תוצאות 1 עד 7 מ 7

אשכול: מתלבט בין נינג'ה 250 לסיבאר 250

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2020
    הודעות
    3

    מתלבט בין נינג'ה 250 לסיבאר 250

    שלום לכולם יש ברשותי רישיון A2 ואני נוהג על קטנוע(XMAX) כ 3 שנים לכן יש קצת ניסיון על דו גלגלי ובכביש בכלל, לא שסבלתי מהקטנוע אבל התחיל לשעמם ולאחר הרבה מחשבה ולבטים החלטתי לעלות בנפח ל A1 כרגע בתהליך מהיר לקבלת הרישיון.
    אין ברשותי רכב בכלל לכן חשוב לציין שזה הולך להיות הכלי רכב היחיד שלי, לאחר בדיקה מעמיקה מתלבט בעיקר בין נינג'ה 250 לבין הסיביאר 250

    מבחינת הדרישות:
    - התקציב הוא פחות או יותר 13-14 אלף(יש כבר קסדה טובה, מעיל וכפפות) לכלי.
    - הולך לשמש לכביש ומבחינת נסיעות בעיקר עירוני ומספר פעמים בשבוע בין עירוני קלות יחסית
    - האופנוע במידה ולא יהיו בעיות מיותר מבחינתי יוכל לשמש גם כשנתיים+

    לא מעוניין לעבור את ה 250 סמ"ק בעיקר בגלל עלות הביטוח וגם מאחר שרוב הנסיעות שאני עושה יחסית מאוד קצרות.
    לאחר המון בדיקות באינטרנט הבנתי שהסוזוקי GXSR 250 אופנוע מאוד כבד ומאוד חלש יחסית למשקל שלו וגם מבחינת תמרון הוא לא הכי מצטיין,
    מה שהשאיר אותי עם שני האופנועים הנ"ל כמובן שאם יש למישהו הצעה אחרת אשמח לשמוע.
    לגבי הסיביאר מה שאהבתי בעיקר זה שנראה שהתנוחה יחסית מאוד זקופה ולכן נוח גם בעיר מה שקצת מדאיג אותי לגבי הנינג'ה כי יודע שהוא קצת יותר אגרסיבי בקטע הזה(שנתון -16-17), כרגע רוכב בשיעורים על Z400 שמרגיש יחסית בסדר גמור. העניין הוא שאת הסיביאר הרגיל מבחינת שנתון האחרון שאפשר למצוא זה 2014 ודווקא ראיתי כלים שנראים יחסית בסדר לשנתון אבל עדיין קצת מרגיש ישן שהכלי כבר 6 שנים על הכביש מה גם שכנראה אין ABS לפחות ממה שראיתי והשאלה אם זה באמת כל כך משנה לכלי בנפח הזה. סליחה על החפירה ואשמח לעזרה וייעוץ

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ה-CBR הוא עם מרווח טיפולים כפול משל הנינג'ה, כל 12 אלף במקום כל 6 אלף ק"מ. יש דגמים עם ABS.
    כאחד שרכב על ההונדה מספר פעמים ויצא לו לשבת על הנינג'ה - ההונדה מרגיש גדול יותר ויותר מרווח. הנינג'ה מרגיש כמו אופניים, מאוד צר ויותר מזכיר אופנוע 125 סמ"ק.
    אם אתה יחסית נמוך, אולי הנינג'ה יתאים לך יותר. אני 1.88 וההונדה הרגיש לי הרבה יותר בבית. הוא נעים בכביש מהיר, משייט על 110 בלי בעיה ומגיע בקלות ל-130 לצורך עקיפה. מעבר ל-130 לוקח לו זמן לעלות במהירות, וגם ככה זו לא המהירות שהוא בנוי לה.

