http://www.up2me.co.il/v.php?file=1373646.jpeg
זו הבטריה,
חלק מציגות 4.4 וולט
וחלק 3.8
Sent from my iPhone using Tapatalk
היי
אז מת לי המצבר של המובי 125,
וקראתי פה אשכול על זה שיש מצברים חדשים מסוג
Li-on
לקחתי מחבר בטריה הרוסה של אופניים חשמליים עם המון המון בטריות בפנים
http://www.up2me.co.il/v.php?file=81084567.jpeg
והבנתי שהעסק הזה קצת מסוכן.
האם אני יכול פשוט לחבר כמה בטריות עד שאגיע ל12-13 וולט בקיבולת של בערך 10ah ולהיות בראש שקט שהטעינה של הקטנוע לא תפוצץ את זה או משהו?
תודה
Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.up2me.co.il/v.php?file=1373646.jpeg
זו הבטריה,
חלק מציגות 4.4 וולט
וחלק 3.8
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא באמת קראת.
אם היית קורא כבר בתגובה השניה או השלישית יש לך וולטאג' ואמפראז'
http://fullgaz.co.il/forums/showthre...99%D7%95%D7%9D
בנוסף יש להן מספרים (שגם אני עצלן וטיפש כדי לחפש ולהבין מה זה אומר) למשל סטרלוק פותח את הדיון עם סוללות 38120
קראתי את זה פשוט מעניין אותי אם הבטריה הזאת גם מתאימה ואם הכל בסדר לפני שאני מחבר
Sent from my iPhone using Tapatalk
סבבה. אז כמו שאמרתי. תברר מה המספרים אומרים (בנוסף לוולטאז' ואמפראז')
אצלך בתמונה זה 18650
יכול להיות שזה סתם גודל
בוא. לא התעמקתי בקישורים אבל תחפש את המספרים פה -
וכאן הסבר על הצבעים של הסוללות שלך
https://commonsensehome.com/18650-battery/
נשמע שה18650 זה סתם גודל או משהו
כי אין שם שום פרטים על הבטריה שלי שהיא בכלל מציגה 4.4 וולט
Sent from my iPhone using Tapatalk
קשה להתעסק עם 18650. אלה תאים קטנים וכדי ליצור מהם מצבר כנראה יהיה צורך בדי הרבה מהן ולטעון אותן בצורה מאוזנת יהיה קצת מאתגר מבחינת לתכנן ולהרכיב bms. בשביל לחבר את התאים האלה אחד לשני צריך spot welder (מסוכן להשתמש במלחם!!)
תתחיל לקרוא באינטרנט על סוללות ליתיום, יש ערימות של מידע
Sent from my GM1913 using Tapatalk
לקחתי מחבר בטריה הרוסה של אופניים חשמליים עם המון המון בטריות בפנים
****זהירות****
סוללות שיש לך מאוד מסוכנות בידיים לא מקצועיות, קצר קטן והסוללה מתפוצצת כמו רימון קטן ויכולה לגרום לפציעה רצינית!!
שנית הבעיה היא במעגל טעינה--Over Charge יכול גם לגרום לפיצוץ הסוללות. בדרך כלל, כשמחליפים למצבר ליטיום בדו גלגלי המעגל טעינה כבר בתוך המצבר או צריך להתאים את המעגל טעינה בקטנוע.
חוץ מכל העניין, הסוללות שיש לך הם בערך 2A/2-3C ומתח (בטעינה מלאה) 4,2V. תעשה חשבון- צריך 10 סוללות במקביל- 3 חבילות כאלה בטור.
אתה יכול להלחים את הפסים שמחברים בין הסוללות, אין בעיה, רק לא לחמם את הסוללה עצמה.
בקיצור לא יודע איך אתה, אבל אני לא הייתי יושב בנוח על חבית של אבק שרפה![]()
https://www.afik2.com/98043.html
אם כבר מצבר בזול ממילא אין מערכות תקיפה אלקטרוניות מתקדמות במובי,
אצל חבר בגויריד 125 עבד 3 שנים ללא דופי ! עד שלא הניע חצי שנה,
ומאז ז"ל ואם היה ממשיך לנסוע יש מצב שלא היה שובק חיים !
מוזר מאוד כי יש לי בטריה אחת במתח 4.4
ואיך אני יכול לבדוק את מתח המעגל טעינה שלי?
ואיך אני משנה אותו?
אם המתח טעינה הוא 14 זה גבוה מידי?
Sent from my iPhone using Tapatalk