ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
תאורטית אתה צודק.
אבל אם יורדים לפועל הדברים להרצה יש מטרה.
כמה רעיונות בסיסיים:
1. סוג של בדיקה שחלקים במקום.
2. שהבוכנות יקבלו צורת עבודה לעתיד.
3. שהשמן באמת יעשה את העבודה המתכתית שלו.

לגבי החימום של המנוע, זה נאמר בהרצה בלבד. אני מאמין שיש רעיון פיזיקלי מאחורי זה (לא למדתי כימיה / מכונות אז כרגע אין תשובה מדויקת). ההשערה שלי היא, ה-צמיגיות של השמן משתנה בחום מסוים (כך הוא עובד בכל אופן) וכשהמנוע בהרצה והוא שורט את עצמו בצורה מסוימת, אז רוצים שהוא יעבוד במינימום עבודה והשמן יתחמם כמה שצריך כדי להיות טיפה צמיגי וכך לשמור יותר על המנוע בהרצה.

יש מן ההיגיון בבקשה הזו.
אתה לא תשיג אותה תוצאה אם תריץ אותו דקה ותסע על סל"ד נמוך. סל"ד נמוך בהרצה זה 4000 ממילא והמנוע רץ על 1000+ בעמידה, אבל השמן כן יתחמם מהר יותר.

Sent from my MI CC 9 using Tapatalk
גם אני בהרצה כרגע והייתי גם שנה שעברה, בשני המקרים היצרנים שאחד איטלקי והשני גרמני לא ביקשו חימום מיוחד בזמן הרצה.