מעדכן שמדדתי את מרווחי השסתומים מהפיקות עם מד מרווח (פילר גייג') והיה הרבה פחות ממה שצריך. לקחתי את האופנוע למוסך, את המרווחים כיוונו באמצעות שימסים, אבל אמרו שגם גרמתי לתקלה כשפירקתי את הקרבורטור בעצמי . טוענים שהחלפתי בין הדיזות. לא רואה איך יכולתי לעשות את זה, אם לכל דיזה יש הברגה שונה אבל זה מלמד אותי להיות יותר זהיר ולסמן אפילו יותר טוב בפעם הבאה שאיאלץ לעשות דבר כזה. לשמוע בעצתם לא לגעת בכלל... לא מתכוון ליישם. אם לא נפרק איך נלמד?