כמה שילמת אם אפשר לדעת וזה לא סוד?
אני מניח שהמחיר באזור של 37 לפי האתר שלהם, עכשיו, השאלה היא כזו, למה דווקא את ה CFMOTO ולא Z400 למשל?
המחיר מאוד מאוד קרוב.
לא בהכרח למה אתה בחרת ב CF, למה שמישהו יבחר דווקא באופנוע הזה ולא בקוואסקי.
כמה שילמת אם אפשר לדעת וזה לא סוד?
אני מניח שהמחיר באזור של 37 לפי האתר שלהם, עכשיו, השאלה היא כזו, למה דווקא את ה CFMOTO ולא Z400 למשל?
המחיר מאוד מאוד קרוב.
לא בהכרח למה אתה בחרת ב CF, למה שמישהו יבחר דווקא באופנוע הזה ולא בקוואסקי.
זד 400 שייך לחברת קווסאקי.
קווסאקי יפים אבל לא אמינים, הם בעבר התחמקו מאנשים אשר נפגו להם מנועים.
מעבר לכך, חברת מטרו ישראל ידועה כחברה בעלת בעיית אמינות לגבי שימור הלקוחות שלה - כך שאני לא נכנס לפינות.
אני לא שילמתי על האופנוע אבל הוא משולם כ-35 אלף ש"ח.
בחרתי בחברת cfmoto כי הם יצרני חלקים לאורך טווח ארוך, יש להם שיתופים עם KTM לייצור חלקי מנועים (ומנועים) אשר מסתובבים בעולם ובעלי אמינות גבוהה מאוד.
מעבר לכך cfmoto מייצרת רכבי שטח קטנים והם לא רעים בכלל.
המנוע של האופנוע בזה הוא של Kymco. לקימקו יש אמינות סופר גבוהה במנועי קטנועים (כגון D-link) ולכן החלטתי ללכת על האופנוע בזה - זול, ולדעתי יהיה אמין בטווח הארוך.
לגבי מה רשמתי למעלה:
חבר'ה אט אט...
אלו האזהרות שהיו רשומות בספר.
אני רק הבאתי אולם לידיעת הציבור.
המנוע חדש לגמרי, אולי הם רשמו את זה מטעמי זהירות, כיסוי תחת או לא יודע מה.
2 דברים היו לי מוזרים:
1. אין להשאיר את המנוע על מצב אידאלי יותר מחמש דקות.
2. הרצה בשני שלבים.
אז פשוט רמשתי את הדברים האלו - אם אתם רוצים, בשמחה אצלם את הספר. מעבר לזה, יש לו מאוורר בלי שום קשר.
לגבי חימום המנוע, זה שלב הכרחי ב-שלב הרצת המנוע. רק שם מבקש הספר רכב לעשות זאת.
ההרצה עצמה היא עד 1500 (כיו שאמרתי) ו"רצוי" לחמם את המנוע 2 עד 3 דקות כדי לתת לזמן להגיע לכל המקומות (הספר, לא אני).
Sent from my MI CC 9 using Tapatalk
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא