תוצאות 1 עד 11 מ 11

אשכול: drz 400 לא מניע אחרי שבועיים שלא הונע

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    30

    drz 400 לא מניע אחרי שבועיים שלא הונע

    א' כל אגיד שכמובן שכל מה שרשום בנעוץ עשיתי לפני פניה פה.

    ב' כל כבר הייתה לי בעיה בהתנעה של האופנוע שהתגלתה כבעיה במרווח שסתומים , בעיה שמאז טופלה במוסך ומאז האופנוע הניע פיקס.

    בימי הקורונה והסגר עוד רכבתי עליו מספר שבתות. שבועיים אחרונים לא הנעתי אותו כי הייתי עסוק בלעשות לאופנוע שינויים קוסמטיים. אתמול באתי להניע אחרי שבועיים או קצת יותר שלא הנעתי ומשום מה לא מניע.
    אציין שאתמול עשיתי החלפת שמן פילטר שמן ופילטר אוויר בעצמי. כדי לוודא שההחלפה נעשתה כראוי וכי התקנתי את הפילטר שמן נכון ושלא נתפס המנוע, העליתי את האופנוע על הג'ק וראיתי שהגלגל מסתובב ומכאן שהסטטור מסתובב שמניע בתורו את המנוע מכאנית- לא נתפס. פירקתי גם פלאג, הפלאג המותקן היה מכוסה קצת בנוזל שחור משמע שדלק מגיע ( לא היה בהגזמה ). ניסיתי לבדוק גם אם לסליל שנותן את המתח לפלאג מגיע מתח- הכנסתי מברג לכובע של הסליל והיה ניצוץ כחול.

    מה עוד אני יכול לעשות ? האם להכניס את הפלאג לתוך הכובע של הקויל רק באוויר במקום במנוע זו בדיקה שיש בה היגיון או שבשביל שאני אראה ניצוץ הפלאג חייב לקבל מינוס מהגוף מהצד השני ולכן חייב להיות מותקן בתוך המנוע כדי לראות ניצוץ? ניסיתי את זה באוויר אבל לא ראיתי ניצוץ בפלאג וישר חשבתי שכנראה יש משהו בדרך בדיקה הזו שהוא לא הגיוני.

    ממש אודה לכם על העזרה וטיפים.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    https://www.google.com/search?q=how+...-OlwSwyJiQCg52
    תהנה.
    נשמע כמו הצפה של דלק דלק כלוא בכוסית. תרוקן עודפים (אפשר להשכיב על הצד) או לפרק.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    30
    תודה זיקי על הסרטון. אנסה את העניין בסוף שבוע. אחרי שאני אראה אם מגיע מתח לפלאג כמו שצריך כנראה שבעיה חשמלית תרד מהפרק ואז זה באמת רק כיווני קרבורטור.
    מה גם שפירקתי את הפיוז הראשי הוא לא היה קרוע או שרוף אם כי הייתה עליו שכבה לבנה קטנה. עברתי עליו עם ספריי לניקוי מגעים וגם על החיבורים. מומלץ להחליף את הפיוז במצב שתיארתי?

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    30
    WhatsApp Image 2020-04-15 at 19.19.36.jpg

    רוצה לוודא. הבורג לניקוז דלק בקרבורטור הוא זה שהקפתי בעיגול נכון?

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    פיוז זה קל לבדוק אם יש רצף . יש לך רב מודד נכון?
    אם לא מצבר מנורה 12 של האופנוע ותבדוק שהפיוס לא שרוף.
    וכן הבורג האחרון בקורבורטר הוא בדרכ הניקוז.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    שאלה. בן כמה הדלק במיכל ? נסעת איתו מיכל בחודשיים האחרונים? אם לא אני חושב שהדלק יכול להיות בעייתי.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    שכבה לבנה זה אחד משניים- או מים בצילינדר (פחות נפוץ, ובטח גם היית שם לב לעוד תופעות) או תערובת עניה/טמפ עבודה גבוהה.
    חפש תמונות של קריאת פלאג ברשת ונסה לאבחן (sparkplug reading).
    יש גם צבע לבן אופייני במצב תקין, ולכן תעבור על כמה טבלאות של תמונות קריאת פלאג כדי לקבוע אם יש לך בעיה או לא).
    נערך לאחרונה על ידי ayalzo; 16-04-2020 בשעה 09:30.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    תוציא את הפלאג ורסס לחור במנוע שפריץ של ספריי קרבורטור למשך של כשנייה.
    תחזיר את הפלאג ונסה להניע.

    מניע? לא מגיע דלק והבעיה בקרבורטור

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי mr_wiseguy צפיה בהודעה

    מה עוד אני יכול לעשות ? האם להכניס את הפלאג לתוך הכובע של הקויל רק באוויר במקום במנוע זו בדיקה שיש בה היגיון או שבשביל שאני אראה ניצוץ הפלאג חייב לקבל מינוס מהגוף מהצד השני ולכן חייב להיות מותקן בתוך המנוע כדי לראות ניצוץ? ניסיתי את זה באוויר אבל לא ראיתי ניצוץ בפלאג וישר חשבתי שכנראה יש משהו בדרך בדיקה הזו שהוא לא הגיוני.
    .
    פעם הבאה שאתה עושה את זה שמישהו יצלם אותך. זה יהיה מצחיק.
    ושניה ברצינות, א' מוזר שלא התחשמלת, כנראה לא נגעת בשום חלק של האופנוע.
    ב', את הבדיקה הזאת בהחלט ניתן לעשות, אבל המינוס של הפלאג חייב לגעת בגוף האופנוע אחרת סגירת המעגל היא דרך הגוף שלך (כמה אלפי וולטים טובים), וזה מצחיק רק את מי שמסתכל....

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    30
    טוב רק מעדכן שאני ואח שלי פתרנו את הבעיה בסוף וממש במקרה. זה לא היה פלאג וגם זו לא הייתה בעיה של מתח. סגרתי מעגל כדי לבדוק את הפלאג ואכן הגיע מתח. אחר כך ניסינו בעצת אנשים רבים להשפריץ כל דבר דליק ישירות אל הair box כשאנחנו מסירים את הפילטר אוויר. גם לא הצליח. התחלנו לשחק בכיוונים של הקרבורטור, קצת יותר דלק עם הבורג דלק קצת פחות אוויר בבורג סרק וכן הלאה. אח שלי הוציא בטעות לגמרי את הבורג דלק ואמר לי תן סטרטר. אמרתי לו איך זה יעזור ווואלה עזר. התחיל לצאת בהתחלה קצת אוויר עכור ומסריח מהקרבורטור, רק אחר כך התחיל לטפטף דלק. כנראה שמשהו קצת סתם את הקרבורטור. מוזר כי לא מזמן ניקיתי את הקרבורטור ממש טוב ויסודי. ייתכן שמשהו מלוכלך מהטנק דלק סתם אותו. מה אתם אומרים שווה להתקין מסנן דלק בין הטנק לקרבורטור?

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    מסנן דלק זה תמיד שווה, אם לא קיים במערכת.

אשכולות דומים

  1. s3 125- לא מניע אחרי ניקוי בית מצערת
    על ידי omer1692 בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 23-02-2019, 20:40
  2. לא מניע אחרי ניקוז שמן
    על ידי Omer5234 בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 03-12-2018, 13:05
  3. ג'וי רייד לא מניע אחרי החלקה
    על ידי sawyer בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 14-08-2017, 11:56
  4. (כע) dr650 לא מניע אחרי שיפוץ ראש
    על ידי סאLי בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 14-03-2017, 19:01
  5. לא מניע אחרי הרכבה
    על ידי svechinsky בפורום פורום טכני
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 29-06-2015, 15:34

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO