https://www.google.com/search?q=how+...-OlwSwyJiQCg52
תהנה.
נשמע כמו הצפה של דלק דלק כלוא בכוסית. תרוקן עודפים (אפשר להשכיב על הצד) או לפרק.
Sent from my iPhone using Tapatalk
א' כל אגיד שכמובן שכל מה שרשום בנעוץ עשיתי לפני פניה פה.
ב' כל כבר הייתה לי בעיה בהתנעה של האופנוע שהתגלתה כבעיה במרווח שסתומים , בעיה שמאז טופלה במוסך ומאז האופנוע הניע פיקס.
בימי הקורונה והסגר עוד רכבתי עליו מספר שבתות. שבועיים אחרונים לא הנעתי אותו כי הייתי עסוק בלעשות לאופנוע שינויים קוסמטיים. אתמול באתי להניע אחרי שבועיים או קצת יותר שלא הנעתי ומשום מה לא מניע.
אציין שאתמול עשיתי החלפת שמן פילטר שמן ופילטר אוויר בעצמי. כדי לוודא שההחלפה נעשתה כראוי וכי התקנתי את הפילטר שמן נכון ושלא נתפס המנוע, העליתי את האופנוע על הג'ק וראיתי שהגלגל מסתובב ומכאן שהסטטור מסתובב שמניע בתורו את המנוע מכאנית- לא נתפס. פירקתי גם פלאג, הפלאג המותקן היה מכוסה קצת בנוזל שחור משמע שדלק מגיע ( לא היה בהגזמה ). ניסיתי לבדוק גם אם לסליל שנותן את המתח לפלאג מגיע מתח- הכנסתי מברג לכובע של הסליל והיה ניצוץ כחול.
מה עוד אני יכול לעשות ? האם להכניס את הפלאג לתוך הכובע של הקויל רק באוויר במקום במנוע זו בדיקה שיש בה היגיון או שבשביל שאני אראה ניצוץ הפלאג חייב לקבל מינוס מהגוף מהצד השני ולכן חייב להיות מותקן בתוך המנוע כדי לראות ניצוץ? ניסיתי את זה באוויר אבל לא ראיתי ניצוץ בפלאג וישר חשבתי שכנראה יש משהו בדרך בדיקה הזו שהוא לא הגיוני.
ממש אודה לכם על העזרה וטיפים.
https://www.google.com/search?q=how+...-OlwSwyJiQCg52
תהנה.
נשמע כמו הצפה של דלק דלק כלוא בכוסית. תרוקן עודפים (אפשר להשכיב על הצד) או לפרק.
Sent from my iPhone using Tapatalk
תודה זיקי על הסרטון. אנסה את העניין בסוף שבוע. אחרי שאני אראה אם מגיע מתח לפלאג כמו שצריך כנראה שבעיה חשמלית תרד מהפרק ואז זה באמת רק כיווני קרבורטור.
מה גם שפירקתי את הפיוז הראשי הוא לא היה קרוע או שרוף אם כי הייתה עליו שכבה לבנה קטנה. עברתי עליו עם ספריי לניקוי מגעים וגם על החיבורים. מומלץ להחליף את הפיוז במצב שתיארתי?
WhatsApp Image 2020-04-15 at 19.19.36.jpg
רוצה לוודא. הבורג לניקוז דלק בקרבורטור הוא זה שהקפתי בעיגול נכון?
פיוז זה קל לבדוק אם יש רצף . יש לך רב מודד נכון?
אם לא מצבר מנורה 12 של האופנוע ותבדוק שהפיוס לא שרוף.
וכן הבורג האחרון בקורבורטר הוא בדרכ הניקוז.
Sent from my iPhone using Tapatalk
שאלה. בן כמה הדלק במיכל ? נסעת איתו מיכל בחודשיים האחרונים? אם לא אני חושב שהדלק יכול להיות בעייתי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
שכבה לבנה זה אחד משניים- או מים בצילינדר (פחות נפוץ, ובטח גם היית שם לב לעוד תופעות) או תערובת עניה/טמפ עבודה גבוהה.
חפש תמונות של קריאת פלאג ברשת ונסה לאבחן (sparkplug reading).
יש גם צבע לבן אופייני במצב תקין, ולכן תעבור על כמה טבלאות של תמונות קריאת פלאג כדי לקבוע אם יש לך בעיה או לא).
נערך לאחרונה על ידי ayalzo; 16-04-2020 בשעה 09:30.
תוציא את הפלאג ורסס לחור במנוע שפריץ של ספריי קרבורטור למשך של כשנייה.
תחזיר את הפלאג ונסה להניע.
מניע? לא מגיע דלק והבעיה בקרבורטור
פעם הבאה שאתה עושה את זה שמישהו יצלם אותך. זה יהיה מצחיק.
ושניה ברצינות, א' מוזר שלא התחשמלת, כנראה לא נגעת בשום חלק של האופנוע.
ב', את הבדיקה הזאת בהחלט ניתן לעשות, אבל המינוס של הפלאג חייב לגעת בגוף האופנוע אחרת סגירת המעגל היא דרך הגוף שלך (כמה אלפי וולטים טובים), וזה מצחיק רק את מי שמסתכל....
טוב רק מעדכן שאני ואח שלי פתרנו את הבעיה בסוף וממש במקרה. זה לא היה פלאג וגם זו לא הייתה בעיה של מתח. סגרתי מעגל כדי לבדוק את הפלאג ואכן הגיע מתח. אחר כך ניסינו בעצת אנשים רבים להשפריץ כל דבר דליק ישירות אל הair box כשאנחנו מסירים את הפילטר אוויר. גם לא הצליח. התחלנו לשחק בכיוונים של הקרבורטור, קצת יותר דלק עם הבורג דלק קצת פחות אוויר בבורג סרק וכן הלאה. אח שלי הוציא בטעות לגמרי את הבורג דלק ואמר לי תן סטרטר. אמרתי לו איך זה יעזור ווואלה עזר. התחיל לצאת בהתחלה קצת אוויר עכור ומסריח מהקרבורטור, רק אחר כך התחיל לטפטף דלק. כנראה שמשהו קצת סתם את הקרבורטור. מוזר כי לא מזמן ניקיתי את הקרבורטור ממש טוב ויסודי. ייתכן שמשהו מלוכלך מהטנק דלק סתם אותו. מה אתם אומרים שווה להתקין מסנן דלק בין הטנק לקרבורטור?