תוצאות 1 עד 15 מ 28

אשכול: [ביקורת] cfmoto 400GT - טווח קצר

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    כמה שילמת אם אפשר לדעת וזה לא סוד?

    אני מניח שהמחיר באזור של 37 לפי האתר שלהם, עכשיו, השאלה היא כזו, למה דווקא את ה CFMOTO ולא Z400 למשל?

    המחיר מאוד מאוד קרוב.

    לא בהכרח למה אתה בחרת ב CF, למה שמישהו יבחר דווקא באופנוע הזה ולא בקוואסקי.
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    וכמו שאומר אחד השכנים שלי הטריפולתאי מנתניה שהיום הוא בכיר בחברת חשמל - "שהלכתי סתם ברחוב פעם אחת בערב בנתניה כשהייתי בן 18, עצרו על ידי מדורניקים ואחרי שאלה~שתיים הכניסו לי מכות, וואלה אולי היה מגיע לי, וחבל שאין אותם היום!!!"
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    מאז שהחלפתי הנאצי מניע כמו כלום בכל טמפ' שלא תהיה ובכל מצב.
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תעבור לאשכול הבא סבא

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
    כמה שילמת אם אפשר לדעת וזה לא סוד?

    אני מניח שהמחיר באזור של 37 לפי האתר שלהם, עכשיו, השאלה היא כזו, למה דווקא את ה CFMOTO ולא Z400 למשל?

    המחיר מאוד מאוד קרוב.

    לא בהכרח למה אתה בחרת ב CF, למה שמישהו יבחר דווקא באופנוע הזה ולא בקוואסקי.
    זד 400 שייך לחברת קווסאקי.
    קווסאקי יפים אבל לא אמינים, הם בעבר התחמקו מאנשים אשר נפגו להם מנועים.
    מעבר לכך, חברת מטרו ישראל ידועה כחברה בעלת בעיית אמינות לגבי שימור הלקוחות שלה - כך שאני לא נכנס לפינות.

    אני לא שילמתי על האופנוע אבל הוא משולם כ-35 אלף ש"ח.
    בחרתי בחברת cfmoto כי הם יצרני חלקים לאורך טווח ארוך, יש להם שיתופים עם KTM לייצור חלקי מנועים (ומנועים) אשר מסתובבים בעולם ובעלי אמינות גבוהה מאוד.
    מעבר לכך cfmoto מייצרת רכבי שטח קטנים והם לא רעים בכלל.
    המנוע של האופנוע בזה הוא של Kymco. לקימקו יש אמינות סופר גבוהה במנועי קטנועים (כגון D-link) ולכן החלטתי ללכת על האופנוע בזה - זול, ולדעתי יהיה אמין בטווח הארוך.


    לגבי מה רשמתי למעלה:
    חבר'ה אט אט...
    אלו האזהרות שהיו רשומות בספר.
    אני רק הבאתי אולם לידיעת הציבור.

    המנוע חדש לגמרי, אולי הם רשמו את זה מטעמי זהירות, כיסוי תחת או לא יודע מה.

    2 דברים היו לי מוזרים:
    1. אין להשאיר את המנוע על מצב אידאלי יותר מחמש דקות.
    2. הרצה בשני שלבים.

    אז פשוט רמשתי את הדברים האלו - אם אתם רוצים, בשמחה אצלם את הספר. מעבר לזה, יש לו מאוורר בלי שום קשר.

    לגבי חימום המנוע, זה שלב הכרחי ב-שלב הרצת המנוע. רק שם מבקש הספר רכב לעשות זאת.
    ההרצה עצמה היא עד 1500 (כיו שאמרתי) ו"רצוי" לחמם את המנוע 2 עד 3 דקות כדי לתת לזמן להגיע לכל המקומות (הספר, לא אני).

    Sent from my MI CC 9 using Tapatalk

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    זד 400 שייך לחברת קווסאקי.
    קווסאקי יפים אבל לא אמינים, הם בעבר התחמקו מאנשים אשר נפגו להם מנועים.
    מעבר לכך, חברת מטרו ישראל ידועה כחברה בעלת בעיית אמינות לגבי שימור הלקוחות שלה - כך שאני לא נכנס לפינות.

    אני לא שילמתי על האופנוע אבל הוא משולם כ-35 אלף ש"ח.
    בחרתי בחברת cfmoto כי הם יצרני חלקים לאורך טווח ארוך, יש להם שיתופים עם KTM לייצור חלקי מנועים (ומנועים) אשר מסתובבים בעולם ובעלי אמינות גבוהה מאוד.
    מעבר לכך cfmoto מייצרת רכבי שטח קטנים והם לא רעים בכלל.
    המנוע של האופנוע בזה הוא של Kymco. לקימקו יש אמינות סופר גבוהה במנועי קטנועים (כגון D-link) ולכן החלטתי ללכת על האופנוע בזה - זול, ולדעתי יהיה אמין בטווח הארוך.

    שמעתי את הטיעון הזה בעבר, זה מנוע של קימקו, זה אלקטרוניקה של סוני אבל כתוב מטאמבובו מבחוץ.

    אני פשוט מנסה להבין את ההיגיון של היבואן.

    יש לך את ה R3, הונדה 300.

    כולם באותו טווח מחיר.
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    וכמו שאומר אחד השכנים שלי הטריפולתאי מנתניה שהיום הוא בכיר בחברת חשמל - "שהלכתי סתם ברחוב פעם אחת בערב בנתניה כשהייתי בן 18, עצרו על ידי מדורניקים ואחרי שאלה~שתיים הכניסו לי מכות, וואלה אולי היה מגיע לי, וחבל שאין אותם היום!!!"
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    מאז שהחלפתי הנאצי מניע כמו כלום בכל טמפ' שלא תהיה ובכל מצב.
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תעבור לאשכול הבא סבא

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה

    אני פשוט מנסה להבין את ההיגיון של היבואן.

    .
    מה היבואן קשור לבחירת ספקי החלקים לייצור האופנוע?
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

אשכולות דומים

  1. cfmoto 650mt
    על ידי EliH בפורום כללי
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 18-05-2023, 09:08
  2. CFMOTO: סדרת דגמי רטרו-מודרני חדשה בנפח 700 סמ"ק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 08-11-2019, 08:45
  3. רכיבה ראשונה: CFMOTO 400NK נייקד
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 28-10-2019, 09:13
  4. מותג האופנועים CFMOTO מושק בישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-09-2019, 08:11
  5. טווח טיפולים
    על ידי matanbar26 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 03-12-2015, 16:46

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO