אימפקט באנלוגיה לרצ'ט זה להכות בפטיש על הקצה של הרצ'ט 100 פעמים בדקה.
בגלל שיש כוח רגעי מתפרץ בהפרש זמן אפסי בין מכה למכה אין צורך בקונטרה.
פיזיקלית הציר נמצא במנוחה ביחס לכוח,וזה בעצם כמו שמישהו יחזיק את הקצה השני של הציר כשאתה משתמש ברצ'ט רגילה.
היי
לפעמים אני מתלבט אם אני פותח יותר מידי אשכולות, ואני לא יודע אם זה חופר או שזה מעניין מישהו
בקיצור,
אני חייב להבין מה ההבדל כאשר פותחים flywheel נגיד של וריאטור, למה עם ידית ראטצת חייבים להחזיק את הפלייוויל שלא יזוז, ואם עובדים עם מברגה / אקדח אוויר, אז לא צריך להחזיק בכלל את הפלייוייל? זה לא מסתדר לי בראש וגם שאלתי פרופסור מומחה והוא לא ידע לענות על זה מבחינה פיזקאית .
ולגבי פילטר אוויר באופנוע שטח, רשום בספר שצריך לנקות כל 5 שעות והאמת שזה עבודה קשה, בדקתי את מצבו אחרי 7 שעות והוא נראה לי די נקי:
http://www.up2me.co.il/v.php?file=27626054.jpeg
במצב כזה הייתם מוציאים ומנקים או מחכים עוד כמה שעות עד שהוא ייראה מלוכלך?
אני לא יודע אם זה נחשב נקי או לא.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אימפקט באנלוגיה לרצ'ט זה להכות בפטיש על הקצה של הרצ'ט 100 פעמים בדקה.
בגלל שיש כוח רגעי מתפרץ בהפרש זמן אפסי בין מכה למכה אין צורך בקונטרה.
פיזיקלית הציר נמצא במנוחה ביחס לכוח,וזה בעצם כמו שמישהו יחזיק את הקצה השני של הציר כשאתה משתמש ברצ'ט רגילה.
לגבי הפילטר אוויר - המלצות הספר הן ביחס לשימוש "סביר", אם אתה משתמש כבד (כלומר הרבה רכיבות שטח באיזור עם אבק\חול) מנקים בתדירות גבוהה יותר ולהפך - שימוש קל = נקיון במרווחים ארוכים יותר... לכן עדיף לבדוק את מצב הפילטר בעין ולראות אם הוא צריך ניקוי או לא.
מעוניין לדעת למה בעינייך זו "עבודה קשה" לנקות ולשמן פילטר אוויר...
טריבל תודה רבה אין עליך,
ולגבי הפילטר אוויר תראה בתמונה אם הוא ניראלך נקי יחסית?
ברור שזה לפי שימוש ובאיזה חול אתה נוסע, אני רק רוצה לדעת כמה זה נחשב מלוכלך.
Sent from my iPhone using Tapatalk