ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
אין נתונים רשמיים בעניין...
תלמד קצת הנדסת חומרים ומכונות (לא כזה קשה).

סופר או טורבו מוסיפים לחץ נוסף על משהו קיים (מנוע) ובכך מורידים לו את איכות החיים.
מעבר לזה סופרצ'רג'ר (עם ג'?) מוסיף לחץ בסל"ד נמוך למנוע, כוח אשר מתבטא כמומנט שיורד ישר לגיר וגורם לו לנזקים מוקדמים.
יש לציין שכל זה לא נכון אם נוהגים רגוע, אבל מי נוהג רגוע עם אופנוע כזה?

באופנוע הזה נבחר סופר ולא טורבו מכמה סיבות פשוטות. התחזוקה של סופר יותר קלה, הוא לא זקוק לעמידת idle אחרי נהיגה (אפשר פשוט לכבות את המנוע), אפשר לשים אותו על על כל מנוע קיים, הוא מוסיף כוחות סוס (ולא כוח מומנט, כך שזה יראה מעולה במכירה).

לגבי האמינות קווסאקי, קווסאקי העולמית התנערה הרבה פעמים מאחריות בכלים (250 למניהם בעבר ו-300) מסוימים (גם ביחס למנועים) והיו המון recalls שהיו אמורים להתקיים ולא התקיימו. ובארץ? הם "שייכים" למטרו...

Sent from my MI CC 9 using Tapatalk
רק לחזק את ההנחה הזאת, היה לי פעם לנדרובר פרילנדר 2 עם מומנט לא רע בכלל של 450nm אבל הרכב היה לועס הלדקסים (המערכת שמחלקת את הכח הדרוש להנעה האחורית) זה לא היה נהרס כלכך מהר אבל תוך כמה שנים בודדות היה צורך בשיפוץ יקר, והנה פתאום הייתה מתחת פנים קטנה מאד עם מנוע כמעט זהה רק שבמערכת ניהול המנוע דאגו שהוא יוציא 380nm כדי לשמר את ההלדקס ליותר זמן.