    לדעתי - לך עם ההונדה, קח אותו לבדיקה ותהנה.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2020
    הודעות
    3
    תודה על המענה,
    אני לא נמוך 1.83 ומבין שה CBR הרבה יותר מסיבי ומרווח מהנינג'ה, מעניין אותי קצת יותר לגבי התנוחת רכיבה האם ה CBR זקוף יותר בצורה משמעותית ומורגשת לעומת הנינג'ה כי אחרי הרבה מאוד סרטונים באינטרנט לא ניתן לראות בדיוק אפילו סרטון אחד לגבי התנוחה של ההונדה של אותם שנים והעדפות היא תנוחה יותר זקופה ונוחה לנסיעות עירוניות.
    אני גם קצת יותר נוטה להונדה מבחינת אמינות, מרווח וגודל ואפילו מראה העניין הוא שבאותו סכום שאני אמצא הונדה שהיא יחסית במצב בסדר בתקווה שלא שחטו אותה בשנים 2013-2014 שהם מן הסתם האחרונות שיש בארץ אני יכול למצוא נינג'ה 2016-2017 יד 1-2 במצב כנראה הרבה יותר חדש וטוב מכלי שעוד מעט יהיה 7-8 שנים על הכביש ואלוהים יודע מה עבר

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    על איזה נינג'ה מדברים?
    עד 2013 הגיע הדגם הדו-צילינדרי עם 33 כ"ס - אופנוע מאוד מוצלח, קטן אבל לא פראייר בכלל.
    לא נראה לי שנשארו כאלה במצב טוב.
    מ-2014 ואילך החליף אותו ה-250SL - אופנוע בסיסי וזול שנועד העיקר לארצות המזרח הרחוק. הוא יותר מזכיר אופניים עם מנוע מאשר אופנוע.
    הם אומנם זולים לרכישה, אבל אחרי ה-Z400 שלמדת עליו ייתכן שתרגיש שקניתי אופניים ולא אופנוע.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2020
    הודעות
    3
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    על איזה נינג'ה מדברים?
    עד 2013 הגיע הדגם הדו-צילינדרי עם 33 כ"ס - אופנוע מאוד מוצלח, קטן אבל לא פראייר בכלל.
    לא נראה לי שנשארו כאלה במצב טוב.
    מ-2014 ואילך החליף אותו ה-250SL - אופנוע בסיסי וזול שנועד העיקר לארצות המזרח הרחוק. הוא יותר מזכיר אופניים עם מנוע מאשר אופנוע.
    הם אומנם זולים לרכישה, אבל אחרי ה-Z400 שלמדת עליו ייתכן שתרגיש שקניתי אופניים ולא אופנוע.
    כן קראתי על העניין הזה, לאחר בדיקה בודדים נשארו מתחת ל 2014 ונראה שרובם עברו הרבה מאוד ראיתי סך הכל אחד 2008 ועוד אחד 2010 ככה שזה לא נראית אופציה יותר מידי ריאלית אלא אם כן תקפוץ הפתעה ביד 2. דווקא חיצונית לפחות ממה שראיתי נראה דיי בסדר גם הנינג'ה היותר חדשים של 2017 כמובן לא גדול כמו ה CBR למרות שמבחינת כח לנינגה כ"ס יש 28 כ"ס וה CBR קצת יותר מ 26 כ"ס מה גם שהנינג'ה מגיע עם ABS וודאי ככה שזה גם יתרון. מודע לעניין הכח לעומת מה שיש ב Z400 אבל כמו שאמרתי 3 שנים הייתי עם XMAX 125 ולא הייתי צריך יותר מידי, רוצה קצת לגוון ולהרגיש קצת יותר אופנוע וקצת יותר כח ממה שהיה לי אחרת הייתי כבר מסתכל על כלים של 500-600+ כמו שאמרתי למעלה אחד הדברים היותר חשובים לי זה התנוחת רכיבה

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לגבי ארגונומיה, תעשה השוואה כאן:
    https://cycle-ergo.com/

    זה לא במקום נסיעת מבחן.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    שקלת אולי משהו נוסח ויסטרום 250 או בנלי TRK251? תנוחת רכיבה נייטרלית, נוחים יותר מהבייבי-ספורט ואם תרצה לצאת לטיולים ארוכים ורגועים יהיה לך נוח יותר לעשות את זה עליהם.

אשכולות דומים

  1. Sv או נינג'ה
    על ידי OneBiker בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 10-06-2019, 06:25
  2. חוות דעת נינג׳ה 400
    על ידי Anan.H בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 09-04-2019, 10:56
  3. החלקתי על נינג'ה 300
    על ידי Mute בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 04-03-2018, 20:53
  4. אגזוז נינג'ה 300..
    על ידי katsturi בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 20-10-2015, 15:18
  5. נינג'ה 250
    על ידי paperplane בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 03-10-2015, 21:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO