ואני חושב הפוך, (זה לא חדש). להארלי קהל לקוחות שבוי שיודע מה הוא רוצה, כל שינוי בתפיסה וניסיון לשינוי הוביל לירידה במכירות זאת עובדה.
לכן אולי הארלי צריכה להתפצל, (בדיוק כמו שעשתה קוקה-קולה) תהיה חטיבה של קלסיק הארלי, וחטיבה של מותגים "אחרים". אם נלמד ממקרה
קוקה-קולה. הלקחות הצביעו ברגלים וסרבו לקבל את המותג החדש רק שחזר היצור המקורי הקלסי הוכפלו שוב המכירות אפילו עברו את הממוצע.
הלקוחות מתמעטים זה נכון אבל השאלה היא מה קדם למה הביצה אות התרנגולת. אני לא רואה סיבה למה בן רוכב לא ירצה לרכוב על מה שאבא
שלו רכב, ולמה האופנוע של סבא יהיה פחות נחשק מאופנוע חדש אם בכל מקרה לאמריקאי הממוצה מדובר בצעצוע למבוגרים בתוך ה-מן קייב שלו.
אין לו צורך באופנוע ספורט, אין לו צורך באופנוע קצה, האמריקאים המבוגרים והעשרים אוהבים גולדווינג BMW והראלי.


 
			
			 נכתב במקור על ידי TundraOG
 נכתב במקור על ידי TundraOG
					
 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה