ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
חוקי המשחק השתתנו, למאותגרי גיל כמונו קשה יותר לקבל אופנוע יעודי כיוון שלמדנו להשתמש באופנועי כלבו.

תקנות היורו ותרבות ה-PC המקובלת באירופה גרמה לשינוי מגמה במיוחד בין היצרנים האירופאים ולאופנועים
המכוונים לשוק זה.

אופנועים פשוטים המיועדים גם לכביש עם יכולת שטח טובה דוגמת גרסאות ה-DR ודומיו כבר לא מספקות את
הצרכים החדשים והסחורה.

לרוכב הממוצע באירופה, אופנועי האדוונצ'ר מתאימים כמו כפפה ליד, הם לא מוגבלים במרחקים וגבולות לא עבירים
ואם היה להם מזג אוויר סביר בכל השנה זה היה אידאלי.

רוב רוכבי האדוונצ'ר לא ירדו באמת לשטח מאתגר, בשביל זה קיימים אופנועים יעודים, ומסלולים, אבל כאופנוע טיולים
גדול ונוח עם יכולת לרדת לשבילים טובים פה ושם אלה כלים מעולים. יש קשת רחבה בין דגמי האדוונצ'ר כשבכל צד שלה
מרחבים את הנטייה בין שטח-כביש.

זאת הקטגוריה הכי מוכרת בתחום האופנועים והרבה מהיצרנים תופסים טרמפ על השם והמראה הזה, חלקם עם כיסוי וחלקם
בלי.

גם קשת המחירים מאפשרת היום נגישות לכלים האלה כמעט לכולם.

אני מניח שהבחירה שלהם נעשתה מתוך שיקול דעת ותחרות מול המתחרים שמצעים כלים דומים.
איפה בדיוק אפשר לרכב בשטח איתם באירופה? להזכירך שבאנגליה חוואי דרס למוות רוכב שטח בכוונה תחילה.
בגרמניה שזה שוק האופנועים הגדול באירופה 95% מהשטח סגור לרכב מנועי, גם באלפים נשארו שבילים בודדים.
באירופה אין מה לחפש עם גלגל 21 אינץ מקדימה ואלו עם ה19 אינץ גם ככה מקבלים צמיגי כביש.