שלום,
לאחר 3 שנים ו70 אלף קילומטר עם ויסטרום 650, מתחיל לדגדג..
קופצות מחשבות על שדרוג ולאחרונה התבשלו התנאים, להלן לפי סדר החשיבות:
1. ביום יום הכלי משתמש לסידורים ונסיעה קצרה לעבודה במרכז. לכן צריך להיות נח להתנייד בפקקים\שולים.
2. פעם בשבוע יש נסיעה מנהלתית+ של 150 קילומטר מחוץ לעיר (לדוגמה חיפה וחזרה האותו הערב), וכאן ביש צורך ב:
- נח ונעים לפחות כמו הויסטרום ב140.
- שתיהיה אפשרות לשייט באותה נוחות ב160-180.
3. זריז וכיפי באימוני רכיבה (משתתף קבוע באימונים אצל מאומן)
4. אחת לחודש, חודשים יוצא לטיול עם האישה וציוד. טיולים מנהלתים++ בכבישים עקומית, ביקור משפחה רחוקה, נסיעות מנהלתיות במרכז הארץ(לא נכנס עם רכב לת"א). צריך להיות ורסטילי ועם מספיק כח ונוחות להנות בזוג וציוד. אני מאמין שהתדירות טיולים תעלה עם שידרוג הכלי.
5. נוחות באחזקה עצמית.
קילומטרז' שנתי צפוי: 10K-12K
תקציב: 50K (כולל ישור קו, זיווד ודיגום)
מועמדים:
לפני זה מילה עלי, 182ס"מ על 85 קילו. כל הכתוב מטה הוא מקריאה ולמידה מאחרים, כנראה שחלק מהחששות זה סטיגמות.
ורסיס 1000 - על פניו מושלם, אבל המשקל קצת מדאיג ליום יום ואימונים
cbf1000\בנדיט - מדליק וזול אבל קצת חלש ומיושן (בעיקר בולמים)?
ויסטרום 1000 - הבחירה ההגיונית, חושש מאותם בולמים ובלמים שמתפשרים בין שטח לכביש. הכיוון הוא 100% כביש.
קטומים 9XX ומעלה - יקרים והאמינות שמפחידה אותי ממש, SMT990 חלום רטוב.
טרייסר 900 - הרבה יותר מדליק ומהנה אבל פגיע אנושה בנוחות, במיוחד בזוג
ספורט תוררים FZ1, XJ6 ושות - ממש לא, נוחות, נוחות ושוב נוחות.
gs800\טנרה1200\ווארדרו ושאר הדושים בהמות - לשטח יש ג'יפ, האופנוע נשאר על האספלט
מה דעתכם?