ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
אתה מתפזר, אתה משווה אופנועים מקטגוריות שונות, זה כמו להגיד שהארלי הוא אופנוע תקציב כי הוא לא פונה כמו אופנוע ספורט.
כמה אופנועים מגיעים עם אוהלינס? אז אלו שלא הם תקציב?
אתה לא מבין את ההגדרה של אופנוע תקציב.

קראתי בחטף באינטרנט, זה יבדק לעומק יותר מאוחר
כמו שכתבתי: "...אם כי יש גם את עניין הנוחות שיכול להיות מורגש בין כלי תקציבי לאחד שהוא פחות תקציבי". אז בעניין הנוחות הארלים משחקים תפקיד משמעותי יותר מאשר ביצועיסטי שזה יותר שייך לאופנועי ספורט.

'מוצרי תקציב' כשמם הם, נועדו לפנות לפלח אוכלוסייה שלא יכול להרשות לעצמו לקנות סמארטפון, אופנוע, מכונית או בשמם כן 'מוצרי הדגל' של החברות.
עם התפתחות הטכנולוגיה וההתקדמות המהירה בפיתוחים יקרים שאמורים לעשות מלא הייפ בהתאמה גם צמח תג מחירי 'מוצרי הדגל' מהר גם הם.
וככל שהמחיר צמח גם גדל בהתאמה כמות הצרכנים שמבקשים מוצרי תקציב (מה גם שבנוסף ריבוי הטכנולוגיות יוצרות צורך שהוא לא באמת קיים, כך שלא תמיד יהיו אנשים שישתמשו בטכנלוגיות האלה אלא אם אתה מוצא את זה מתאים לצרכים שלך).

בשורה התחתונה, לפני שהF900XR שלך יצא משערי המפעל תהייה בטוח שב.מ.וו נקבה בתג מחיר שהיא יכולה לצאת ברווחיות מספיק טובה ממנה.

ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
בדקתי, והאמת שברוב אופנועי במוו לא מצויין הדגם של ברמבו, בכל מקרה ויזואלית הSTYLEMA נראה קצת שונה ממש שיש על הXR, מה שכן זה שאלו הבלמים של ה1000 XR אבל לשיטתך גם זה אופנוע תקציב
לפאניגאלה סופר לגארה שנחשב לאופנוע ספורט עם תג מחיר חריג ביותר (ובצדק) - יש לו ברמבו סטלמה. רק למען ההשוואה.
ל-F900XR יש ברמבו אבל גרסה בסיסית יותר... זה אמור להספיק לאופנוע תיור עם 100 כ"ס ולשימושים שאליו הוא נועד. בדרך כלל הם מותקנים באופנועים תקציביים אירופאים.