ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
אני מבין ססגרו זמנית את קארספורום אז אין לך למי לבלבל את המוח שם אבל זו לא סיבה לכתוב כאן שטויות.
אין לך מושג על מה אתה כותב.
משקולות בודקים אך ורק עם משקל + האם הן לא עגולות לגמרי.
משולשים בודקים לפי החופש שיש להם כשהם יושבים במקום.
קאליבר לא קשור בשום צורה.
אין לי מה לחפש כי אני לא אמצא. בכל ספר רכב - כשכתוב להחליף רצועה כתוב גם להחליף משולשים ומשקולות. את שיטות המדרכה העקומות תשאיר מחוץ לדיון.
לא מבין למה בנאדם מתווכח על נושאים (פשוטים מאוד) שהוא לא מבין בהם.
אני מגיב גם בג'יפולוג, ככה שתדע איפה לחפש אותי.

ולעניין.

משקולות.jpg



ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
אתה ממציא דברים ומסלף את מה שאני כותב בשביל לצאת צודק.
אבל אף רצועה מקורית לא עולה 300 שקלים,לא לDT250 וגם לא לJR125.

אתה מדבר על רצועות חליפיות.
ורצועות חליפיות לא חיות ולא מרגישות כמו רצועות מקוריות.
כן,לעיתים אולי תמצא רצועה ללא בראנד יצרן שתהיה בדיוק אותו דבר אבל כנראה שידובר בקטנוע מאוד פשוט לדוגמת מובי ועוד דברים ברוח הזו.

לא תמצא רצועה חליפית שהיא מקורית לקטנועים כמו DT250 ו DT300 למשל ושם גם יהיה הבדל דיי מורגש באורח חיים ובהתנהגות שלה.
אז אין ממש טעם לשים רצועות כאלו,ביחוד אם אתה מטפל במוסך.

מניסיון עם הxmax רצועה מקורית החזיקה לי בערך פי 5 מרצועה חליפית ממוטו דיפו.
וגם בחווית הנהיגה היה הבדל דיי תהומי ביניהן.
אני גם יכול להעיד על חגורות חליפיות לקטנועים כמו אקסיבו וג'ילרה ראנר 4 פעימות.
יש הבדל גדול בהתנהגות בין המקורית ללא מקורית.

לגבי הפסקה האחרונה.
היא פשוט מוטעית וממוצאת מיסודה.

תחפש ותגיד לי בעצמך.

אני קניתי רצועה מקורית ב 75 דולר.