מזכיר לי קצת את הקונספט של ה-V-MAX, אגרסיבי למראה.
אופנוע שרירי שנראה קצת כמו יק.
Not my cup of tea.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
בטריומף משיקים סדרת סרטוני יוטיוב לימי הקורונה; הסרטון הראשון - הטכנולוגיה שמאחורי מנוע הטריפל 2,500 סמ"ק האימתני של הרוקט 3; שווה לצפות ולעקוב.
http://fullgaz.co.il/%d7%98%d7%a8%d7...d7%a7%d7%98-3/
מזכיר לי קצת את הקונספט של ה-V-MAX, אגרסיבי למראה.
אופנוע שרירי שנראה קצת כמו יק.
Not my cup of tea.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
אחד הדברים הכי מיותרים בעולם.
כבר עדיף לפתח מנוע 2 בוכנות, לשים עליו מגדש טורבו.
ככה לא נזהם את האוויר ונקבל גם 100 כוחות ועוד מקום למזוודות בצדדים (במקום כל הדבר השמן והיפה הזה).
בכלל מי צריך 2500 סמ"ק ו 100+ כוחות סוס?
Sent from my MI CC 9 using Tapatalk
צריך? כנראה שבודדים אם בכלל.
מי רוצה? זו כבר שאלה אחרת. הרבה אנשים.
שושני ישמח לכזה בטוח, גם אני לא הייתי מתנגד אם הייתי גר במקום פתוח עם מרחבים. ולא בעיר בישראל. אין לי ספק שיש פה עוד כמה שנהנים לפנטז על דבר כזה.
בארה"ב בטוח תמצא הרבה שעונים לקהל היעד.
בכלל- 2500 סמק שמגיעים לשיא המומנט בפחות מ3k סל"ד? מי לא רוצה?
עם זאת, אנחנו- שגרים בערי ישראל, אנחנו- שלא סובלים מעודף כסף, אנחנו לא הקהל שעבורו פיתחו את הדבר הזה.
סמ"ק וזיהום אוויר לא בהכרח הולכים ביחד.
לגבי נתון כח הסוס, היצרנים רואים בשנים האחרונות העדפה של לקוחות לכיוון המומנט והאופנוע הזה לקח את זה לאקסטרים, חלש הוא לא ירגיש לך זה בטוח, יותר תלישת הידיים מהגוף הייתי אומר.
טורבו? לא כולם אוהבים איך שהכוח מתקבל שם ובנוסף שמנוע כזה מסתובב בסל"ד גבוה הוא שתיין דלק.