אני רק חייב לדעת באיזו שעה בלילה כתבת את הכתבה (מלשון כמה אלכוהול הספקת לצרוך), כשרשמת את הnc750x ברשימת המתחרים.
(עולה 30 אש"ח פחות, ועם חצי מהכוח).
רכיבה ראשונה מההשקה העולמית: ב.מ.וו F900XR - האדוונצ'ר-ספורט החדש של ב.מ.וו שיושב על הפלטפורמה של ה-F900R החדש גם הוא; הווידאו בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...e%d7%99%d7%aa/
![]()
אני רק חייב לדעת באיזו שעה בלילה כתבת את הכתבה (מלשון כמה אלכוהול הספקת לצרוך), כשרשמת את הnc750x ברשימת המתחרים.
(עולה 30 אש"ח פחות, ועם חצי מהכוח).
נערך לאחרונה על ידי ayalzo; 28-02-2020 בשעה 12:57.
זה מה שיש להונדה להציע מבחינת אדוונצ'ר כביש בקטגורית ביניים.
לי זה נראה כמו מהלך לקצץ את הXR הגדול מהשוק. קצת קרוב מדי מבחינת מחיר ואבזור.
הייתי רוצה לראות גרסת תקציב על אותו מנוע, סוג של f800xr עם פחות אבזור ו20-30 אלף פחות.
הם עשו את זה עם הf750gs. נראה לי הגיוני לעשות משהו כזה גם עם הXR.
נערך לאחרונה על ידי alexsupreme; 28-02-2020 בשעה 18:40.
"אהבנו במיוחד את מצב הספורט במסך, שמציג – מלבד את הנתונים הרגילים – גם את זווית ההטיה ימינה ושמאלה, את עוצמת הבלימה ואת רמת ההתערבות של בקרת האחיזה."
במצב של שיוף ברך, בלימת חירום או החלקת זנב נראה שהרוכב לא יחפש את הנתונים במסך ויהיה מרוכז באספלט שלפניו.
כלי נראה יפה ובהחלט מעניין איך יתפוס כאן בארץ. 100 כ"ס זה מספיק עבורי.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
Nc750x
כנראה היה צריך להזכיר את הונדה
וציון שלילי למאיר שמשום מה לא מביאים את הVFR800X Crossrunner
לארץ
Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk