ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
למה אתה בטוח שהכשל הוא הנדסי?
נשמע לי הרבה יותר סביר שהכשל הוא בייצור (לדוגמא - ליטוש לא מדוייק של גל ההינע, שגורם לו לקרוע את המחזש"ים אחד אחרי השני).
יש לגוצי נטיה לדברים כאלה (מנסיון של הגוצי היחיד שהיה בסביבתי כמה עשרות אלפי ק"מ).
מצד שני... האופנוע מגניב, ואני לא מאמין בבעיות מכאניות שלא ניתנות לפתרון.
אני שמח לראות יותר כאלה על הכביש, ואולי ביום מן הימים לרכוש לעצמי אחד כזה משומש.
הבעייה היא לא בדגם הכלי או היצרן הבעיה היא שכשאתה קונה אופנוע חדש אתה קונה כי אתה לא רוצה בעיות, אתה רוצה תחושה
של אופנוע חדש הרגשה שכל המערכות פועלות 100% ושקט נפשי בין טיפול לטיפול, עכשיו כשאתה קונה בהרבה מאד כסף ומתחיל
להגיע למוסך יותר ויותר, התיקונים לא לשביעות רצונך, ואתה יודע שהקלאצ' יחזיק עד 60-70 ואז צריך להוריד מנוע, לא עושה לי
חשק לקנות, ממש לא לא מעניין אותי כמה נדיר כמה מהנה וכמה...כל אופנוע הנישה היקרים מפילים מחירם לתחתית ואין להם קונה
כי מי האידיוט שיכנס להרפתקה כזאת של תיקון מכלולי קצה או מנועי קצה? אז ככל שכן באופנוע עממי.

כשדרזנר קנה את האופנוע קראתי לו אמיץ, הוא הסכים להיות שפן ניסיונות מי שעושה את החשבון יודע מראש את המחיר, אין הפתעות.