עמוד 2 מתוך 13 ראשוןראשון 123412 ... אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 187

אשכול: התחדשתי: במוו F900XR

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    הרואד 5 צמיג נהדר אבל במרכז הצמיג האחיזה שלו נמוכה משמעותית משל האנג'ל gt. בהתאמה הוא מחזיק יותר ק"מ ולתחשותי (הלא מאומתת) גם מרחק הבלימה שלו ארוך יותר. אני זוכר שמאד אהבת את האנג'ל, מעניין לדעת מה יהיו הרשמים שלך מהרואד 5.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    הרואד 5 צמיג נהדר אבל במרכז הצמיג האחיזה שלו נמוכה משמעותית משל האנג'ל gt. בהתאמה הוא מחזיק יותר ק"מ ולתחשותי (הלא מאומתת) גם מרחק הבלימה שלו ארוך יותר. אני זוכר שמאד אהבת את האנג'ל, מעניין לדעת מה יהיו הרשמים שלך מהרואד 5.
    היה לי את הGT על המוטו גוצי, צמיג מעולה, כרגע לא יכול לאתגר את המישלין מבחינת הורדת כח לכביש אבל על הצד הוא נותן הרבה ביטחון, חלק לא קטן מהצדדים הוא סליק ללא חירוץ

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    בצדדים הוא נהדר. ב-1000 ק''מ הראשונים הרגשתי ירידה משמעותית באחיזה בקו ישר כך שלקח לי זמן לסמוך עליו בכבישים המפותלים. עם הזמן התרגלתי והפנמתי שיש פער גדול מאד בין הגומי הרך שבצדדים לגומי הקשיח שבמרכז (הרבה יותר משמעותי מהאנג'ל ששם ההבדל בין המרכז לצדדים די זניח).

    בסופו של יום אחרי 13,000 בחרתי שוב ברואד 5 משתי סיבות:

    1. הפרופיל שלו עגול יותר ובחתך 50 זה מורגש מאד בכניסה לפניות.

    2. הוא נשחק פחות במהירויות גבוהות ובפועל נתן 13 לעומת 8 - כשרוכבים 2,000 ק"מ בחודש זה שיקול משמעותי.

  4. #19
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    לו הייתי מישלין יא בא בא בא בה בה בם.


    תתחדש אין כמו מערכת הרפואה בגרמניה.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    בצדדים הוא נהדר. ב-1000 ק''מ הראשונים הרגשתי ירידה משמעותית באחיזה בקו ישר כך שלקח לי זמן לסמוך עליו בכבישים המפותלים. עם הזמן התרגלתי והפנמתי שיש פער גדול מאד בין הגומי הרך שבצדדים לגומי הקשיח שבמרכז (הרבה יותר משמעותי מהאנג'ל ששם ההבדל בין המרכז לצדדים די זניח).

    בסופו של יום אחרי 13,000 בחרתי שוב ברואד 5 משתי סיבות:

    1. הפרופיל שלו עגול יותר ובחתך 50 זה מורגש מאד בכניסה לפניות.

    2. הוא נשחק פחות במהירויות גבוהות ובפועל נתן 13 לעומת 8 - כשרוכבים 2,000 ק"מ בחודש זה שיקול משמעותי.
    רוכב על האנג'ל GT צמיג מצוין אחיזה אבסולוטית תחושה ורגש נהדרים, קצב שחיקה גבוה כמי שרוכב הרבה ועם משקל
    שוקל כרגע לרכוש את ה-GT2 שנחשבים מחוזקים. מחכה להצעת מחיר טובה לזוג.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ממשיכים, יש תחרות מי ישבר קודם, המושב או התחת שלי, קניתי את כסא ה"נוחות" ומסתבר שהוא בדיוק אותו הדבר רק גבוה יותר ב20מ"מ, בגלל שהוא גבוה יותר ונראה מעולה על האופנוע שלא כמו המקורי שנראה פשוט החלטתי להשאיר אותו ולא להחזיר אבל האכזבה מבמוו שקוראת לזה נוחות נשארה.

    כרגע לא ממש יכול לעשות רכיבות ארוכות כדי ממש לבחון באמת את המושב אבל אם כואב לי כבר אחרי 20 ק"מ מה כבר יכול להיות אחרי 200ק"מ

    הכידון עומד לקבל הגבהה בגלל שהמושב גבוה יותר יש יותר רכינה קדימה.

    המנוע ממשיך להיות פנינה אמיתית אולי בגלל שהציפיות שלי ממנו היו נמוכות.

    היום גיליתי שיש ביטול אוטומטי לאיתות שבודק זמן, מרחק וזווית הטיה, נחמד.

