ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
הספר הוא נחמד. אבל אחרי חצי דקה השמן נמצא בכל המקומות (תכלס כבר אחרי מספר שניות מאוד קטן).
כשעומדים במקום למנוע לוקח יותר זמן להתחמם. ועבודה על מנוע קר היא גם לא בריאה.
אני מניע, שם אטמים, קסדה, כפפות (מעיל ומגני ברכיים כבר שמתי קודם) ויוצא לדרך בעדינות. משהו כמו חצי דקה-דקה. אחרי כמה דקות של נסיעה רגועה אני מרשה לעצמי ללחוץ.
תאורטית אתה צודק.
אבל אם יורדים לפועל הדברים להרצה יש מטרה.
כמה רעיונות בסיסיים:
1. סוג של בדיקה שחלקים במקום.
2. שהבוכנות יקבלו צורת עבודה לעתיד.
3. שהשמן באמת יעשה את העבודה המתכתית שלו.

לגבי החימום של המנוע, זה נאמר בהרצה בלבד. אני מאמין שיש רעיון פיזיקלי מאחורי זה (לא למדתי כימיה / מכונות אז כרגע אין תשובה מדויקת). ההשערה שלי היא, ה-צמיגיות של השמן משתנה בחום מסוים (כך הוא עובד בכל אופן) וכשהמנוע בהרצה והוא שורט את עצמו בצורה מסוימת, אז רוצים שהוא יעבוד במינימום עבודה והשמן יתחמם כמה שצריך כדי להיות טיפה צמיגי וכך לשמור יותר על המנוע בהרצה.

יש מן ההיגיון בבקשה הזו.
אתה לא תשיג אותה תוצאה אם תריץ אותו דקה ותסע על סל"ד נמוך. סל"ד נמוך בהרצה זה 4000 ממילא והמנוע רץ על 1000+ בעמידה, אבל השמן כן יתחמם מהר יותר.

Sent from my MI CC 9 using Tapatalk