ה-CBR הוא עם מרווח טיפולים כפול משל הנינג'ה, כל 12 אלף במקום כל 6 אלף ק"מ. יש דגמים עם ABS.
כאחד שרכב על ההונדה מספר פעמים ויצא לו לשבת על הנינג'ה - ההונדה מרגיש גדול יותר ויותר מרווח. הנינג'ה מרגיש כמו אופניים, מאוד צר ויותר מזכיר אופנוע 125 סמ"ק.
אם אתה יחסית נמוך, אולי הנינג'ה יתאים לך יותר. אני 1.88 וההונדה הרגיש לי הרבה יותר בבית. הוא נעים בכביש מהיר, משייט על 110 בלי בעיה ומגיע בקלות ל-130 לצורך עקיפה. מעבר ל-130 לוקח לו זמן לעלות במהירות, וגם ככה זו לא המהירות שהוא בנוי לה.
לדעתי - לך עם ההונדה, קח אותו לבדיקה ותהנה.