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    יכול להיות שאתה מזדקן ומתרכך?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    יכול להיות שאתה מזדקן ומתרכך?
    יכול להיות כי שאלתי אחרים עם האופנוע הזה ורובם אמרו שאין להם בעיה בכלל וחלק אמר שהמושב קשה אבל לא ברמה שמפריעה להם לרכב.
    אולי התרגלתי למושב של המוטו גוצי TT שהוא בין המושבים הטובים ביותר שיש.

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    אתה בטוח שקיבלת כסא נוחות ולא כסא מוגבה?

    הכסא נוחות של הדגם הקודם היה נוח. הוא היה מעוצב עם משענת קטנה ועטף את הישבן כמו בחלק מהקטנועי מנהלים. בנוסף היה גם כסא מוגבה שנראה דומה לכסא בתמונה שצרפת.

    עריכה - נזכרתי עכשיו שקנית XR900 ולא GS850
    נערך לאחרונה על ידי AsafA; 02-04-2020 בשעה 12:19.

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    אתה בטוח שקיבלת כסא נוחות ולא כסא מוגבה?

    הכסא נוחות של הדגם הקודם היה נוח. הוא היה מעוצב עם משענת קטנה ועטף את הישבן כמו בחלק מהקטנועי מנהלים. בנוסף היה גם כסא מוגבה שנראה דומה לכסא בתמונה שצרפת.
    כן בטוח, יש גם כסא מוגבה שהוא 5 מ"מ נמוך יותר מהנוחות (לך תבין) והם נראים דומה בצורה החיצונית אבל בדיקת המק"ט מראה שמה שיש לי זה כסא הנוחות.

    בכסא הגבוה אין תפרים כמו אצלי באיזור של המורכב

  12. #27
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    נראה ממש טוב באור השמש.
    לגבי הכיסא- זה משהו שרפד אופנועים לא יכול לסדר מבחינת נוחות ואתסטיקה?
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  13. #28
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    399
    גם אני סבלתי בגלל הישבן המפונק שלי. קניתי עם האופנוע (F750GS) מושב נוחות בנוסף למושב מונמך שהגיע עם האופנוע. מכרתי את המושב נוחות כמעט בחצי מחיר ממה שקניתי.
    בסוף הלכתי לרפד בת"א- רייס-קאר ותמורת 1500 ש"ח הוא בנה לי מושב לפי הדרישה שלי והתאמה מלאה לישבני המלכותי. נסעתי כחודש עם מושב ניסיוני שמדי פעם שונה לפי בקשתי ורק לאחר מכן שונה הריפוד הזמני למשהו יצוגי (ואגב רק אז שילמתי).
    יצא מדהים.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kanter.m צפיה בהודעה
    גם אני סבלתי בגלל הישבן המפונק שלי. קניתי עם האופנוע (F750GS) מושב נוחות בנוסף למושב מונמך שהגיע עם האופנוע. מכרתי את המושב נוחות כמעט בחצי מחיר ממה שקניתי.
    בסוף הלכתי לרפד בת"א- רייס-קאר ותמורת 1500 ש"ח הוא בנה לי מושב לפי הדרישה שלי והתאמה מלאה לישבני המלכותי. נסעתי כחודש עם מושב ניסיוני שמדי פעם שונה לפי בקשתי ורק לאחר מכן שונה הריפוד הזמני למשהו יצוגי (ואגב רק אז שילמתי).
    יצא מדהים.
    לא יכלתי לצאת פרייאר אז החזרתי את המושב נוחות ומחכה לזיכוי מלא.
    יש כמה מקומיים כאן שעושים כסאות אבל אני שוקל לשלוח את המושב לBAGSTER, SW MOTECH או CORBIN לכל אחד מהם יש רפדיה בגרמניה ודורשים באיזור ה300 יורו.
    יש להם עבודות מדהימות וזה כולל הכנסת ג'ל למושב.

  15. #30
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    בקיצור, את שולח את המושב שלך להגדלת חזה?
    כשעליתי על הnc, בשבוע הראשון המושב היה לי לא נוח בעליל. אחרי תקופה התחת התרגל ואני לא מבין מה הפריע לי. מניח שכמו בספות, גם הספוג מעט מתרכך.

אשכולות דומים

  1. במוו F900XR בצל הקורונה
    על ידי Dresdner בפורום אוף טופיק
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 24-03-2020, 18:07
  2. רכיבה ראשונה: ב.מ.וו F900XR בהשקה עולמית
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 11-03-2020, 13:04
  3. במוו C600
    על ידי חגי כהן בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 10-02-2020, 12:57
  4. ב.מ.וו: F900R ו-F900XR חדשים ל-2020
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 06-11-2019, 12:03
  5. בדיקת במוו אצל האלכסים?
    על ידי tomdekel בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 22-11-2015, 11:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO