ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
1. כידון - השאלה היא באיזו תצורה אתה רוצה אותו. יש לך Fat Bar, Ape Hangers, Drag Bars וכו'. איך אתה רוצה שהוא ייראה? כידון שטוח? דווקא כידון גבוהה כגון Ape Hangers יכול מאוד להעיק בנסיעות ארוכות, ואני הייתי ממליץ על כידון מוגבהה ורחב סטייל מה שיש על ה-VN900 Custom.

2. יותר מסליפ-און אתה לא צריך. אם זכור לי לסקורפיון יש אגזוז שמתאים לדגם שלך. תראה גם לגבי IXIL, האגזוזים שלהם לא יקרים ונשמעים מעולה.

3. זה מסתכם בשאלה מה הידע הטכני שלך. להרכיב סליפ-און וכידון זה לא סיפור מההפטרה.

4. אגזוז צריך לעמוד בתקנים, אחרת אינו חוקי לשימוש כביש ואתה יכול לקבל הורדה מהכביש בגלל זה. על כידון אף אחד לא יגיד לך כלום. לגבי הזנב - תשקול להסיר את המושב האחורי, ולקצץ את הפלסטיק מעט כך שיהיה אפשרי לחבר עדיין את המושב האחורי במידה ואתה צריך, לשים פס לד כתאורה אחורית ולשלב בזה מאותתים, ואת לוחית הרישוי מאחורי הזנב האחורי כמו על ההסקוורנה 401, על מגן בוץ נפרד.

5. עוד טיפים - תחליף לפנס קטן יותר (תסתכל בגוגל GV125 bobber, נראה מדהים, דגם סטוק). תעטוף את האגזוז ב-heat wrap, ולאפקט רע באמת אם אתה רוצה לחגוג על המראה ה-ratbike-ish - תצבע בשחור מט/ירוק צבאי את המיכל והפלסטיקה, גם את הג'נטים. תחליף למיני-ספידומטר חלופי ויכול לצאת פה משהו מגניב לאללה.

בהצלחה! מחכה לעדכון!
ראיתי הרבה אנשים שאומרים שזה קל להכשיל בטסט על דברים כאלו, שווה עדיין לעשות את זה?
ותודה רבה על המידע! מאוד שימושי, הרחיב לי את הידע ברמות!

ציטוט נכתב במקור על ידי ofirus צפיה בהודעה
ממליץ לך לגשת לסדנא של אוקסיג'ן בת"א ,הם מומחים בנושא, תדבר עם רונן או שחר הם יוכלו לייעץ לך.
ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
אצל בני בייקר מצ'לנוב תמצא קצת תשובות.
לגבי המראה בטוח לגבי שיפורים אני מניח שגם.
סתם שאלה, איך זה הגיוני שעם כל ההחמרה בארץ על "קיסטום" של אופנועים יש סדנאות לזה?
כאילו זה טוב אבל זה חוקי? הם יוכלו לעזור בקשר לכל האישורים האלו של משרד ה"תחבורה" או שכל זה צריך להיות אנדרגראונד ותמיד לנסות ליפול על טסטרים טובים?