עם המסיכה הזאת הוא הפיקינז של הקטגוריה
הב.מ.וו F900R החדש מכוון ישירות לנייקדים הבינוניים פלוס, והוא עושה את זה עם עיצוב יפהפה ומיוחד, עם התנהגות מצוינת ועם מערכות אלקטרוניקה שלא קיימות בשום כלי בסגמנט; רכבנו עליו בהשקה העולמית בספרד; הווידאו בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...e%d7%99%d7%aa/
![]()
אחרי האונס הקבוצתי שקטמ עשו לאיך שאופנועים נראים, שום דבר שבמוו יעשו לא יוכל להיות יותר גרוע.
נראה שהמעצבים של BMW פזלו לכאן:
http://moto.zombdrive.com/images/hus...0-r-2013-4.jpg
עבור ימי מסלול אני מבין כלים ללא מגן רוח. בשאר המקרים, פחות.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
מגן רוח אפטרמרקט אפקטיבי עולה 500 שקל ביבוא מחו"ל
למי שרוצה...
אני לא מבין איך 900 נהיה בינוני... יש איזו מגמה שלילית של היצרנים להגדיל נפחי מנוע
250 הפך ל300 שהפך ל400
700 הופך ל800 והופך ל900
באמת נגמרו להם הרעיונות לאיך לעמוד בתקני זיהום?
בעולם הרכב המגמה הפוכה לחלוטין
2000 הפך ל1400 טורבו
1600 הפכו ל1000 טורבו
האם לא הגיע הזמן להכניס את הטורבו לעולם האופנועים?
Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk
אנחנו ממש לא רוצים אופנועים עם טורבו. תמיד זה בא על חשבון אמינות ושרידות.
אם זה חשמל או טורבו אני אתפשר על הטורבו.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI