המוטוגוצי V85 TT הוא אדוונצ'ר בינוני שמצד אחד מביא מודרניות והתנהגות ומצד שני שומר על האופי המיוחד של היצרנית האיטלקית; מבחן דרכים; הווידאו בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...0%d7%a6%d7%a8/
![]()
המוטוגוצי V85 TT הוא אדוונצ'ר בינוני שמצד אחד מביא מודרניות והתנהגות ומצד שני שומר על האופי המיוחד של היצרנית האיטלקית; מבחן דרכים; הווידאו בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...0%d7%a6%d7%a8/
![]()
האמת שלדעתי במתחרים גם אפשר להוסיף את הNC של הונדה.
אני לוטש עיינים על הגוצי מהרגע שדרזנר פרסם את הפוסט של הרכישה שלו ומה שכרגע מונע ממני את הרכישה הם 3 פרמטרים:
הראשון (והעקרי) תקציב.
השני : דרזנר והסיפור של בריחת השמן "מהביצה"
השלישי: פחד מתוצרת אירופה בתחום האמינות - מתקשר לסעיף הראשון ( מחירי חלפים כיום לא ממש זולים אצל היפנים אז פחות מטריד).
דרזנר הכל בגללך!!
נ.ב הצביעה שהייתה לך מגניבה!
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
יפה עקצת
אני חושב שבהחלט חובה לקשר לכאן את ההתרשמות של דרזנר. אז דרזנר, ברשותך:
http://fullgaz.co.il/forums/showthre...5%F6%E9-V85-TT
ועוד שאלה,
בסרטון רואים מעין ניפל ניקוז שנראה כיוצא ממאגר נוזל הבלם (על הכידון). אשמח להרחבה.
נערך לאחרונה על ידי ayalzo; 08-03-2020 בשעה 09:42.
יש ניפל ניקוז עליון ותחתון, העליון עוזר ב מקרה שבועת אוויר נתקעת במשאבה.
אביעד, רק תיקון קטן, אמרת בסירטון שהמשקף לא מתכוון והוא כן, באופנוע הדגמה המשקף היה מכוון על המצב הכי גבוה.
לגבי בריחת השמן, מי שקנה או יקנה כזה יש להתעקש לעשות את הריקול.
הריקול הוא תוספת של מה שנראה עוד מחזיר שמן, אם האופנוע כבר יוצר עם התוספת הזאת מעולה אם לא תתעקשו שזה יהיה שם, להבנתי הריקול חובה באירופה בגלל המחוקק אבל במקומות אחרים מוטו גוצי תחליף רק במקרה של נזילה.
אם "העקיצה" היא לגבי הNC אין פה עקיצה.
להבנתי הדלה 2 הכלים הם מכוונים לאנשים שאינם ממהרים ולתחושתי בעלי אופי מנוע דומה ( על פניו יתרון לגוצי מבחינת הביצועים).
לגבי נושא מחזיר השמן - אני דיי בטוח שגוצי יטפלו/טיפלו בזה בדרך זו או אחרת.
אני מניח שבכלים חדשים (כפי שציין דרז) התקלה לא תופיע (אם כן זו תעודת עניות לחברה).
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
הNC יש לו תחושה שמזכירה מאוד מנוע וי טווין ( היה XV950 ויראגו וכו').
אומנם כמעט נטול רעידות אבל מאוד מזכיר אותם.
בנוסף המנוע עובד על סל"ד מאוד נמוך.
הגוצי אם הבנתי נכון דיי עצלן.
לגבי הדוקאטי מהמעט שידוע לי הוא עם אופי שונה
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
בקיצור אני צריך רכיבת מבחן עליו.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
שאתה עליו שים לב שבעצם מצב האינדורו זה מצב הספורט הלא רשמי בכביש, הוא נותן יותר בטורים נמוכים ומצב הגשם שלא מוריד מכוח הסוס מאד מתאים לעיר כי הוא מאד חלק.
הכח של 80 כח סוס דווקא מרשים עם האצות חזקות אבל תבדוק איך הוא בעליות של ירושלים או הר גבוה אחר באחד הכבישים הצדדיים שיוצאים לעקיפה, לי במעברים הגבוהים באלפים שכמות החמצן יורדת וגם כח הסוס כתוצאה מכך היו כמה רגעים מפחידים שלא הצלחתי כמעט לסיים עקיפה, בהרים הנמוכים יותר ליד הבית לא הצלחתי לשחזר את חוסר הכח הזה.
עוד דבר ששמתי לב אליו זה שנראה שמוטו גוצי סוגרים את המנוע עם RTV ללא אטם נייר, זה אומנם עובד טוב בעולם התעופה אבל במוטו גוצי ראיתי כמה מקומות שניתן לראות הזעות שמן, כנראה בגלל זה המנוע צבוע שחור כי מאד קשה לראות את זה.
עיבוי בוינקרים זה פיט'שר כי כמעט בכולם יש.
שים לב ברכיבת מבחן איך אתה משכיב את האופנוע בלי להתאמץ, מרגיש כמו הניקן, כאילו יש גלגל שלישי שנותן הרבה ביטחון וזה מה שקנה אותי בTT חוץ מזה שהוא בעל העיצוב הכי יפה שאפשר לקנות היום.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא