תוצאות 1 עד 13 מ 13

אשכול: הפיכה לבובר

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    185

    הפיכה לבובר

    שלום!
    אני מתכנן לקנות Hyosung GV250 ולהפוך אותו לבובר נחמד ורע ויש לי כמה שאלות
    1. איזה כידון גבוה מומלץ לשים?
    2. איזה אגזוזים יש? עדיף סליפ-און? לא מחפש משהו שיעיר את השכונה כמו דוש אבל משהו שייתן קצת מיתרי קול לאופנוע
    3. עדיף להחליף לבד או שיש מקום שיכול לטפל בזה? (עדיפות אם גם ייתנו לי להשתתף בזה טיפה )
    4 א. על כל הדברים האלו אצטרך לעדכן את משרד התחבורה? ואיזה סיבות יש לאי-קבלת אישור?
    4 ב. על הורדת זנב גם צריך לדווח?
    5. אשמח לעוד עצות וטיפים

    מנהלים אם זה בפורום הלא נכון תודיעו לי ואני אפתח במקום המתאים
    אם רוצים לדעת רפרנסים שיש לי אז נא להגיד
    תודה!

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    1. כידון - השאלה היא באיזו תצורה אתה רוצה אותו. יש לך Fat Bar, Ape Hangers, Drag Bars וכו'. איך אתה רוצה שהוא ייראה? כידון שטוח? דווקא כידון גבוהה כגון Ape Hangers יכול מאוד להעיק בנסיעות ארוכות, ואני הייתי ממליץ על כידון מוגבהה ורחב סטייל מה שיש על ה-VN900 Custom.

    2. יותר מסליפ-און אתה לא צריך. אם זכור לי לסקורפיון יש אגזוז שמתאים לדגם שלך. תראה גם לגבי IXIL, האגזוזים שלהם לא יקרים ונשמעים מעולה.

    3. זה מסתכם בשאלה מה הידע הטכני שלך. להרכיב סליפ-און וכידון זה לא סיפור מההפטרה.

    4. אגזוז צריך לעמוד בתקנים, אחרת אינו חוקי לשימוש כביש ואתה יכול לקבל הורדה מהכביש בגלל זה. על כידון אף אחד לא יגיד לך כלום. לגבי הזנב - תשקול להסיר את המושב האחורי, ולקצץ את הפלסטיק מעט כך שיהיה אפשרי לחבר עדיין את המושב האחורי במידה ואתה צריך, לשים פס לד כתאורה אחורית ולשלב בזה מאותתים, ואת לוחית הרישוי מאחורי הזנב האחורי כמו על ההסקוורנה 401, על מגן בוץ נפרד.

    5. עוד טיפים - תחליף לפנס קטן יותר (תסתכל בגוגל GV125 bobber, נראה מדהים, דגם סטוק). תעטוף את האגזוז ב-heat wrap, ולאפקט רע באמת אם אתה רוצה לחגוג על המראה ה-ratbike-ish - תצבע בשחור מט/ירוק צבאי את המיכל והפלסטיקה, גם את הג'נטים. תחליף למיני-ספידומטר חלופי ויכול לצאת פה משהו מגניב לאללה.

    בהצלחה! מחכה לעדכון!

  3. #3
    Member הסמל האישי של ofirus
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    240
    ממליץ לך לגשת לסדנא של אוקסיג'ן בת"א ,הם מומחים בנושא, תדבר עם רונן או שחר הם יוכלו לייעץ לך.

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אצל בני בייקר מצ'לנוב תמצא קצת תשובות.
    לגבי המראה בטוח לגבי שיפורים אני מניח שגם.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    185
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    1. כידון - השאלה היא באיזו תצורה אתה רוצה אותו. יש לך Fat Bar, Ape Hangers, Drag Bars וכו'. איך אתה רוצה שהוא ייראה? כידון שטוח? דווקא כידון גבוהה כגון Ape Hangers יכול מאוד להעיק בנסיעות ארוכות, ואני הייתי ממליץ על כידון מוגבהה ורחב סטייל מה שיש על ה-VN900 Custom.

    2. יותר מסליפ-און אתה לא צריך. אם זכור לי לסקורפיון יש אגזוז שמתאים לדגם שלך. תראה גם לגבי IXIL, האגזוזים שלהם לא יקרים ונשמעים מעולה.

    3. זה מסתכם בשאלה מה הידע הטכני שלך. להרכיב סליפ-און וכידון זה לא סיפור מההפטרה.

    4. אגזוז צריך לעמוד בתקנים, אחרת אינו חוקי לשימוש כביש ואתה יכול לקבל הורדה מהכביש בגלל זה. על כידון אף אחד לא יגיד לך כלום. לגבי הזנב - תשקול להסיר את המושב האחורי, ולקצץ את הפלסטיק מעט כך שיהיה אפשרי לחבר עדיין את המושב האחורי במידה ואתה צריך, לשים פס לד כתאורה אחורית ולשלב בזה מאותתים, ואת לוחית הרישוי מאחורי הזנב האחורי כמו על ההסקוורנה 401, על מגן בוץ נפרד.

    5. עוד טיפים - תחליף לפנס קטן יותר (תסתכל בגוגל GV125 bobber, נראה מדהים, דגם סטוק). תעטוף את האגזוז ב-heat wrap, ולאפקט רע באמת אם אתה רוצה לחגוג על המראה ה-ratbike-ish - תצבע בשחור מט/ירוק צבאי את המיכל והפלסטיקה, גם את הג'נטים. תחליף למיני-ספידומטר חלופי ויכול לצאת פה משהו מגניב לאללה.

    בהצלחה! מחכה לעדכון!
    ראיתי הרבה אנשים שאומרים שזה קל להכשיל בטסט על דברים כאלו, שווה עדיין לעשות את זה?
    ותודה רבה על המידע! מאוד שימושי, הרחיב לי את הידע ברמות!

    ציטוט נכתב במקור על ידי ofirus צפיה בהודעה
    ממליץ לך לגשת לסדנא של אוקסיג'ן בת"א ,הם מומחים בנושא, תדבר עם רונן או שחר הם יוכלו לייעץ לך.
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    אצל בני בייקר מצ'לנוב תמצא קצת תשובות.
    לגבי המראה בטוח לגבי שיפורים אני מניח שגם.
    סתם שאלה, איך זה הגיוני שעם כל ההחמרה בארץ על "קיסטום" של אופנועים יש סדנאות לזה?
    כאילו זה טוב אבל זה חוקי? הם יוכלו לעזור בקשר לכל האישורים האלו של משרד ה"תחבורה" או שכל זה צריך להיות אנדרגראונד ותמיד לנסות ליפול על טסטרים טובים?

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אל תחפש הגיון.

    מבחינת החוק אסור.

    מבחינת מקצועיות של הבוחנים או שהם מעלימים עיין או שפשוט הם לא יודעים מימינם לשמאלם.

    בעבר היה לי ויראגן 500 מקוסטם לגמרי החל מקידון גבוהה מזלג ארוך ודרך חלקי אפטר מרקט ואגזוזים של קוברה.

    תמיד עבר טסט והתלהבות של הבוחנים.
    אבל זה היה אי שם ב1996.

    משנת 2000 כל האופנועים שלי היו פחות או יןתר סדרתיים ללא שינויי מבנה כל שהם.

    Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #7
    כלל האצבע הוא , אל תשתין מהמקפצה.
    או שתיתן לסדנא במסגרת הטיפול השנתי לבצע את הטסט

    Sent from...

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    185
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    אל תחפש הגיון.

    מבחינת החוק אסור.

    מבחינת מקצועיות של הבוחנים או שהם מעלימים עיין או שפשוט הם לא יודעים מימינם לשמאלם.

    בעבר היה לי ויראגן 500 מקוסטם לגמרי החל מקידון גבוהה מזלג ארוך ודרך חלקי אפטר מרקט ואגזוזים של קוברה.

    תמיד עבר טסט והתלהבות של הבוחנים.
    אבל זה היה אי שם ב1996.

    משנת 2000 כל האופנועים שלי היו פחות או יןתר סדרתיים ללא שינויי מבנה כל שהם.

    Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
    עכשיו אני מבין למה אני לא רואה הרבה אופנועי קאסטום בארץ...
    חשבתי פעם זה רק בגלל המחיר, עכשיו אני מבין שזה גם כאב ראש

    ציטוט נכתב במקור על ידי YaronNahum צפיה בהודעה
    כלל האצבע הוא , אל תשתין מהמקפצה.
    או שתיתן לסדנא במסגרת הטיפול השנתי לבצע את הטסט

    Sent from...
    וזה בתוספת כסף או שהם פשוט "עוזרים" כזה?

    ------
    ולפי דעתכם יהיה קל למכור מודל 14 (בין אם מקוסטם או לא) עוד שנתיים ככה?

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    במחיר הנכון תמכור אפילו את חמותך (אם יש לך כזאת).

    בכלים כאלו משחק הרבה המזל שיביא את האיש הנכון לכלי הנכון.

    אם אתה לא רוצה להפסיד כסף עדיף לוותר על קאסטומיזציה וללכת על משהו שמתאים לקהל היעד בקבוצת הנפח ( חברה צעירים מוגבלים ברשיון) ולרכוש משהו אחר.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    185
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    במחיר הנכון תמכור אפילו את חמותך (אם יש לך כזאת).

    בכלים כאלו משחק הרבה המזל שיביא את האיש הנכון לכלי הנכון.

    אם אתה לא רוצה להפסיד כסף עדיף לוותר על קאסטומיזציה וללכת על משהו שמתאים לקהל היעד בקבוצת הנפח ( חברה צעירים מוגבלים ברשיון) ולרכוש משהו אחר.
    אני מדבר על בובר בלי מושב אחורי, אז בלי חמה גם!

    וכאלו מקוסטמים יכולים להעלות את הערך של האופנוע או שזה דווקא גורע?

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי Vroom צפיה בהודעה
    אני מדבר על בובר בלי מושב אחורי, אז בלי חמה גם!

    וכאלו מקוסטמים יכולים להעלות את הערך של האופנוע או שזה דווקא גורע?

    אני לצורך העניין לא אוהב את כל האופנועים שעשו להם שיניים בשלדה או במשולש היגוי מאידך כידון APE HANGER בעייני בהחלט היה מוסיף אז כפי שציינתי בקטע הזה במכירה צריך למצוא את האדם הנכון לכלי הנכון כאמור פה יש משתנה נוסף שהוא המראה של האופנוע.

    אם אתה מסתכל בקטע כלכלי אז לדעתי אתה עשוי להתאכזב במכירה ( תראה את כמויות ההארלים שיש בייד 2 ובכל מקרה לרוב בעת החלפת האופנוע מפסידים סכום כזה או אחר אופנוע זו מנייה לא יציבה במיוחד

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    תוספת לעולם לא תוסיף את מחירה האמיתי.
    כשאתה מקסטם אתה מקטין את מאגר הלקוחות הפוטנציאלים.

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    185
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    אני לצורך העניין לא אוהב את כל האופנועים שעשו להם שיניים בשלדה או במשולש היגוי מאידך כידון APE HANGER בעייני בהחלט היה מוסיף אז כפי שציינתי בקטע הזה במכירה צריך למצוא את האדם הנכון לכלי הנכון כאמור פה יש משתנה נוסף שהוא המראה של האופנוע.

    אם אתה מסתכל בקטע כלכלי אז לדעתי אתה עשוי להתאכזב במכירה ( תראה את כמויות ההארלים שיש בייד 2 ובכל מקרה לרוב בעת החלפת האופנוע מפסידים סכום כזה או אחר אופנוע זו מנייה לא יציבה במיוחד
    אני לא מתכוון להשקיע כ"כ באופנוע הזה, הוא "אופנוע מעבר" כזה, אבל בינתיים התכנון להוסיף אייפ-בר לפחות,
    ולפי דעתי ההארלים (למרות השם, האיכות והיופי) הם פשוט יותר מדיי יקרים...
    וברור שאני אפסיד על האופנוע כסף אבל תלוי אם זה כמו במכונית שהערך יורד בחצי מרגע הירידה לכביש או שגם בנוסף כי זה כלי ממש זול... בכ"מ רק הזמן ידבר כנראה
    קשה לי להגיע להחלטה על הקנייה של האופנוע מלכתחילה אם אני יודע שבסוף אני אצטרך להפסיד את כל הכסף עליו, בעיות של עולם ראשון!

    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    תוספת לעולם לא תוסיף את מחירה האמיתי.
    כשאתה מקסטם אתה מקטין את מאגר הלקוחות הפוטנציאלים.
    גם אם זה רק אייפ-בר ואולי אגזוז?
    אם כבר כאלו שמחפשים קאסטומים צריכים דיי להתחבר לזה, או שאני אופטימי מדיי?

אשכולות דומים

  1. המלצה לאופנוע ראשון לרוכב מבוגר
    על ידי אלון ק. בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 23-01-2020, 16:18
  2. תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 14-09-2017, 20:39
  3. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 17-06-2017, 16:29
  4. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 25-11-2016, 09:37
  5. מחפש אופנוע ראשון, קרוזר מתאים ל-A1, לרוכב מבוגר
    על ידי TundraOG בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 31-08-2016, 09:48

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO