הבנקים לא סופרים כמעט את העסקים הקטנים והבינוניים בישראל, הלוואות אפשר לקבל רק לבלטות.
לעסקים גדולים שממונפים בהלוואות רכש הם כמובן שיעזרו.
בנוסף אני משער שקווי היצור של האופנועים גם נפגעו והמותגים צריכים מזומן אוויר לא פחות מהדילרים- כולל הסוכנויות המקומיות.
מהצד של הלקוחות חלק ממי שהתכוון לקנות עוצר בגלל אי וודאות והשילוב יביא לירידות מחירים משמעותיות.
צריך לזכור שאמנם יש הקלות בסגר אבל בשורה התחתונה אין חיסון, אין מסקנות ואף אחד לא יודע מתי ייגמר הסיפור.
לא כאן ולא בשאר העולם. אם המצב יתמשך עוד חודשים סביר מאוד שהממשלה תזרים כסף לתחומים מסויימים כדי להניע את הכלכלה מחדש. אני לא חושב ששוק הרכב והאופנועים (שרובו מתנהל באשראי) הוא אחד מהם. מבחינת כלכלית עדיף שאנשים ישקיעו בפיתוח עסקים מאשר ישקעו בעוד חובות. עסקים ישלמו במהלך יותר מהמס על רכבים חדשים. אנחנו בסימן שאלה.


ציטוט ההודעה בתגובה