב על הטרייסר 900 אני מסכים עם דרזדנר, אין בעיה עם הברקסים, הם טובים, ברור שיכולים להיות יותר נושכים,זה לא ברמבו אבל הם נותנים מספיק בטחון.
שקלת את הטרייסר במקום ה 09 נייקד?
המנוע של ה 10 הוא עולם אחר מול הטריפל, אבל זה עדיין לא 4 צילינדר סטנדרטי.[/QUOTE
מחקתי את התגובה שלי - טעות בשירשור
נערך לאחרונה על ידי Maxi; 17-02-2020 בשעה 11:24.
אני מציע לך לבדוק גם את הקוואסאקי z1000sx או הנינג'ה 1000sx שמחליף אותו.
אני רוכב על דגם 2017 (צורה חדשה) והאופנוע מדהים. הוא מגיע מתלים מתכוננים שעושים עבודה נהדרת. בקרת אחיזה ואי בי אס להטיה שמודדים נתונים בשישה צירים. מיגון רוח הכי יעיל שפגשתי. בלמים רדיאלים עם 4 בוכנות שמספקים כושר בלימה מרשים.
דוקאטי מוסטר 1200 או 821 יתנו לך הרבה יותר, או אם יש לך תקציב...דיאבל
אין לי בעיה עם המותג, אתה יכול לראות בתמונה אצלי שגם לי היה דוקאטי, במקרה גם דיאבל, אפילו את עלות האחזקה (למרות שמאוד גבוהה ולדעתי מוגזמת) קיבלתי בהכנעה, ידעתי אותה מראש ואני תמיד טענתי שמי שרוצה לנסוע/לרכב על כלי רכב פרימיום לוקח בחשבון שהאחזקה היא לא כמו בסובארו (יש לי שני רכבים שמטופלים במוסכי במוו, ברור לי שעולה לי יותר אבל שוב, אלו הרכבים שבחרתי ומקבל את עלות האחזקה), מה שאני לא מקבל זה את חוסר היושר של היבואן.
דוקאטי אופנוע מדהים וביום שהיבואן יתחלף אקנה שוב.