תוצאות 1 עד 6 מ 6

אשכול: drz 400 מניע מגמגם ומת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    30

    drz 400 מניע מגמגם ומת

    שלום חברים.

    לפני שלושה שבועות החלה בעיה בהנעה של האופנוע. בא להדליק את האופנוע ופשוט לא מתניע. אחרי מאמצים רבים באותו הערב הצלחתי להניע ואיכשהו עוד להביא אותו הביתה. יום למחרת לא הניע בכלל. הבנתי שמשהו לא כשורה כי בדרך כלל בין אם המנוע חם או קר הוא נדלק בדיוק אחרי שתי ניסיונות.

    החלטתי לפרק בעצמי את הקרבורטור ולנקות אותו באופן יסודי כולל כל הדיזות. התקנתי שבוע שעבר את הקרבורטור על האופנוע. אחרי כמה ניסיונות האופנוע הניע כמו גדול. אמנם לא החזיק סרק אבל כל עוד סובבתי את הגז המנוע עבד פרפקט.

    החלטתי הסופ"ש לקחת את האופנוע למוסך כדי לכוון את הקרבורטור אחת ולתמיד כדי שגם בסרק יניע, אך היום כשבאתי להניע את האופנוע, תחילה עשה בעיות בהנעה כאילו כל המצבר פרק את עצמו בגלל ניסיונות ההנעה הרבים מהסוף שבוע הקודם. הטענתי עם כבלים מהאוטו שלי. האופנוע לבסוף הניע, אבל כשכבר הניע, הוא גימגם, עשה ורררממ... וררררמממ... ומת. קשה לי להסביר כאילו הצתות לא נכונות שגורמות לו לעבוד באופן לא עגול ופשוט להיחנק בסוף.

    (דרך אגב את ההצעות שבנעוץ כמובן שעשיתי לפני שפניתי לפורום)

    מה יכולה להיות הבעיה? חייב את עזרתכם הדחופה. כבר שבוע שלישי שאני לא רוכב עליו פשוט דיכאון.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    כיוון שסתומים מתי בוצע? מה מצב הפלאג?

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    30
    על הדרך כשניקיתי את הקרבורטור החלפתי גם פלאג. כמו שאמרתי שבוע שעבר המנוע עבד פיקס אחרי הניקוי. בנוגע לכיוון שסתומים, הבעלים שמכר לי את האופנוע אמר שחודש לפני הקנייה עבר כיוון שסתומים. הבנאדם דובר אמת כי יכולתי לראות על גבי המנוע גם סימן של לק לצורך כיוון טיימינג.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    וידאת שיש זרימה טובה של דלק מהברז דלק אצלך? במידה וכן, יש לך ידע לוודא שהטיימינג במקום והשרשרת לא קפצה שן או יותר?

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    30
    מעדכן שמדדתי את מרווחי השסתומים מהפיקות עם מד מרווח (פילר גייג') והיה הרבה פחות ממה שצריך. לקחתי את האופנוע למוסך, את המרווחים כיוונו באמצעות שימסים, אבל אמרו שגם גרמתי לתקלה כשפירקתי את הקרבורטור בעצמי . טוענים שהחלפתי בין הדיזות. לא רואה איך יכולתי לעשות את זה, אם לכל דיזה יש הברגה שונה אבל זה מלמד אותי להיות יותר זהיר ולסמן אפילו יותר טוב בפעם הבאה שאיאלץ לעשות דבר כזה. לשמוע בעצתם לא לגעת בכלל... לא מתכוון ליישם. אם לא נפרק איך נלמד?

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אמנם לא יצא לי לפרק קרבורטור ב DR400 אבל לרוב לכל דיזה קוטר שונה ככה שאי אפשר להחליף ביניהן.

    לגבי החלק השני - אם תיישם לא תשלם.

אשכולות דומים

  1. Wr 250 r מגמגם ונכבה
    על ידי Niro 151 בפורום פורום טכני
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 21-05-2019, 18:13
  2. B&W 250 - מגמגם ב 4 טור, לא מחט קרבורטור
    על ידי moshe636 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 21-03-2018, 20:54
  3. B&W 250 - מגמגם ב 4 טור, לא מחט קרבורטור
    על ידי moshe636 בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-03-2018, 18:25
  4. BMW650GS ברקס קדמי מגמגם
    על ידי 113 בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 13-03-2017, 10:11
  5. B&W 250 מגמגם
    על ידי moshe636 בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 09-02-2017, 11:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO