היי
לפעמים אני מתלבט אם אני פותח יותר מידי אשכולות, ואני לא יודע אם זה חופר או שזה מעניין מישהו
בקיצור,
אני חייב להבין מה ההבדל כאשר פותחים flywheel נגיד של וריאטור, למה עם ידית ראטצת חייבים להחזיק את הפלייוויל שלא יזוז, ואם עובדים עם מברגה / אקדח אוויר, אז לא צריך להחזיק בכלל את הפלייוייל? זה לא מסתדר לי בראש וגם שאלתי פרופסור מומחה והוא לא ידע לענות על זה מבחינה פיזקאית .

ולגבי פילטר אוויר באופנוע שטח, רשום בספר שצריך לנקות כל 5 שעות והאמת שזה עבודה קשה, בדקתי את מצבו אחרי 7 שעות והוא נראה לי די נקי:


http://www.up2me.co.il/v.php?file=27626054.jpeg



במצב כזה הייתם מוציאים ומנקים או מחכים עוד כמה שעות עד שהוא ייראה מלוכלך?
אני לא יודע אם זה נחשב נקי או לא.


Sent from my iPhone using Tapatalk