קודם כל, ברוך הבא לתחום
אני חושב דווקא, שבמצב השוק היום אפשר להשיג כלי 250 לא רעים בכלל בעשיריה פלוס-מינוס. גם קטנועים וגם אופנועים.
עלויות האחזקה של אופנוע מול קטנוע בנפח הזה +/- זהות.
במקומך, הייתי נמנע מלחפש כלים ישנים ועם יד גבוהה. החסכון בקניה הוא קטן (אבסולוטית), בעוד שפוטנציאל הצרות עולה.
אם אתה מעדיף אופנוע על קטנוע, הייתי מנסה לחפש את אחד מהכלים הבאים:
אם אתה בעל מידות גוף ממוצעות-מינוס:
הונדה CBR250. בדגש על אופנוע עם ק"מ נמוך מאוד ויד נמוכה. האופנוע נחשב אמין, החלקים שלו זולים והוא נוח במידה סבירה לנסיעות ארוכות.
קאוואסאקי נינג'ה 250 (הדגם החדש, צילינדר בודד). כנ"ל - לחפש ק"מ נמוך ויד נמוכה, לא להתפשר על המצב - יש המון כלים בשוק.
ק.ט.מ דיוק 200 - אופנוע זול ומאוד כיפי בעיר, לא נוח כ"כ בבינעירוני. לפעמים עולים כלים עם ק"מ מצחיק. האופנוע רגיש לתחזוקה נכונה ורכיבה מתחשבת.
אם אתה בעל מידות גוף ממוצעות-פלוס:
הייתי בודק כיוון של סוזוקי אינזומה, הוא גדול ומרווח יותר מהמקובל בקטגוריה.
עוד אופציה (יותר הרפתקנית לטעמי) זה הדיאלים רואדווין 250. שמעתי שהם מחזיקים לא רע (אם כי לא חפים מבעיות), והם מחכים חודשים ארוכים בלוח לקונה (קרי - המחיר המבוקש כמעט תמיד גמיש+).
עם כלים כמו הדיוק ורואדווין (ואפשר להוסיף לכאן את היוסאנג GD250) הכלל הוא מאוד פשוט.
יש טעם לקנות אופנוע כזה, רק אם במחיר הזול (יחסית) שאתה משלם אתה מקבל אופנוע מושלם ועם מעט ק"מ.
בכל מקרה אחר, עדיף באותו מחיר זול לקנות הונדה/קאוואסאקי/סוזוקי, ולו רק מהסיבה שיש להם גב של יבואן רציני, ויש להם שוק שיאפשר לך למכור את האופנוע כשתמאס בו ותרצה להתקדם.
אופנועים של יצרנים פחות מבוססים נוטים בגיל מתקדם להפוך ל"כלי יד אחרונה" - קשה מאוד למכור אותם, גם בזול. זה לא בהכרח מוצדק, אבל זה המצב.
הנה כמה דוגמאות למה שאני רוצה להגיד:
https://www.yad2.co.il/s/c/kisadm
https://www.yad2.co.il/s/c/56szmt
https://www.yad2.co.il/s/c/3vft4i
https://www.yad2.co.il/s/c/pngp7i




ציטוט ההודעה בתגובה
