ציטוט נכתב במקור על ידי shlomimor צפיה בהודעה
שלום
עד לאחרונה רכבתי על ימאהה סופר טנרה 2017 כשנה. מכרתי אותו כי הרגשתי שהוא חלש לי מדי.
עשיתי נסיעות מבחן על ורסיס1000 וקטמ 1290.
אהבתי יותר את הורסיס יותר נוח ומנוע חלק אבל..הרגיש לי שהפרונט לא יציב...
היות ואני בחור גבוה 1.93 95 ק"ג, מבחר האופנועים שיתאימו לי די מצומצם.
אשמח לחוות דעתכם.
יכול להיות שרכבת עם לחץ אוויר נמוך מדי?
האדוונצ'ר הבכיר של KTM הוא מכונה מרשימה מאוד בעיני אבל כל הכלים שלהם ידועים כרוטטים יחסית עם נטיה להוכיח ולא באמת חלקים.
כלים ספורטיביים שעושים תיור בלי למצמץ. מושבים מרווחים ויש הרבה מקום לגבוהים.

נתון שאנשים נוטים להתעלם ממנו יחסית לנפח או הספק הוא היחס בין כוח למשקל הכלי כשהוא מתודלק ורטוב.
אדוונצ'ר 1290 238 ק"ג 160 כ"ס = 0.67
אדוונצ'ר 1090 228 ק"ג 123 כ"ס =0.53
וורסיס 1000 2017 239 ק"ג 118 כ"ס = 0.49
סופר טנרה 265 ק"ג 110 כ"ס = 0.41

הביצועים מושפעים גם ממפות הצתה וכיוון גיר ובולמים אבל זו נקודת הבסיס לתחושת הכוח בעיני.
נייקדים וכל אופנוע בריון שלא מספק הגנה מרוח במהירות לא חוקית חסרי הגיון שימושי מבחינתי.
במחיר הוורסיס לוקח בגדול. מבחינת הפאן תלוי איך אתה רוכב ומה השימוש. אם הייתי צריך כלי להתנהלות יומיומית כנראה שהייתי בוחר בורסיס.
לסופישבוע העדפתי את ה KTM 1090 שנותן הרבה (מדי) מאוד וזול משמעותית מהאח הבכור. לא משייט ב -200 אבל ב 160-150 ב- 6,000-5,000 סל"ד מתונים.