ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
Dresdner, שמעתי עליהם ועל Hepco & Becker, אבל זה בתמונה למשל גבוה ודי קרוב לפלסטיק, כמו מרביתם. יותר נמוך זה פחות מומנט בנפילה, לא? אני כמעט לא רואה נמוכים בולטים כמו זה בתמונה של ה-NC.

ayalzo, הבנתי שהרציונל הוא שבמהירויות נמוכות מניחים/מקווים שהשלדה יותר עמידה מ-x/y, ובמהירויות גבוהות זה בכל מקרה עובר תפקיד להגן עליך, והאופנוע עצמו כבר forefit בשלב זה. אין לי נתונים מעשיים כאן, רק העובדה שמורי נהיגה מלבישים את ה-ח' על האופנועים שלהם.


חוץ מזה, חשבתי שעל הבולטים אפשר אולי להלביש איזה tool tube מפלסטיק או משהו בסגנון, שגם יוכל לספוג קצת.
הנמוכים מוגדרים כמגני מנוע הגבוהים אמורים לתת הגנה למיכל הדלק והפירינג עד גבול מסויים.
להגן על המנוע זה טוב יותר לשטח ששם אתה מפיל את האופנוע על משטח לא ישר והמנוע יכול לקבל מכה שממנה יצא שמן ואתה תקוע באמצע שום מקום.
בכביש המצב שונה, החלקה על הכביש לא אמורה לפגוע במנוע בדרך כלל (כמובן שבוקסרים צריכים הגנה) וגם אם המנוע נפגע זה בדרך כלל מסתכם בהחלפת מכסה צד של הקלאץ או הדינמו, נזק בעלות יחסית נמוכה במיוחד אם השגת משומש.